www.aniball.nl

www.aniball.nl

Aniball is een medisch hulpmiddel voor natuurlijke bevallingen waarmee een zwangere vrouw het geboortekanaal kan voorbereiden op de bevalling. Door de voorbereiding met Aniball gaat de vrouw met meer zelfvertrouwen de bevalling tegemoet en is er minder kans op een knip of ruptuur. Verder kan ze haar bekkenbodemspieren en de kracht daarvan ontdekken.
8,4
Filter 231 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 122 met beschrijving

• SB
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

De website is voorzien van alle nodige informatie, super handig.

Antwoord van www.aniball.nl

Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over onze website. Dankjewel voor je tijd en review! ^ Babette

• Alexandra van Leeuwen

Goede service

Beste Alexandra,
    Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling! Fijn dat je tevreden bent!
    ^ Daphne

• Hoe beoordeel je www.aniball.nl?

• Sarah Pelle
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Product voldeed aan de beschrijving. Voor mij gewoon niet geschikt. Het was het proberen waard, maar ik werd er eerder onzeker door.

Antwoord van www.aniball.nl

Wat jammer dat je het zo ervaren hebt Sarah! We helpen je graag nog verder met het gebruik van de Aniball mocht dit nodig zijn zodat jij ook vol zekerheid de bevalling in kunt. Mail ons dan op contact@aniball.nl. ^Babette

• S.
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Het gaf me vertrouwen in m’n lichaam voor de bevalling. Ook heel snel en uitgebreid antwoord gekregen na een vraag. Het is niet goedkoop maar ik vond het wel echt een meerwaarde.

Antwoord van www.aniball.nl

Bedankt voor je review en fijne woorden! Goed om te horen dat de Aniball je heeft geholpen.

• Angelien
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Snelle levering, helemaal goed! En super blij dat ik heb mogen oefenen met de Aniball; ik begreep het persen veel sneller en beter en ik had meer vertrouwen. En bonus; ik ben zonder uitscheuren of knip bevallen.

Hi Angelien,
    Wat een goed om te horen! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen, dit waarderen we enorm!

• Emma
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Ik ben 4 weken geleden bevallen zonder scheuren, knip of hechtingen en met minimaal bloedverlies (50ml). Ik ben hier zo blij mee want dit maakte dat ik snel kon herstellen en genieten van de kraamweek.

Ik zag van te voren erg op tegen de persfase en wilde mij hierop voorbereiden. Zo kwam ik bij aniball terecht en ik ben heel blij dat ik er gebruik van gemaakt heb. In mijn omgeving deden ze er wat lacherig over en ook in het ziekenhuis hadden ze er nog nooit van gehoord. Dit vind ik vreemd want een bevalling is niet niets en er zijn dus echt manieren hoe je je lichaam kunt voorbereiden!

Ik ben met 37 weken begonnen en ben tot 27,5 cm gekomen maar ik vond dat niet prettig. Uiteindelijk bleef ik oefenen met 25cm en dat was voor mij dus voldoende. Ik vind het echt een aanrader.

Hi Emma,
    Wat fijn dat je zo goed bent bevallen! Goed om te lezen dat je je gevoel hebt gevolgd en op de 25cm bent blijven oefenen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een uitgebreide review te schrijven, we waarderen dit enorm.

• A bos
    Review voor www.aniball.nl

Snel in huis, prima beschrijving en uitleg bij het product.

Hi!
    Bedankt je review.
    Goed om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling!

• Lisa
    Review voor www.aniball.nl

Na de derde keer een antibiotica kuur ivm een fikse blaasontsteking snel de annibal weggegooid. Gesprek gehad met de huisarts en de annibal heeft hier zeker aan meegewerkt.

Beste Lisa,

We hebben je gevraagd naar een ordernr maar deze tot op heden nog niet ontvangen. Daarbij vinden we ook geen bestelling met je naam of e-mailadres. De Aniball is, bij juist gebruik en omschreven hygiene richtlijn, niet verantwoordelijk voor een vaginale infectie of blaasontsteking.

Daphne, verloskundige en eigenaar van Aniball Nederland

• Valerie Ybema-Feskens
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Snelle levering, echter de 10 kneepjes in het pompje komen niet overeen met 25 cm omtrek. Dus goed om soms te verifiëren hoe de omtrek is bij het aantal pompjes dat je doet

Hi Valerie,
    Bedankt voor je fijne review! Het aantal pompjes kan inderdaad verschillen met de omtrek, dit is mede afhankelijk van de kracht van het pompen. Mede hierom is het meetlint erbij gevoegd.

