www.bosjebloemen-online.nl

www.bosjebloemen-online.nl

Verkoop van bloemen en boeketten aan zowel de particulieren als de zakelijke markt.

Lidmaatschap per 12-01-2017 stopgezet

9,1

• Jen
    Review voor www.bosjebloemen-online.nl

Ik kan helemaal niets bestellen

• Irene
    Review voor www.bosjebloemen-online.nl

net weer verse bloemetjes gekocht bij Savannah, dik tevreden over de kwaliteit van de bloemen, bloemen zijn echt dagvers en hebben een zeer lange vaas duur al met al een aanrader

• Samantha
    Review voor www.bosjebloemen-online.nl

ik haal wekelijks bloemen bij mevrouw S.Willemsen de kwaliteit van de bloemen is echt super en als ik even geen auto tot beschikking heb komt ze het persoonlijk bezorgen bloemen bestellen bij bosjebloemen-online is echt een aanrader en zeker een dikke 10+ waard!!!

• Roofer dakbedekkingen
    Review voor www.bosjebloemen-online.nl

Ik heb een zakelijk account aangemaakt om bij oplevering van een klus een bloemetje na de klant te doen.
    Dit werkt werkelijk perfect bij bosjebloemen-online.
    Prijs /kwaliteit is zeker een 10 waard en ik blijf dus bloemen bestellen.

Echt een aanrader zowel particulier als zakelijk.

Roofer Dakbedekkingen

• C. Koen
    Review voor www.bosjebloemen-online.nl

Prachtige bloemen die lang mooi blijven in een mooie stevige verpakking. De verpakking bevat een vaas met water waardoor de bloemen fris aankomen. Een aanrader!

• Odi Bernards
    Review voor www.bosjebloemen-online.nl

WÁT EEN PRACHTIGE BOS SUPER VERSE BLOEMEN IN MOOIE DOOS, NETJES IN KUNSTOF VAAS MET WATER ERIN. NU, NA RUIM ANDERHALVE WEEK STAAN DE BLOEMEN ER NOG MOOI BIJ, ZELFS DE GERBERA'S, ZONDER METALEN DRAADJE, STAAN NOG PRACHTIG RECHTOP TE PRONKEN HIER!!!!

• Michaela van Helvert
    Review voor www.bosjebloemen-online.nl

Enorm verrast met een geweldig mooie bos bloemen. Heb er twee weken van mogen genieten. Nogmaals dank je wel...!!!

• Sander Klaasen
    Review voor www.bosjebloemen-online.nl

Prima services en mooie boeketten, een aanrader!

• Jos Geboers
    Review voor www.bosjebloemen-online.nl

Via deze site een bosje bloemen laten bezorgen aan mijn moeder. Ze was zeer enthousiast, alleen al hoe de bloemen aangeleverd werden. mooi verpakt, in het water gezet, en een zeer mooie grote bos. De website is duidelijk en modern. Kortom een aanrader!