www.inktbaas.nl

www.inktbaas.nl

Bij inktbaas.nl kunt u uw cartridges veilig en snel
bestellen via iDeal.
Wij hebben de meeste merken op voorraad en
leveren uiteraard pre-,en afterse

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 29-10-2019 ingetrokken

8,0

• Simon
    Review voor www.inktbaas.nl

Na bestelling niets meer vernomen van Inktbaas.nl. E-mails gestuurd, geen reactie. Wacht al 3 weken op de levering zonder enige communicatie. Snap het niet, leek toch gewoon betrouwbaar, maar lijkt nu op een oplichtersbende. Hoe kan zo'n winkel dan een WebwinkelKeur hebben?

• Frank Kneepkens
    Review voor www.inktbaas.nl

Leveren binnen de beloofde 48 uur. De artikelen stonden "op voorraad".
    Na 3 dagen E-mail gestuurd met vraag wanneer ik het bestelde kan verwachten, geen reactie. Nu 13 dagen na de bestelling nog steeds niets ontvangen zonder enig bericht.
    Later bleek dat het geld na 8 dagen is teruggestort wegens het niet kunnen leveren van alle 3 de artikelen. Jammer dat er bijna 1 maand lang geen enkele communicatie met deze webwinkel mogelijk was. Dat had een hoop ergernis voorkomen.

• Arjan Kuipers
    Review voor www.inktbaas.nl

Op 23 september een bestelling geplaatst en betaald. Niets meer gehoord. Op 1 oktober een mail gestuurd en webformulier ingevuld. Op 4 oktober zowel in de ochtend als in de avond een mail gestuurd. In de avond ook gebeld. 1e x werd opgenomen en snel opgehangen. 2e x werd niet meer opgenomen. Tot op heden geen contact en geen inkt. Nu mijn betaling maar terug vorderen.

• S

Helaas bestelling pas 14 dagen later ontvangen. Zonder enige communicatie

• Hum
    Review voor www.inktbaas.nl

Geen reactie op mail. Telefonisch onbereikbaar! Heb op 7 juni 2019 een bestelling geplaatst maar deze is nog steeds niet binnen. Aan wie dit ligt zal me een worst wezen. Het fatsoen om te reageren op mail en telefoon ontbreekt gewoon. Sterke afrader.

• EK
    Review voor www.inktbaas.nl

Heb de bestelling een dag later gekregen dat gepland helaas kan inktbaas hier niks aan doen. Wat belangrijks is het product werk goed en de prijs zijn super!
    Ben zeer tevreden

• Hos
    Review voor www.inktbaas.nl

Super tevreden super en snel en heel goedkoop ben zeer tevreden.
    Voor weinig geld een goed product

• Teus
    Review voor www.inktbaas.nl

Communicatie blijft knudde met dit bedrijf. Levering binnen 2 werkdagen, dacht het niet, inmiddels zijn we 3 dagen verder, geen producten en geen antwoord op de e-mail waar de bestelling blijft. Ze zijn ontegenzeggelijk de goedkoopste en het eigen merk produkt is goed, en nu maar hopen dat ik niet ben opgelicht door die gasten. Hoe het ook kan leert de concurrent met de cijfertjes, gisteren 18/4 eenzelfde product besteld en op 19/4 ontvangen. En belangrijk !!! achteraf binnen 14 dagen betalen.

Geachte Teus

Dit is echter niet de bedoeling ons excuses
    hier voor het ligt echt niet aan ons u bestelling is op tijd de deur uit gegaan helaas is deze kwijt geraakt bij post.nl
    Kunt u aan ons u bestelnummer doorgeven dan zullen we ter compensatie komen.
    Nogmaals ons excuses hiervoor.

• Theuniszen
    Review voor www.inktbaas.nl

Ook ik wacht al twee weken op mijn bestelling, telefoon pakken ze niet op, op mails wordt niet gereageerd.Ook ik heb het gevoel dat we zijn opgelicht.

Geacht klant
    Bedankt voor u mening!
    Wij zijn blij dat u tevreden bent het gaat ons niet hoe vaak u besteld het gaat ons erom dat we u tevreden houden helaas gaat het wel een mis maar wij proberen dit zo goed mogelijk op te lossen met onze klant.

• Wendy
    Review voor www.inktbaas.nl

Wacht nu al 2 weken op mijn inktpatronen. 1x telefonisch contact gehad daarna niets meer vernomen.... krijg het gevoel dat ik opgelicht ben. Mijn advies om hier vooral niet te bestellen!

