vip-queen
VIP-QUEEN® biedt (merk)kleding voor heren & dames, schoenen, accessoires, beauty & lifestyle artikelen aan voor de scherpste prijzen. Met kortingen vanaf 70%!
8,8

• Karen
    Review voor vip-queen

Reageert niet op mail of telefoon. Pand staat leeg. Pas op! Oplichters!

Antwoord van vip-queen

Beste Karen,
    Heel vervelend om gelijk geassocieerd te worden met een oplichter. Wij zitten momenteel midden in een grote verhuizing, dus dat het oude pand leeg staat kan kloppen. Aangezien u geen ordernummer o.i.d. vermeldt kan ik echter niet achterhalen wat er waar precies verkeerd gaat. Wilt u zo vriendelijk zijn deze alsnog door te geven zodat ik weet waar deze reactie op gebaseerd is.
    M.v.g. Louise

• Uiteindelijk toch opgelost
    Review voor vip-queen

Na lang wachten vele appjes later het pakket ontvangen

Antwoord van vip-queen

Fijn dat het alsnog opgelost is.

• Hoe beoordeel je vip-queen?

• Floortje
    Review voor vip-queen

Een berger lampe vulling voor mijn moeders verjaardag besteld. Na een week maar eens een mailtje. Er was wat fout gegaan en de geur was uitverkocht. Kan gebeuren, er werd netjes aangeboden om of het geld terug te storten of een andere geur te krijgen. Ruim 2 maanden (bijna 3) later wacht ik nog altijd op mijn geld en geeft Vip-Queen ook geen reactie meer.

• M Bakkum
    Review voor vip-queen

Vorig jaar 12 april een parfum voor lampe berger besteld. Andere gekregen dan ik besteld had zonder overleg. Toen een telefoontje gekregen van sorry ik zou ter compensatie een nieuwe fles lampe berger krijgen je snapt het al ik heb hem nu nog niet. Het is bijna weer april schandalig, dat is je klanten voor de gek houden

• Irene

Prima en netjes
    service

• R
    Geverifieerde klant van vip-queen

Geen bericht gekregen van verzending maar ineens lag het pakketje voor mijn deur en dat is wat telt!

• Eric uit Hilversum
    Geverifieerde klant van vip-queen

Voordelig Etherisch oliën kunnen kopen.

• Mirjam
    Geverifieerde klant van vip-queen

Leuke website, makelijk bestellen.levering duurde langer dan verwacht. Vip Queen heeft het goed opgelost.

• Martin
    Geverifieerde klant van vip-queen

Product netjes verpakt. Langere levertijd dan gewend en geen reactie op mail. Dit kan beter!

• marty
    Review voor vip-queen

Bij de bestelbevestiging op 19 januari een track & trace gekregen die niet bestond. Na meerdere malen mailen (waarvan weinig reactie vanuit vip-queen) kreeg ik een ''nieuwe'' track & trace die ook niet bestond. Na meerdere verzoeken om mijn geld terug te krijgen nog niks gehoord. Ontzettend slechte communicatie. We zijn nu meer dan een maand verder, ik heb geen pakketje omdat die nog niet is verstuurd, ik heb ook mijn geld niet terug omdat ik geen reactie krijg op berichten, ik bestel hier nooit meer.

• Chaimae Bechrouri
    Geverifieerde klant van vip-queen

Ik heb helaas jammer een kapotte parfum gekregen

• Jericia Prazeres Semedo
    Geverifieerde klant van vip-queen

Op mails, whatsapp berichten en telefoontjes kreeg ik geen reactie. Ik moest uiteindelijk ook een half uur heen en terug rijden om mijn pakket op te halen omdat ik geen reactie kreeg. En de kleur van mijn bestelling leek niet op de kleur die op de website stond.

• Erik Goldsteen
    Geverifieerde klant van vip-queen

Mijn eerste bestelling bij VIP-QUEEN. Product is origineel en toch scherp geprijsd. Werd op redelijke termijn geleverd. En het pakket bevatte ook nog een leuke verrassing. Eveneens van goede kwaliteit.

• Mabel
    Geverifieerde klant van vip-queen

Ik heb 2 roomsprays besteld op 24-01-2024. We zijn nu 8 dagen verder en nog niks mogen ontvangen. Ik heb via whatsapp contact proberen op te nemen, maar word niet op gereageerd. Slechte klantenservice!! Hopelijk ontvang ik mijn pakketje nog.

• Linda De Jong

Prachtig verpakt!!
    Was echt een heel feestelijk pakketje met ook nog een persoonlijk kaartje...

• Astrid Verschuuren
    Geverifieerde klant van vip-queen

Snelle levering. Ben weer blij met mijn amberblokjes

• Elma Heijink-Ubbink
    Geverifieerde klant van vip-queen

Snelle levering. Kreeg er een leuk presentje bij.

• Jose
    Geverifieerde klant van vip-queen

Kwaliteits artikelen, snelle levering, extra attentie in je pakket, echt leuk!

• Anke Nagtegaal
    Geverifieerde klant van vip-queen

Heerlijke geuren en prima service.

• Selma
    Geverifieerde klant van vip-queen

Enorme fijne website en mensen!! Heel betrokken en snel met bestellingen. Leuke kleinigheden die je erbij krijgt. Mooie prijzen gewoon Top!!!