tinberdog.com

tinberdog.com

Tinberdog, de favoriete webwinkel van hondenbezitters

Ben je op zoek naar de beste producten voor je trouwe viervoeter? Dan ben je bij Tinberdog aan het juiste adres. Tinberdog is de webwinkel met meer dan 2500 producten en accessoires voor alle soorten en maten honden. Of je nu een pup, een senior of een speciaal ras hebt, bij Tinberdog vind je alles wat je nodig hebt om je hond gelukkig en gezond te houden.

Tinberdog heeft een ruim assortiment aan voeding, snacks, speelgoed, verzorging, supplementen, vlooien en teken bestrijding, eet- en drinkbakken, kussens en vervoer. Je kunt eenvoudig online bestellen en profiteren van gratis bezorging vanaf €49,- in Nederland en België. Bovendien kun je met Tinberdog Plus 15% extra korting krijgen op al je bestellingen gedurende een periode van 12 maanden.

Tinberdog is niet zomaar een webshop voor honden. Het is een webshop voor hondenliefhebbers, die alleen het beste willen voor hun maatje. Tinberdog verkoopt alleen producten van hoge kwaliteit, die getest zijn op veiligheid en duurzaamheid. Tinberdog heeft ook een blog waar je tips en adviezen kunt vinden over alles wat met honden te maken heeft. Van opvoeding tot gezondheid, van rassen tot reizen.

Tinberdog is meer dan een webshop. Het is een community van hondenliefhebbers, die hun passie en ervaringen met elkaar delen. Je kunt Tinberdog volgen op social media, waar je leuke foto’s en video’s kunt zien van andere klanten en hun honden. Je kunt ook meedoen aan winacties en kortingscodes ontvangen. Tinberdog staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden en je te helpen met je bestelling.

Over Tinberdog

De Tinberdog webshop maakt deel uit van een netwerk van marktplaatsen, welke sinds 2006 online zijn op de Nederlandse en Belgische markt. Op Instagram is Tinberdog actief met 18,6k volgers.

Tinberdog is geregistreerd in 2020 en wordt gehost vanuit de EU bij het van oorsprong Duitse IONOS – Zie pagina Colofon voor meer informatie over de bedrijven en diensten waarmee Tinberdog samenwerkt.

9,3

• D Swiggers
    Geverifieerde klant van tinberdog.com

Product bleek na bevestiging "staat op transport en wordt verzonden" toch jammerlijk niet voorradig te zijn... zeer jammer als je vol ongeduld zit te wachten op je pakketje.
    Klantenservice was behulpzaam en correct, nu nog verder in afwachting van terugbetaling.

• Vera Sponoli
    Geverifieerde klant van tinberdog.com

Erg blij met de bezorging en wat een feest voor mijn honden!

• Hoe beoordeel je tinberdog.com?

• Thea Berkhout

Goede service,snel geleverd

• Pieter
    Geverifieerde klant van tinberdog.com

Goede service en snel geleverd. Ook fijn dat je ze telefonisch kan bereiken voor vragen.

• W Vos-Ritsema

• Hans De Couvreur

Correct

• Rian Dekker

De riem is 1 week gebruikt en al kapot

Antwoord van tinberdog.com

Beste Rian, U heeft garantie op de riemen die bij ons verkocht worden. Voor support, graag contact opnemen via het contact formulier op de website. Wij zullen dan zorgdragen voor een vervanging.

• Margreet
    Geverifieerde klant van tinberdog.com

Geweldige service. Mijn vragen werden snel, helder en goed beantwoord.

• J.G. Claus
    Geverifieerde klant van tinberdog.com

Nadat in eerste instantie mijn order niet compleet was, was 1 WhatsApp bericht voldoende om alles te verkrijgen. Prima bedrijf dus.

• Viviane
    Geverifieerde klant van tinberdog.com

Snelle levering en het product voldoet volledig aan de verwachtingen

• Samantha
    Geverifieerde klant van tinberdog.com

Goede snelle service, goedkoper dan elders

• Susan Van Vliet-Westenberg

Prima aflevering

• Maarten Maxim
    Geverifieerde klant van tinberdog.com

Artikelen ontvangen. Goede prijs!

Antwoord van tinberdog.com

Beste Maarten, wij hebben geprobeerd div. keren telefonisch contact met u op te nemen. Via het contact formulier op de website reageren wij vrijwel direct. Indien u een item mist? laat het ons weten via het contact formulier op de website en wij zullen u het product nazenden. Desiree - support

• Anita Wientjes
    Geverifieerde klant van tinberdog.com

Mooie aanbieding van product.

• Carla

Prima snelle levering

• Jolanda Wegman
    Geverifieerde klant van tinberdog.com

Klantvriendelijk, goed contact, helpen direct, wordt op de hoogte gehouden mocht er iets niet goed gaan met de bestelling, er wordt gelijk actie ondernomen. Fijne consument een bestelling te plaatsen. Was het overal maar zo. Top een dikke 10

• Zr. Lúcia smmp
    Geverifieerde klant van tinberdog.com

Ben heel blij met de hekje voor ons lieve hondje.

• henk sch
    Review voor tinberdog.com

niet teduur

• Klara
    Review voor tinberdog.com

Support reageerde snel op mijn vragen. Product is op tijd en netjes geleverd!

• Hetti Cornelius

Supersnelle verzending!