www.aniball.nl

www.aniball.nl

Aniball is een medisch hulpmiddel voor natuurlijke bevallingen waarmee een zwangere vrouw het geboortekanaal kan voorbereiden op de bevalling. Door de voorbereiding met Aniball gaat de vrouw met meer zelfvertrouwen de bevalling tegemoet en is er minder kans op een knip of ruptuur. Verder kan ze haar bekkenbodemspieren en de kracht daarvan ontdekken.
De zekerheden van https://aniball.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wij zijn Daphne Pieters en Babette Mooij, twee verloskundigen, vriendinnen en beide moeder. Tegelijk zwanger geweest en beide aanwezig geweest als verloskundige bij de bevalling van de ander. In de zwangerschap van Babette kwamen we in aanraking met de Aniball.

Babette was in haar zwangerschap op zoek naar een bekkenbodemtrainer om zich beter voor te bereiden op de geboorte. Ze was al bekend met geboortetrainers en de werking hiervan en zag positieve resultaten bij cliënten die een trainer gebruikt hadden. Deze vrouwen gingen de bevalling met meer vertrouwen tegemoet en hadden vaak een makkelijkere uitdrijvingsfase.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016