vlagzo
Handel in promotiematerialen zoals spandoeken, vlaggen, banieren, presentatiewanden en roll up banners etc.

Lidmaatschap per 24-04-2019 stopgezet

6,9

• Kolijn
    Review voor vlagzo

slechte communicatie,als excuus kunnen niet in hun systeem,kunnen niet overweg met aangeleverde bestanden,annuleren order en weigeren het geld terug te betalen.

Zal het aanpassen als het geld teruggestort wordt!!

• k
    Review voor vlagzo

zeeeeeer slechte service ! er staat dat ze binnen 8 dagen leveren , maar na betalen had ik 5 weken later nog niks ontvangen , toen ik belde konden ze mn order niet vinden , en zou ik 5 min later terug gebeld worden ..3 x raden..ik werd niet terug gebeld .. toen ik weer gebeld had , zou ik per mail te horen krijgen wanneer ik de bestelling zou krijgen .. ook die heb ik niet gekregen ..ik kreeg een mail dat ze niks met ons bestand konden ( vreemd ... want dit bestand gebruiken we voor borduren , belettering enz. ) het geld hebben wij nog niet terug .

• C.G. Plomp
    Review voor vlagzo

Prachtige website, goede offerte. Vooraf betalen navraag over levering, geen reactie.
    telefonische beriekbaarheid slecht!
    Na eindelijk contact toezegging dt het wordt uiygezocht en reactie volgt!
    Reactie volgt niet
    Wel vooraf betalen biet leveren dat is vlagzo!

• Arjen
    Review voor vlagzo

Een vlag besteld, kreeg echter een vlag in de verkeerde afmeting (210x130cm). En logo was daarop dus ovaal ipv rond. Werd afgedaan als krimp terwijl de vlag die besteld was 150x225cm was. Meerdere keren achteraan gebeld, gemaild.. geen reacties. Wederom contact gezocht met vraag dit te herstellen. En toen was de printerkop kapot... wacht nog op een vlag en antwoord. I.v.m. deadline dezelfde vlag bij andere leverancier besteld, binnen 4 dagen in huis, perfect. Ik zag dus graag de betaalde kosten (incl. btw) binnen 8 dagen retour op onze rekening gestort wegens wanprestatie, ook op die email is nog niet gereageerd.

• Lubach.M
    Review voor vlagzo

Gedetailleerde bestelling besproken en gedaan, daarna een offerte gekregen en vooruit betaald, zou binnen 2 a 3 wkn geleverd worden.
    Nu 3 maanden verder, na meerdere keren ZELF hebben moeten bellen, ze maken namelijk wel afspraken om terug te bellen, maar ze doen dat nooit.
    Dan kunnen ze niet voldoen aan de bestelling en de offerte die ze zelf goedgekeurd hebben en willen dat afdoen met 49 euro. Mast is wel goed geleverd, na 2,5 maand, vlag en wimpels uiteindelijk wel maar niet volgens offerte.
    Zeer slechte communicatie, geld is binnen en bij problemen zeggen ze sorry, nieuwe medewerker had het niet mogen goed keuren maar is nu ontslagen. U krijgt een credit nota, meer kunnen we niet voor u doen.

• Ans
    Review voor vlagzo

Zeer snelle service, goede prijs kwaliteit. Aanrader voor iedereen die een goede kwaliteit vlag nodig heeft.

• Gj Limburg
    Geverifieerde klant van vlagzo

Komt afspraken niet na.. slechte levering en te laat... slecht te bereiken en als je ze aan de telefoon hebt proberen ze onder de afspraken uit te komen..

Antwoord van vlagzo

Jammer dat u het zo neemt. We hebben er alles aan gedaan en u zelfs gratis vlag aangeboden bij een nieuwe opdracht. U zou een nieuwe order inzenden, maar nooit ontvangen en pas later. keurig de in kosten gebrachte spoedkosten terug gestort.

• peter van der Weerd
    Geverifieerde klant van vlagzo

Prima, snel geleverd en voldoet aan de verwachting

Antwoord van vlagzo

Fijn om te horen en tot een volgende keer.

