wondermoooi

wondermoooi

Bij wondermoooi heb je keuze uit verschillende soorten en maten kaarsen, kaarsensets, kandelaars en led kaarsen. Leuk om cadeau te geven of voor jezelf. Voor iedere gelegenheid een kaars! Een sprankelende manier om de ander te laten weten dat je aan hem of haar denkt.
Wij zorgen ervoor dat iedere bestelling een feestje is om uit te pakken. Ook handig, de pakketjes passen door de brievenbus. En zeg nou zelf, wie wordt er niet blij van een beetje kleur op je deurmat?
  • L Steentjes
    Geverifieerde klant van wondermoooi

Snelle levering en mooi en goed verpakt!

• Teeja Bongaards
    Review voor wondermoooi

Mooie variatie in model en kleur.. Leuke setjes.
    Een fijn pakketje om cadeau te doen!

• Hoe beoordeel je wondermoooi?

• Nicole
    Review voor wondermoooi

Mooie sets, een feestje om kado te doen. Snelle levering en fijn contact.

• Anneke Chattelin
    Geverifieerde klant van wondermoooi

Ziet er mooi uit en super service!

• Ellen van Laar
    Review voor wondermoooi

Goede kwaliteit en super leuke kaarsen. De dames denken met je mee en reageren snel op vragen.

• Anja
    Geverifieerde klant van wondermoooi

Weer leuke kaarsen en een leuke cadeau set gekocht. Goede kwaliteit en snelle levering!

• Monique van Gortel
    Geverifieerde klant van wondermoooi

Snelle service, betrouwbaar, meedenkend en vriendelijk.

• Susanne
    Geverifieerde klant van wondermoooi

Fijn contact, snel geleverd en prachtige producten

• Debbie
    Geverifieerde klant van wondermoooi

Goede service en snelle bezorging.

• Inge Staal
    Geverifieerde klant van wondermoooi

Super cadeaus om te geven, altijd weer een verrassing! En de service is simpelweg top!

• Steffie Bouwman-Heijckmann

Prachtige artikelen

• Marlies Van Dijck
    Geverifieerde klant van wondermoooi

Mooie kaarsen, pakketje is een feest om uit te pakken.

• Rosa
    Review voor wondermoooi

Altijd weer een feestje om kaarsen van Wondermoooi te ontvangen! Al veel mooie pakketjes kado gegeven en ook in ons eigen huis op allerlei plekken kaarsen en kandelaars van Wondermoooi staan. Heel blij mee!

• Marlies
    Review voor wondermoooi

Wondermoooi heeft veel keuze in kaarsen en vooral pakketjes. Heerlijk dat ik niet hoef na te denken over combinaties van kaarsen of over leuk verpakken. Wondermoooi pakt het namelijk super leuk in. Ik kon mijn bestelling snel ophalen. Dank voor de service!