• BERNO
    Review voor www.inktbaas.nl

Bij bestelling GEEN antwoord Na meerdere emails !! ,,,, dus slechte feedback gegeven !!
    Dan krijg ik ineens antwoord ,,,,, wij zijn aan onze internet winkel aan het werken !!

Nu weer bericht gestuurd ,,,, na een week nog altijd GEEN REACTIE
    inkt patronen trekken echt op niets !! HIER KOOP IK NOOIT MEER !!!

en slechte reclame zal ik zeker maken nu !!!

• F.S.
    Review voor www.inktbaas.nl

Bestel al een aantal jaren naar tevredenheid.
    Laatste bestelling ging mis.Kreeg mailtje dat pakketje bij de post was zoek geraakt,
    Tussentijds gebeld maar zonder contactmogelijkheid!
    Uiteindelijk na 3 weken 6 extra cartridge ontvangen zonder kosten !
    Een genereus gebaar ! Gaat nu wel wat langer duren voor ik weer een bestelling ga doen !

Geacht klant
    Bedankt voor u mening!

• Harry Prins
    Review voor www.inktbaas.nl

Bestelling geplaatst op 09-11-2018 en volgens de website verzonden op 12-11-2018, maar tot op heden 18-11-2018 niets ontvangen!
    Contact gezocht via de website en via gewone mail, maar geen reactie!?!
    Ik zal nog wel een derde, vierde en vijfde mail sturen, maar of ik een reactie krijg is twijfelachtig.

• Amrie

top bedrijf ga zo door!

• berno
    Review voor www.inktbaas.nl

na 3 emails zonder reactie en 14 dagen wachten ,,, nog altijd niets ontvangen !!!

telefoon nemen ze ook niet op !!!

bijna 14 dagen later en ecxuus van inktbaas heb ik vandaag de inkt patronen ontvangen
    niet te min , blijf ik van oordeel ; dat als je een onlinewinkel hebt .
    Je moet kunnen reageren op email of telefoon van de klanten .
    Mvg
    Berno

Geachte

Helaas heeft u bestelling vertraging opgelopen bij post.nl ons excuses hiervoor u bestelling word deze week nog bij u afgeleverd nogmaals ons excuses voor de vertraging.

we hopen u hiermee voldoende mee te hebben geïnformeerd

• T.Ligterink
    Review voor www.inktbaas.nl

Na bestelling en betaling van een complete huismerk tonercartridges geen enkele reactie. Op de e-mail alleen een ontvangstbevestiging en de telefonische verbinding wordt tot tweemaal toe verbroken zonder iemand te spreken te krijgen. Na twee eerdere goede ervaringen, begin ik me nu ernstig zorgen te maken over dit bedrijf. Uiteindelijk is alles zonder problemen, alleen zonder enige nadere toelichting en veel te laat, ontvangen.
    Communicatie is niet hun sterkste punt. Gezien de 2 taalfouten in één zin is het eigenlijk wel logisch, maar dat neemt het probleem niet weg

• Linda

Zeer goede service!
    Bestel er al jaren👍

• J.de Wit
    Review voor www.inktbaas.nl

deze mensen geven een perfecte service.
    ken ze nu al een paar jaar en kan niet anders beoordelen als perfect.

goede en duidelijke info.
    goede en snelle garantieservice.
    snelle antwoorden op een gestelde vraag.
    en niet onbelangrijk absolute topprijzen.

kan niet anders omschrijven dan super aanbevolen aan iedere nieuwe gebruiker.

• Amrie
    Review voor www.inktbaas.nl

Alweer bewijzen dat het een top bedrijf is ga zo door !

• MC Y
    Review voor www.inktbaas.nl

Jammer van deze winkel ik had echt gehoopt dat ik een positieve beoordeling kon plaatsen.

Op 31 maart een bestelling geplaatst en tot op heden niks ontvangen. Vervolgens 2 keer een mail gestuurd met de vraag of de bestelling al onderweg is en/of er een indicatie is van wanneer ik de inkt ontvang, maar in beide gevallen geen antwoord terug.

Update op 10/04: Na een lange tijd is er reactie vanuit de klantenservice dat ze de inkt opnieuw gaan verzenden.

Uiteindelijk inkt ontvangen en print goed zonder strepen en dergelijke dus uiteindelijk nog goed gekomen.