• Linda
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Bevallen van eerste kindje zonder knip of scheur. Met trainen tot 32 cm gekomen. Heeft mij enorm geholpen bij de baring doordat ik wist hoe te persen en te ontspannen.

Hi Linda,
    Wat goed om te horen dat het gebruik van de Aniball je zo heeft geholpen met het voorbereiden op de bevalling! Ik hoop dat jullie heerlijk aan het genieten zijn met jullie kindje.

• Mireille Hoeks

Service was goed

Hi Mireille,
    Wat jammer om te lezen dat je minder tevreden bent, wil je met ons delen (mag natuurlijk ook privé) waarom de Aniball niet voldaan heeft aan je verwachting?

• Sanne H
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Deze geboortetrainer heeft mijn bevalling gemaakt. Ik raad hem zeer aan aan iedere zwangere vrouw. Verder netjes op tijd bezorgd etc

Hi Sanne,
    Wat fijn dat de Aniball op zo'n positieve manier heeft bijgedragen!

• M. van der Veen
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Door het verlaat reageren op de email en de maníer van reageren door de Klantenservice, laat je doen denken dat je te maken hebt met een malafide bedrijf. Tevens zou je je niet hoeven te verantwoorden als het gaat om het retourneren van een product.

• Daphne Stavenuiter
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Kwam snel binnen, product is goed

Hi Daphne,
    Bedankt voor je positieve woorden!

• Kathelijne
    Review voor www.aniball.nl

Met verstomming geslagen, dat ben ik. Ik vond het trainen zeker niet altijd aangenaam en liet wel eens een dag tussen als ik teveel rek voelde. Goed glijmiddel is zeker van belang. Ik kon trainen tot de dag voor mijn bevalling, de uitgerekende datum. Ik ben nu 6 weken geleden bevallen van mijn eerste kind, een dochter van 3.5kg en dit zonder knip of scheur. Ik was bang van het laatste gedeelte en het gevoel van het hoofdje dat onder je schaambot doormoet zal niets evenaren maar door de aniball had ik tegelijk zo'n vertrouwen in het persen. De vroedvrouw zei meteen dat ik een perfecte perstechniek had. Het persen ging op zich ook wel vlot. Ik ben tot 32cm geraakt (eerst dacht ik dat dit nooit zou lukken) en baarde een dochter met hoofdomtrek 36. Ik ben zo blij dat dit bestaat, ik ben absoluut overtuigd van de bijdrage van de aniball. Een goede week na mijn bevalling voelde ik me van onder helemaal hersteld, het gaf ons een goede start samen. Het is misschien even doorzetten maar voor mij is het resultaat onmiskenbaar en meer dan de moeite waard!

• Elita Vellekoop

Product

• Linda Huisman
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Goed product. Ze reageren alleen niet op je vraag.

• Karin de Wit

Geweldige service

Hi Karin,
    Bedankt voor je goede review!

• Irene
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Erg fijn dat dit product bestaat. Ik zou het aan iedereen aanraden, zeker bij een eerste bevalling! Ik ben tot een omtrek van 30 cm (diameter ca. 10 cm) gekomen, en de persfase duurde bij mij uiteindelijk maar 20 minuten met één klein hechtinkje als gevolg. Verder helemaal geen last gehad van pijn, zwellingen of andere klachten van de bekkenbodem na de bevalling. Ook was het geruststellend om te weten hoe je moet persen, en had ik met de Aniball al uitgeprobeerd wat een fijne pershouding was voor mij. Juist ook omdat de ontsluitingsfase bij mij erg lang duurde en pijnlijk was, was het echt dankzij de Aniball dat ik in de persfase een gevoel van vertrouwen en controle had.

Goed om te weten: het oefenen met de Aniball is in het begin niet zo gemakkelijk als het klinkt, ik vond het best doorzetten. Zo lukte het mij aan het begin niet om de Aniball in te brengen: in de basis is de ballon al best groot, en de lucht eruit laten lopen en opvouwen lukte niet goed omdat de ballon dan helemaal slap is. Uiteindelijk geprobeerd om met goed ontspannen de ballon steeds iets verder in te brengen, en na 3 dagen proberen lukte dat uiteindelijk in zn geheel. Dus: wel even doorzetten, maar uiteindelijk was het de moeite in mijn ervaring zeker waard!

Hi Irene,
    Wat fijn om te lezen dat de Aniball je zo heeft geholpen.
    Bedankt voor je review!

• Thyra van der Wijk
    Geverifieerde klant van www.aniball.nl

Gebruikt tot 25cm en zeer vlotte bevalling gehad (4,5 uur ontsluiting), helemaal niet ingescheurd (1e kind).