winecandle

winecandle

Kaarsen van Recycleerbare wijnflessen gemaakt met volledig natuurlijke zonnebloem wax.
De luxe waxkaarsen zijn gekruid met trendy, op wijn geïnspireerde geuren en verpakt in een prachtig ontworpen duurzame geschenkkoker.
We zijn ons er terdege van bewust dat er honderden merken kaarsen zijn, maar we denken graag dat we een beetje anders zijn, dus als je op zoek bent naar iets moois en duurzaams unieks dan ben je hier aan het juiste adres.
De zekerheden van https://winecandle.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020