www.kelderwijnen.nl

www.kelderwijnen.nl

De meest exclusieve wijnhandel van het internet. Kelderwijnen.

• Marjo Westerhout
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl

De kist was aan de zijkant niet dichtgespijkerd. Zaten dus 2 spleten en zag er erg broos uit. Wij hebben zelf heel voorzichtig 2 spijkertjes erin gemaakt zodat de kist dicht zit. Goedkoop uiterlijk en zeker prijs/kwaliteit niet in juiste verhouding

• Stephanie
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl

Een fles wijn cadeau gegeven aan mijn ouders voor hun 40 jarig huwelijk. Vanuit Kelderwijnen.nl kwam de vraag of er een handgeschreven kaartje bij gedaan kan worden. Zeer attent! Werd snel geleverd en ook nog in een mooie doos + kaartje.

• Hoe beoordeel je www.kelderwijnen.nl?

• Astrid Kuijken

Veel keuze

• Glenn van der Meeren

Uniek jaartal vd wijn

• Milan Dammingh
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl

Ze voldeden aan de verzendvoorwaarden en de fles was beschreven zoals we hem ook kregen. Mooie vino gekregen die we cadeau konden geven.

• Maxim Platonov

Fast delivery, good choice

• Rob Veldt
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl

Snel, ruime keuze aan goede wijnen.

• Sabrina
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl

Snelle service! Het is fantastisch om een 50 jaar oude fles met stof en al zo binnen te krijgen. Last minute tot dit cadeau gekomen en was blij dat ik dit cadeau een dag later in ontvangst mocht nemen.

• Eva Sluiter

Hele snelle service

• Talia Teters
    Geverifieerde klant van www.kelderwijnen.nl

is bijzonder en leuk en origineel wel jammer dat het niet te drinken is en dan is bijna 80euro best veel geld voor sommige mensen maar ik moet het nog kado geven. mvg Talia Teters