tinberdog.com

tinberdog.com

Tinberdog, de favoriete webwinkel van hondenbezitters

Ben je op zoek naar de beste producten voor je trouwe viervoeter? Dan ben je bij Tinberdog aan het juiste adres. Tinberdog is de webwinkel met meer dan 2500 producten en accessoires voor alle soorten en maten honden. Of je nu een pup, een senior of een speciaal ras hebt, bij Tinberdog vind je alles wat je nodig hebt om je hond gelukkig en gezond te houden.

Tinberdog heeft een ruim assortiment aan voeding, snacks, speelgoed, verzorging, supplementen, vlooien en teken bestrijding, eet- en drinkbakken, kussens en vervoer. Je kunt eenvoudig online bestellen en profiteren van gratis bezorging vanaf €49,- in Nederland en België. Bovendien kun je met Tinberdog Plus 15% extra korting krijgen op al je bestellingen gedurende een periode van 12 maanden.

Tinberdog is niet zomaar een webshop voor honden. Het is een webshop voor hondenliefhebbers, die alleen het beste willen voor hun maatje. Tinberdog verkoopt alleen producten van hoge kwaliteit, die getest zijn op veiligheid en duurzaamheid. Tinberdog heeft ook een blog waar je tips en adviezen kunt vinden over alles wat met honden te maken heeft. Van opvoeding tot gezondheid, van rassen tot reizen.

Tinberdog is meer dan een webshop. Het is een community van hondenliefhebbers, die hun passie en ervaringen met elkaar delen. Je kunt Tinberdog volgen op social media, waar je leuke foto’s en video’s kunt zien van andere klanten en hun honden. Je kunt ook meedoen aan winacties en kortingscodes ontvangen. Tinberdog staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden en je te helpen met je bestelling.

Over Tinberdog

De Tinberdog webshop maakt deel uit van een netwerk van marktplaatsen, welke sinds 2006 online zijn op de Nederlandse en Belgische markt. Op Instagram is Tinberdog actief met 18,6k volgers.

Tinberdog is geregistreerd in 2020 en wordt gehost vanuit de EU bij het van oorsprong Duitse IONOS – Zie pagina Colofon voor meer informatie over de bedrijven en diensten waarmee Tinberdog samenwerkt.

De zekerheden van https://www.tinberdog.com

Goedgekeurd