tjipi
Tjipi is verrassend goedkoop!
Ons internationale netwerk
zorgt voor de allerlaagste
prijzen.

Lidmaatschap per 02-12-2018 stopgezet

9,3

• R. Pownall
    Review voor tjipi

Misschien niet de grootste of de aller mooiste webwinkel. Maar wat een TOP SERVICE en KLANTVRIENDELIJKHEID. Ik hoop dat jullie nog heel lang mogen ondernemen!

• Marco
    Review voor tjipi

Tjipi is een heel leuk concept, want er zijn zo veel voorraden over links en rechts! Op deze manier krijg je als particulier de mogelijkheid om te genieten van bijzonder spectaculaire kortingen!

Als je eenmaal Tjipi hebt bezocht, blijf je vaker langskomen. Als je ze liked op FB, dan zie je op zeer regelmatige basis nieuwe voordeeltjes.

De hele site is netjes en overzichtelijk en je vind makkelijk je weg naar de diverse aanbiedingen. Het nodigt ook uit om net even wat langer rond te neuzen!

Bestellingen en klantcontact zijn prima in orde! Heb je een vraag kun je zelfs via een chat direct contact zoeken. Over Nazorg en Garantie kan ik niets zeggen, want daar heb ik (gelukkig) niet mee te maken gehad :-)

Top webshop!

• Rob Meiling
    Review voor tjipi

Tjipi is een overzichtelijke site die erg gebruiksvriendelijk is. Daarnaast beschikt men over een uitstekende helpdesk die erg snel reageert, binnen 30 min antwoord!

Ook de verzending van het product verliep uitermate snel, om 15.00 uur besteld en de volgende dag de producten in huis.

Kortom: een reden om weer eens terug te komen voor een nieuwe aankoop!