toolsonsite.nl

toolsonsite.nl

Webwinkel met machines en gereedschappen van de merken Gedore en Carolus

Lidmaatschap per 05-08-2019 stopgezet

7,5

• JM van den Borne
    Review voor toolsonsite.nl

Zeer slechte eerste ervaring met Toolsonsite !!
    Krijg geen enkel contact meer met de eigenaar laat staan dat ik weet wanneer mijn bestelling komt. Alles geprobeerd telefoon, Whatsapp, email, webformulier etc.

• M v Ballegooij
    Review voor toolsonsite.nl

Prima service! Berichtje verzonden aangaande de levertijd, direct antwoord. Pakket netjes op tijd geleverd. Betrouwbaar bedrijf.

• Tom Vervoort
    Review voor toolsonsite.nl

04 januari 2019 enkele doppensets besteld.
    Tot nu toe totaal geen communicatie gehad, geen leverdatum geen produkt niks nada.
    Heb meneer Overink een mail gestuurd om het bedrag terug te storten, indien geen reactie binnen de 3 dagen, dan heeft hij een klacht wegens oplichting aan zijn been.
    Ik koop hier nooit meer!!

• Maarten
    Review voor toolsonsite.nl

4 weken geleden een bestelling gedaan, tot zover geen reactie (ondanks 2 mailtjes en 1x bellen). Ik kan begrijpen dat sommige producten op zich laten wachten, een korte toelichting lijkt me het minste.

• Ton
    Review voor toolsonsite.nl

8 dagen geleden een gedore doppenset besteld. Nog niks geleverd. Dus meerdere e-mails gestuurd aan de heer Overink, met de simpele vraag of er uitzicht was op de leveringstermijn. Op geen enkele e-mail reactie gehad. Dus maar eens bellen, geen gehoor tot 3x toe. Dus maar een whatsapp met dezelfde vraag. Ik zie twee vinkjes dat hij mijn berichtje gelezen heeft, maar krijg geen reactie!!! Dag later nog maar eens een poging wagen en hem bellen. Geen gehoor. Voor mij was de maat vol nu. Ik heb hem een mail en whatsapp gestuurd met het dringende verzoek om het product te annuleren en het geld retour te storten, daar ik anders aangifte ga doen van oplichting.. Dit getuigt voor mij van een slechte bedrijfsvoering om zo met klanten om te gaan.. Ik heb mijn geld terug gekregen maar in ieder geval bestel ik hier niets meer..

• Henk Oortman
    Review voor toolsonsite.nl

Geen terugkoppeling van levertijd of levering, geen reactie op mails, onduidelijk of er geleverd gaat worden. Nu is beloofd dat voor t weekend geleverd wordt, het is vrijdag en geen nieuws van levering. Jammer.

• WD
    Review voor toolsonsite.nl

Tijdens het bestellen stond er dat de levertijd 1 tot 4 dagen zou zijn. Na bijna twee weken niets gehoord te hebben zelf een mail gestuurd. De reactie daarop was snel, er zou iets fout zijn gegaan bij de bezorger. Ook zou er een mail naar mij gestuurd zijn maar die was blijkbaar niet aangekomen. Inmiddels was hij aan het wachten op een item dat bij de leverancier op dit moment niet meer op voorraad was. Ik heb gevraagd het bezorgadres te wijzigen, aangezien ik de komende week niet thuis zou zijn. Dit was geen probleem. Een paar dagen later ontvang ik mail van de bezorger dat er een pakket onderweg is, naar het originele afleveradres. Er worden enkele afleverpogingen gedaan, maar ik ben dus niet thuis. Uiteindelijk in totaal 3 weken verder voordat ik de producten in huis heb, omdat ze op avondlevering over zijn gegaan. De verpakkingen zijn beschadigd, ook geen teken van zorgvuldigheid. Het is maar goed dat de schuld bij de bezorger, leverancier en mailserver ligt, en niet bij de winkel zelf. Ik bestel hier niet weer in ieder geval.

• Ron Hageraats
    Review voor toolsonsite.nl

Ik bestel al een aantal jaren bij Toolsonsite.nl Ik ben er zeer te vrede over.
    Omdat voorraden heel erg duur zijn kan het voorkomen dat er een nalevering volgt, heel normaal toch en zo jammer dat daar commentaar op gegeven wordt.
    Dennis adviseert, reageert en beantwoord altijd goed en snel, super!! Bij schade aan mijn gereedschap (ontstaan tijds gebruik) altijd een helpende hand zodat ik weer snel verder kan. TOP bedrijf! Tot de volgende bestelling maar weer.

• v/d Zanden
    Review voor toolsonsite.nl

Gewoon super goed. Foutjes worden gemaakt maar dan ook meer dan perfect opgelost. Ik zal nooit meer elders mijn handgereedschap kopen.

