used2b
Used2b is dé plek om upcycled hippe tassen te kopen. Wij bieden duurzame upcycled tassen aan die niet alleen stoer maar ook stijlvol zijn en van uitstekende kwaliteit en geproduceerd in Fair Trade ateliers. Het upcyclen en recyclen van afval is onze passie. Met het kopen van een used2b tas help je mee om afgedankte materialen een tweede leven te geven en de afvalberg te verkleinen. GIVE BACK TRASH!
8,7
1.068 klantbeoordelingen

• G Bijvank
    Geverifieerde klant van used2b

Heldere beschrijvingen van de artikelen!

• Elke Vanhemelryck

Alternatieve producten

• Hoe beoordeel je used2b?

• Noah Van Kipshagen
    Geverifieerde klant van used2b

Een win win win situatie. Mijn zoon is heel blij met zijn super mooie schooltas, ondertussen helpen we de afvalberg te verkleinen én jullie helpen elders in de wereld mensen aan een baan, hun eigen bedrijfje. Hoe leuk is dat :) Dank jullie wel!

• Jan Bouma
    Geverifieerde klant van used2b

Goed product en snel geleverd

• H.F. Eijgenraam

Prima prijs voor schoudertas

• Marjolein Biesbroek
    Geverifieerde klant van used2b

Origineel ontwerp tas gekocht tegen een goede prijs. De volgende dag geleverd.

• Laurien Reinders

Stoere spullen, leuk concept

• P Willegers
    Geverifieerde klant van used2b

De tas die ik gekocht had ging kapot buiten de garantie periode, de webwinkel heeft me toch een goed voorstel gedaan en me prima verder geholpen.

• Anne
    Geverifieerde klant van used2b

Super snelle levering en goede communicatie. Ik word blij van bedrijven die hergebruiken wat er al is. En dat er dan zulke mooie en originele tassen van worden gemaakt! Wow! De toilettas is groter dan ik had verwacht maar daardoor kan ik 'm voor meerdere doelen gebruiken. Handig!

• Ivonne Bouwens
    Geverifieerde klant van used2b

Mijn vraag werd snel beantwoord, snelle levering en de tas is mooi en zit goed in elkaar.