topblender.nl

topblender.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van topblender.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,4
Filter 14 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 11 met beschrijving

• Cas van Noort
    Review voor topblender.nl

Top service. Vriendelijke reacties per mail en erg netjes bij garantie afhandeling. Aanrader!

• Jessie H
    Geverifieerde klant van topblender.nl

TOP blender/ mixer gekocht echt zo blij mee! klantenservice reageert snel en verzending binnen 1 dag , aanrader!

• Hoe beoordeel je topblender.nl?

• Greet Veltman
    Geverifieerde klant van topblender.nl

Goede communicatie en nadien netjes geleverd

• Claudia Horvath

Snel bezorgd 👍

• Brian Schoonhen
    Review voor topblender.nl

Hele vriendelijke persoonlijke service waarbij goed meegedacht wordt. Zeker weten héél tevreden mee!

• Katherine Girouard
    Geverifieerde klant van topblender.nl

I had an issue with my payment, so the customer service called me and manually created a new payment method for me so that I could still get the Black Friday sale! My blender arrived quickly and in great condition, I love it.

• A. Smit
    Geverifieerde klant van topblender.nl

Snelle service en prima afhandeling! Ninja food processor aangeschaft

• Cees Meevers Scholte

Snel, netjes afgeleverd

• Jorge Readings
    Geverifieerde klant van topblender.nl

Snelle levering van mijn Ninja 3-in-1 Food Processor, gebruik hem elke dag sinds ik hem nu 2 weken heb. Ik werk zelf in een restaurant en ik kan met deze blender thuis alle recepten maken die ik maar wil. Super krachtig en scherpe messen!

• A. Schreuder
    Review voor topblender.nl

Erg mooie producten, snel geleverd

• Marjolein van den Heuvel
    Review voor topblender.nl

Vandaag kreeg ik de Ninja smoothie maker binnen. Mooi klein apparaat, voor in mijn kleine keuken. Krachtige motor. Heb zojuist een heerlijke smoothie gemaakt; blij mee!