www.aniball.nl

www.aniball.nl

Aniball is een medisch hulpmiddel voor natuurlijke bevallingen waarmee een zwangere vrouw het geboortekanaal kan voorbereiden op de bevalling. Door de voorbereiding met Aniball gaat de vrouw met meer zelfvertrouwen de bevalling tegemoet en is er minder kans op een knip of ruptuur. Verder kan ze haar bekkenbodemspieren en de kracht daarvan ontdekken.
8,4
Filter 190 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 106 met beschrijving

• Linda Huisman
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Goed product. Ze reageren alleen niet op je vraag.

• Karin de Wit

Geweldige service

• Hoe beoordeel je www.aniball.nl?

• Irene
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Erg fijn dat dit product bestaat. Ik zou het aan iedereen aanraden, zeker bij een eerste bevalling! Ik ben tot een omtrek van 30 cm (diameter ca. 10 cm) gekomen, en de persfase duurde bij mij uiteindelijk maar 20 minuten met één klein hechtinkje als gevolg. Verder helemaal geen last gehad van pijn, zwellingen of andere klachten van de bekkenbodem na de bevalling. Ook was het geruststellend om te weten hoe je moet persen, en had ik met de Aniball al uitgeprobeerd wat een fijne pershouding was voor mij. Juist ook omdat de ontsluitingsfase bij mij erg lang duurde en pijnlijk was, was het echt dankzij de Aniball dat ik in de persfase een gevoel van vertrouwen en controle had.

Goed om te weten: het oefenen met de Aniball is in het begin niet zo gemakkelijk als het klinkt, ik vond het best doorzetten. Zo lukte het mij aan het begin niet om de Aniball in te brengen: in de basis is de ballon al best groot, en de lucht eruit laten lopen en opvouwen lukte niet goed omdat de ballon dan helemaal slap is. Uiteindelijk geprobeerd om met goed ontspannen de ballon steeds iets verder in te brengen, en na 3 dagen proberen lukte dat uiteindelijk in zn geheel. Dus: wel even doorzetten, maar uiteindelijk was het de moeite in mijn ervaring zeker waard!

• Thyra van der Wijk
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Gebruikt tot 25cm en zeer vlotte bevalling gehad (4,5 uur ontsluiting), helemaal niet ingescheurd (1e kind).

• Maryline
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Delivery went well but using the Annibal product is very difficult for me.

• Joyce Dijkkamp
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Klacht gestuurd over defect en nooit antwoord gekregen

Antwoord van www.aniball.nl

Beste Joyce,

Onze excuses! Op één of andere manier hebben wij je klacht blijkbaar gemist. Heb je nog wel kunnen oefenen met de Aniball? Je kunt even een mailtje sturen naar info@aniball.nl dan zullen we je klacht netjes afhandelen.

• Barbara G.

Dit product heeft 100% gewerkt, geen episiotomy, alleen 1 kleine steek

• Rosemary Dassel
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Wij hadden ivm een accute keizersnede achteraf gezien niets aan de Aniball. Desondanks denken wij oprecht dat het ons bij een natuurlijke bevalling wel geholpen had. Na goed geoefend te hebben kwamen we op het maximaal aantal keren pompen en was er veel meer zelfvertrouwen.

• Froukje Nigten
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Goede service, fijn contact en heel snelle levering

• Mariëlle van Oorschot
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

De oefeningen hebben me enorm veel opgeleverd bij de bevalling!