Zo fijn om van winkeltjevananne een pakket opgestuurd te krijgen. Met zoveel zorg ingepakt. “ soort bij soort” netjes in mooie aparte zakjes met leuke sticker erop ingepakt. Leuke lieve kaartjes gratis in de doos erbij gedaan. Het pakket is al een cadeau op zich. Werkelijk een voorbeeld hoe je iets thuis wilt ontvangen! Ook makkelijk om een vraag te kunnen stellen via de mail die ik ontving over mijn bestelling. En…. heel erg snel op een plezierige manier antwoord gekregen ! Zo wil je het gewoon…echt waar! Dank je wel medewerkers van winkeltjevamanne!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bertine Molendijk
- Amanda van houcke Van houcke
2 bestellingen gedaan, beide super mooi toegekomen! Blijf zo verder doen!
Hoe zou je winkeltjevananne.nl beoordelen?
- Manon Kalkman
Tuinposter en xxl buitenkussen en wenskaartjes snel en met liefde verpakt ontvangen!
- Esther
Alles was prima! Snelle verzending, spulletjes mooi! Persoonlijk kaartje erbij en leuk verpakt!
- Jacqueline Rijlaarsdam
Binnen 24 uur een mooi pakketje mogen ontvangen
- Nancy Zwaan
Goede snel levering. Leuke, aparte en gepersonaliseerde kadootjes, echt top!! Erg tevreden over de buitenlieden ed al veel mensen blij mee gemaakt🤗