Gr.
    Vlagzo team

• Johan Homan
    Geverifieerde klant van vlagzo

Leuke site, die toegankelijk aangeeft wat de bedoeling is.
    Als je het programma invult, moet allereerst betaald worden. Op zich prima, maar niet heel prettig.
    Ik zond niet het juiste bestand en daarna ging bij mij het e.e.a. mis met de bestelling en levering
    Vlagzo heeft het uiteindelijk snel en keurig opgelost!

Antwoord van vlagzo

Goedemiddag, ja zie dat er e.e.a. is mis gegaan. Begon met het aanleveren van een verkeerd document waarna we van u verschillende documenten hebben ontvangen. Als er dan is mis gaat gaat bij u nu alles mis. Vinden dit zeker vervelend en willen u tegemoet komen met een gratis vlag. Met dien verstande dat u de melding van 2 sterren achterwege laat. Dit kost ons klanten en dat willen wij niet. Wij willen het graag met u oplossen. Het is ook nooit onze bedoeling geweest u in het ongewisse te laten.

• Storm Stooker
    Geverifieerde klant van vlagzo

Uitermate slecht in communiceren, geregeld status van bestelling moeten opvragen. Gestuurd van het kastje naar de muur en primaire bestelling pas na 2 producties succes.

Goedemiddag,

Uw eerste aangeleverde bestand was niet juist. Na ontvangst nieuwe bestand direct geproduceerd en op tijd bij u afgeleverd.

• Ria
    Review voor vlagzo

Zeer tevreden over het mooie resultaat. Goede service, ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan.

• Hans
    Review voor vlagzo

Levertijd schoof iets op maar in overleg. Goede kwaliteit en echt messcherpe prijzen. Zeer tevreden

• Ane van Ekeren
    Geverifieerde klant van vlagzo

Levertijd werd niet gehaald. Geen tussentijdse melding levering is vertraagd. Verwarring over bestelling. Uiteindelijk is het wel goed gekomen

Antwoord van vlagzo

Nu zijn er geen vertragingen meer. Bij uw volgende bezoek en opdracht ontvangt u van ons een 20% korting ter compensatie.

• Frenchy
    Review voor vlagzo

Goede service, en een zeer mooi product. Vanwege vakantie iets later geleverd dan normaal.. maar hier is netjes over gecommuniceerd.

• H. van Putten
    Review voor vlagzo

Goede kwaliteit vlaggen en vriendelijk geholpen. Inmiddels hier 2x vlaggen voor ons horecabedrijf besteld.

• Bever
    Review voor vlagzo

Zeer tevreden. Goede prijs en kwaliteit

• M. Brandans

Super geholpen met order vlaggen. Snel in huis. Aanrader

• Bo Fokkes
    Geverifieerde klant van vlagzo

Zeer ontevreden over de service, vlag veel te laat bezorgd op het verkeerde adres en communicatie erg slecht. Ik ga hier nooit meer bestellen en raad anderen aan om dat ook NOOIT te doen.

Antwoord van vlagzo

Deze opdracht is niet gelopen zoals het had moeten zijn. De volgende keer zal dit niet meer kunnen gebeuren Gr. Vlagzo team

• Evelien
    Review voor vlagzo

Na enige ontevrededenheid en een vlag die niet naar wens was,
    Keurig door hun opgelost nog niet 4 maar 8 vlaggen ontvangen.
    Alsnog erg tevreden. Mooie kwaliteit en kleuren.

Antwoord van vlagzo

Deze relatie is uiteindelijk zeer tevreden. Heeft niet 4 maar zelfs 8 vlaggen ontvangen in een sublieme kwaliteit. Reactie klant is zeer tevreden. Gr. Vlagzo team

• Bas
    Review voor vlagzo

Snelle levering? Niet bepaald. De 6 werkdagen die in de order stonden, bij lange na niet gehaald. Zelf gebeld....vertraging uit China, wordt volgende week geleverd. Einde van die week nog maar eens gebeld, want zelf geven ze geen updates....hela, die vlaggen liggen hier al een week te wachten om te worden verzonden. Volgende keer kiezen we een andere leverancier.