www.beautyshopingeborg.nl

www.beautyshopingeborg.nl

Diamond Painting

De leukste hobby in Nederland voor zowel jong als oud.

Met behulp van een pincet en plakpen zet je kleine diamantjes of steentjes op een (voor) gedrukt canvas en maak je de prachtigste 3D kunstwerken. Mooi voor aan de muur of als kado.

EN!!... ** GRATIS VERZENDING BINNEN NEDERLAND **

Voor de beginners zijn er "Half of Partial" versies beschikbaar waarbij er een gedeelte van het canvas geplakt moet worden, of "Full" voor een volledig bedekt canvas.

De paints (met uitzondering van voetbal en custom) die in de winkel staan hebben we allemaal op voorraad. Ons doel is dan ook: voor 16:00 besteld, de volgende dag in huis! Behalve met feestdagen en in het weekend, deze worden maandag verzonden, dus dinsdag in huis.

Lidmaatschap per 08-01-2019 stopgezet

3,5

• Ilka de bruijn
    Review voor www.beautyshopingeborg.nl

Dure diamand painting besteld, steentjes van zeer slechte kwaliteit plakken aan elkaar en lijken wel van rubber je drukt ze zo plat. Bedrijf niet te bereiken via mail of telefoon

• Demi

Plaatsen

En dan bestel je een diamond painting met eigen foto van mijn opa en mijn oma bestelde er een met mijn neefjes beide op mijn adres vandaag binnen gekregen die van mijn oma was keurig netjes met het logo uit nederland netjes verpakt helaas komt die van mij uit china maar wel 40 euro voor moeten betalen kwaliteit erg slecht cijfers op de zakjes moeilijk leesbaar en zakjes die ontbreken een vergoeding beginnen ze niet aan terwijl hun logo staat er nog geen eens op maar vage chinese tekens echt boos hierover en dit gaat zeker in de media komen laatst was het bedrijf nog in het nieuws hoop dat ze wellicht de tweede bestelling voor de helft kunnen geven want het moest iets worden ter herinnering aan mijn overleden opa.

• Mieja
    Review voor www.beautyshopingeborg.nl

Op 12/01 besteld en op 16/01 in huis. Tot zover geen probleem. Er zaten wel een paar dingetjes te weinig in mijn pakketje, dus direct mail gestuurd. Geen reactie op gekregen, ook niet op whatsappen, chatbericht via Facebook, nieuwe mail en bericht via site. Zijn nu twee weken verder en nog steeds niets gehoord. Ontgoocheld, kan ook mijn diamond painting niet afwerken wegens die paar kleuren te kort. Ga hier niet meer bestellen, denk ik, met zo'n dienst na verkoop.

• Angelique Knobbe
    Review voor www.beautyshopingeborg.nl

We hebben een 5 Luik besteld van 79.95 ,maar we komen 3 zakjes te kort met nummer 3866,zitten niet bij de bestelling.
    We hebben meerdere malen telefonisch contact gezocht maar helaas geen gehoor, antwoordapparaat ingesproken maar terug bellen homaar.
    Vind dit erg jammer

Graag reactie!!

Antwoord van www.beautyshopingeborg.nl

Goedemorgen,

Wat vervelend dat u steentjes mist bij uw bestelling, zoals op onze website beschreven staat en ook bij onze bevestiging mocht er iets niet in orde zijn met de bestelling wilt u ons dan mailen of appen. Wij sturen altijd de steentjes binnen 1 dag na. Helaas heeft u hier denk ik overheen gelezen.

Zou u als nog ons een mailtje met ordernummer willen sturen zodat we u de missende steentjes toe kunnen zenden. Of een whatsapp bericht dat mag ook.

Mvgr Team Diamond Paint Nederland