www.dsl-tech.nl

www.dsl-tech.nl

Verkoop refurbished laptops HP, APPLE, LENOVO, DELL etc.

Bedrijfsinformatie
Adres
Campagneweg 11D, 4761 RM Zevenbergen
TEL/APP: 085-3018906
KVK: 82295298
Email: info@dsl-tech.nl

DSL TECH is een jong en dynamische bedrijf die met oog op duurzaamheid de juiste producten een tweede leven geeft. Goed voor milieu én portemonnee. Al onze producten zijn getest met de hoogste kwaliteitseisen als maatstaaf.

BTW: NL862413138B01
Filter 111 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 110 met beschrijving

• Alexandro Leer

Goed bezig, ga zo door.

• Wim Kranendonk
    Geverifieerde klant van www.dsl-tech.nl

Prachtige MacBook voor een lage prijs en ze gaven een hele goede service aan mij 👍🙂 !!!

• Hoe beoordeel je www.dsl-tech.nl?

• B.P. Huisman
    Geverifieerde klant van www.dsl-tech.nl

Snel klaar, helaas is de laptop ergens in het proces verdwenen. Netjes direct geld terug gekregen. Komen zeker in de toekomst terug.

• Guls
    Geverifieerde klant van www.dsl-tech.nl

Product functioneert goed. Enkel was het nergens te lezen dat het om een refurbished item ging. Zeer slechte ervaring met refurbished materiaal en wilde dat absoluut niet

Antwoord van www.dsl-tech.nl

Goedendag,
    Bedankt dat u tijd hebt genomen om een review te schrijven. We zijn erg blij dat u bestelling functioneert goed. Wel zijn we erg verbaast dat u niet wist dat het om refurbished docking station ging terwijl staat bij ons duidelijk op de site. Nogmaals mocht het zo zijn dat u ontevreden bent, dan is hellemaal u recht om die binnen 14 dagen te retourneren.
    Hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd en mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag van u.

• Merlinde
    Geverifieerde klant van www.dsl-tech.nl

Product was niet van nieuw te onderscheiden, en het werkte meteen. Ik vond de prijs ook heel netjes. De verpakking bevatte alleen wel erg veel plastic.

• Gé Hekman

• Martin

Prima, snel en eerlijk. Fijn

• Jaap Baart

Prima service

• Anoniempje
    Geverifieerde klant van www.dsl-tech.nl

Goede kwaliteit product en goede service

• Johnny
    Geverifieerde klant van www.dsl-tech.nl

Prima service en goede laptops