uwkinderwagen.nl

uwkinderwagen.nl

Welkom bij www.uwkinderwagen.nl. Wij zijn dé online kinderwagen expert! Wij leveren kinderwagens van verschillende a merken in Nederland en België. Bekijk ons assortiment en koop jouw droom kinderwagen veilig online.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 27-01-2021 stopgezet

Filter 16 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 15 met beschrijving

• Melissa
    Geverifieerde klant van uwkinderwagen.nl

Een kinderwagen besteld die uiteindelijk niet op voorraad was. Daarna vriendelijk geholpen dat ik voor dezelfde prijs een ander uit mocht kiezen.

• T.V.R
    Geverifieerde klant van uwkinderwagen.nl

Super mooie kinderwagen gekocht voor een goede prijs!

• Nikita
    Geverifieerde klant van uwkinderwagen.nl

Snelle levering, aardig en behulpzaam personeel met een snelle reactie op WhatsApp! Het is een geweldige kinderwagen met veel extra's. Ik raad ze zeker aan iedereen aan!

• Kavita
    Geverifieerde klant van uwkinderwagen.nl

Jullie zijn zo lief en begripvol. Jullie denken mee voor oplossing, om toch iedereen te kunnen helpen. En dat waardeer ik enorm! En ook zeker de kinderwagen is super mooi! Ook echt een aanrader voor iedereen. Snelle levering! Heel klantvriendelijk! Jullie zijn Toppers!

• Inge
    Geverifieerde klant van uwkinderwagen.nl

Snelle levering en goede service. Kinderwagen is prachtig!

• C.
    Geverifieerde klant van uwkinderwagen.nl

Goede service ! Vriendelijk geholpen. Whatsapp contact is uitstekend. Zelfs een heel lief kaartje mogen ontvangen. Met daarin vermeld bedankt voor mijn aankoop en mij een goeie zwangerschap toegewenst.

• Emma de Kleijn
    Review voor uwkinderwagen.nl

Fijne service, mijn vragen werden erg uitgebreid beantwoord. Kinderwagen was op tijd geleverd, niks op aan te merken, top!

• Ilias
    Review voor uwkinderwagen.nl

Pakket kwam goed verpakt aan. Niks op aan te merken

• Joris Klaassen
    Review voor uwkinderwagen.nl

Fijne service. De klantenservice heeft me telefonisch uitstekend geholpen!

• Pbouwmans
    Review voor uwkinderwagen.nl

Snel geleverd en de kinderwagen is super mooi