stellingstunt
Over Trading Together
- Betrouwbare partner bij opkoop en demontage van uw magazijninrichting
- Grote voorraden gebruikte magazijnstellingen en overige magazijninrichting
Ruim 7000m2 eigen voorraad
- Niet té groot maar goed!
- Persoonlijke aanpak
- Eigen monteurs in dienst

Wij houden ons dagelijks bezig met opkoop en demontage van bedrijfsinventarissen, met als specialisme gebruikte magazijnstellingen.

Voor onze klanten zetten wij ons in om op een professionele manier de magazijn inventaris in te kopen en te demonteren, denk hierbij aan partijen gebruikte palletstellingen, legbordstellingen, magazijnstellingen, grootvakstellingen, draagarmstellingen, bandenstellingen, verdiepingsvloeren maar ook alle overige inventaris zoals heftrucks, stapelbakken etc.

Niet té groot maar wel goed! We kunnen bijna elke aanvraag vanuit onze voorraad aanbieden. Door een hoge omloopsnelheid en efficiënt werken kunnen we u telkens zeer concurrerende prijzen bieden. U zult zien dat wij servicegericht werken en met u meedenken.

Trading Together staat voor samenwerken en meedenken met zowel klant als leverancier. Veel relaties kunnen onze manier van werken waarderen en daardoor ontstaat er in veel gevallen een lange termijn relatie waar wij ons altijd voor zullen blijven inzetten.
De zekerheden van https://www.stellingstunt.nl/

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest