vip-queen
VIP-QUEEN® biedt (merk)kleding voor heren & dames, schoenen, accessoires, beauty & lifestyle artikelen aan voor de scherpste prijzen. Met kortingen vanaf 70%!

• Sharon Visser
    Geverifieerde klant van vip-queen

Goede service, snel binnen gekregen en super leuk inpakt! Ook leuke en mooie producten voor weinig geld! Ik ben vaste klant! 🤩

• P.C. Blom
    Geverifieerde klant van vip-queen

Binnen 24 uur geleverd, keurig verpakt met leuke attentie erbij.

• Hoe beoordeel je vip-queen?

• Silvia

Heel erg tevreden ! Mooie kwaliteit kleding. Echt waar voor je geld

• Daisy t
    Review voor vip-queen

Ontzettend mooie en fijne kleding voor een nog mooiere prijs. Heel erg bedankt voor de goede service!

• Martine du Bois
    Geverifieerde klant van vip-queen

Snel verzonden, goed verpakt (stevige doos) met leuke attentie :-) Kom er graag nog eens terug.

• Jacqueline
    Geverifieerde klant van vip-queen

De jas is van Mooie kwaliteit.
    Netjes in gepakt optijd bezorg top!!

• Betul Altinpinar
    Geverifieerde klant van vip-queen

Ik heb mijn pakket nog steeds niet binnen.

Antwoord van vip-queen

Beste Betul,
    Uw pakket is op 07-10-22 bezorgd, maar deze is niet aangenomen. Via de track&trace is te zien dat DHL uw pakket heeft afgeleverd op een DHL punt bij u in de buurt. U kunt mailen naar info@vip-queen.nl voor verdere vragen of details.
    Mvg,
    Vip-queen

• Marijke
    Review voor vip-queen

Snelle service, en goed en mooi verpakt toppie!
    Heel mooi jurkje besteld 👍
    Tot de volgende keer

• Joelle
    Review voor vip-queen

Super site ! Prijzen zijn fijn en de producten zijn top ! Geweldige service ik ga zeker vaker bestellen een echte aanrader voor iedereen !

• I.D.Visser-Abma
    Review voor vip-queen

Mooie kleding en producten, erg netjes aangeleverd. Ik ga zeer zeker vaker wat bestellen bij Vip- Queens

• Shirley van der Bijl
    Review voor vip-queen

Topservice! Het is alleen al een kadootje om het pakket uit te pakken. Met leuke extra kadootjes erbij… nog nooit ergens meegemaakt dit…
    In één woord; FANTASTISCH!!!!
    Daarbij prachtige originele producten die onvoorstelbaar betaalbaar zijn!!!!

• Oscar van der Wansem
    Geverifieerde klant van vip-queen

goede site, mooie producten, alleen contact voor vragen is moeizaam