• de graaf
    Review voor toolsonsite.nl

zeer slechte service en levering!! 2 weken geleden meerdere dingen besteld na een paar dagen niks te hebben gehoord zelf maar contact op genomen.het stond op nalevering werd mij verteld en zou de volgende dag worden verzonden. een week later weer gebeld maar hij vertelde dat het aan de pakketdienst lag dat mijn bestelling nog niet binnen was. vandaag meerdere keren gebeld maar weer geen gehoor.

• Herman
    Review voor toolsonsite.nl

geen enkele reacties op mails met betrekking tot de levertijd. zeer slechte reclame dit. Er zijn anno 2018 nog steeds webshops die het dus niet begrijpen hoe je een web winkel moet runnen

• Misha
    Review voor toolsonsite.nl

Maandag gereedschap besteld, niets meer gehoord. Mail gestuurd geen reactie. Het is nu vrijdag

• peter
    Review voor toolsonsite.nl

Een week geleden gereedschap besteld maar tot op heden niets ontvangen
    3 dagen geleden een bericht verstuurd maar geen reactie op gehad

• H.R.J. Geervliet
    Review voor toolsonsite.nl

Na telefonisch contact te hebben gehad over onderstaand verhaal ben ik wel tevreden. Er was een email storing (mails bleken niet verzonden te zijn of kwamen niet bij de ontvanger terecht). Tevens is mijn pakket zoek geraakt. Hierop is opnieuw de voorradige onderdelen verstuurd en waren de volgende dag op verzendadres gearriveerd. Vandaag email met nalevering ontvangen. Hopelijk morgen alles binnen.

Ik heb al diverse keren gebeld maar er wordt niet opgenomen. Email gestuurd maar daarop geen antwoord. Geen email met verzend gegevens ontvangen. Geen idee wanneer ik mijn bestelling krijg.

Antwoord van toolsonsite.nl

Erg jammer,dat uw bestelling niet naar wens is verlopen.
    Echter een bevestiging met aangepaste leverdatum is verzonden,omdat niet voldoende voorraad aanwezig was voor alle produkten en ook is een bevestiging van levering verzonden.
    Ik zal dan ook morgen meteen contact opnemen met de vervoerder om uw pakket te traceren,krijg ik daar morgen geen uitsluitsel over dan zal ik uw bestelling morgen opnieuw verzenden.

Mijn excuses voor het ongemak

• Michiel
    Review voor toolsonsite.nl

Bestelde tools zijn goed. Helaas was een deel niet op voorraad. Het eerste deel werd na 1 week geleverd. Na ruim 2 weken een mail gestuurd met de vraag wanneer de nalevering van de resterende artikelen zou volgen: deze werd niet beantwoord. Deel 2 werd na 3,5 week verstuurd. Deel 3 kwam na 4 weken, waarbij door een foutje in de administratie van toolsonsite er ook nog bijna een hamer miste. Kortom, goed materiaal tegen een goede prijs, maar je moet wel de tijd hebben.

Hallo Michiel,

Erg jammer inderdaad dat er wat extreme levertijden bij zaten.
    De bitsets en beitel waren ook gewoon bij Gedore niet op voorraad en daardoor niet snel leverbaar.
    Bovendien was de beitel een uitlopend produkt en hebben ze het samengestelde produkt als service in losse onderdelen uitgeleverd,maar duurde daardoor ook weer langer.
    De vuisthamer was inderdaad een fout van Toolsonsite,maar is gelukkig na je melding dezelfde dag alsnog verstuurd.
    Onze excuses voor deze situatie waardoor er toch een deel onvrede is ontstaan.
    We zijn wel blij te lezen dat je over de prijs en kwaliteit tevreden bent,en we zullen ons gaan verbeteren door eerder en meer vooraf te gaan informeren !!

• J.Brouwer
    Review voor toolsonsite.nl

Probeer al een week contact te krijgen met Toolsonsite.
    Geen enkele reactie, geen levering van bestelling.

Hallo Jan,

Een en ander ondertussen opgelost na je melding en hoop dat alles
    naar tevredenheid is opgevolgd en verwerkt !!

• kas eikelenboom

goed

• Haagie
    Review voor toolsonsite.nl

Ik heb nu bijna een jaar geweldige ervaringen met Toolsonsite.nl. Er is goed contact met de eigenaar. Service is geweldig en ik bestel er bijna elke maand weer. Dennis, de eigenaar, reageert altijd en adviseert op vragen. Een echte aanrader (ook voor een cadeau tip) Ga zo door Dennis!!

Ron

• Ans Aukema
    Review voor toolsonsite.nl

Ik ben heel te vreden een super snelle service en vriendelijke Dennis aan de andere kant van de mail.
    Super Bedankt !!!!!!!

• tevreden klant
    Review voor toolsonsite.nl

Prima communicatief bedrijf. Zorgvuldige emails die goed aangaven wat het proces was bij enige vertraging bij levering