trapbekledingshop

verkoop in trapbekleding

Lidmaatschap per 18-07-2019 stopgezet

• Edwin en Amber Tamboer
    Review voor trapbekledingshop

Fouw living had bij ons vorig jaar een prachtige vloer en trap gelegd en bekleed. Door een constructiefout in de vloer vanuit de bouw begon onze vloer te scheuren. Daar kon de Fouw niets aan doen maar Blokland Bouw BV nam niet zijn verantwoording. De Fouw heeft dat heel netjes met ons opgelost. Wat een topservice. Klantenbinding staat hier hoog in het vaandel.
    Gisteren is de nieuwe vloer gelegd en dat is zo mooi geworden. Eigenlijk nog mooier dsn onze vorige vloer.
    Karin, Peter en Nico. Jullie zijn toppers. Bedankt voor de goede service

• Bert Jongeneel
    Review voor trapbekledingshop

Na een lange zoektocht eindelijk bij een bedrijf gekomen waar ze daadwerkelijk verstand hebben van traprenovatie. Tevens een bedrijf waar klant koning is. Omdat ik 2 trappen wilde renoveren was ik genoodzaakt om het zelf te doen. Moet zeggen, het is wel te doen maar je moet er wel de tijd voor nemen. De medewerker die het materiaal kwam afleveren gaf me gelukkig heel veel tips en ben er gewoon aan begonnen. Het is echt wel te doen maar je moet wel het juiste gereedschap hebben. Als je het zelf doet dan kom je er wel achter dat het plaatsen door De Fouw, eigenlijk helemaal niet zo duur is. Want er gaat echt heel veel tijd in zitten. Ik ben super behandeld en heb mega veel tips gekregen om een heel mooi eindresultaat neer te zetten. Nogmaals bedankt!!

• Jo Aerts-vanriel

goede service
    trap keurig bekleed
    keurig nette monteur en harde werker

• jo aerts
    Review voor trapbekledingshop

vandaag is mijn trap bekleed ,hij is prachtig geworden ik ben er echt blij mee,
    ik wil ook even kwijt dat er een echte harde werker is geweest
    hij werkt hard en keurig netjes
    dank jullie wel voor de goede service

• L Kuijpers

Erg vriendelijk geholpen!
    Een goede uitleg, deze mensen weten waar ze over praten
    Levering zo als afegesproken.

Aantebevelen!

Mvg Larissa