www.krexs.nl

www.krexs.nl

Krexs is een online retailer die de klant centraal stelt, de missie van Krexs is de klantbeleving te optimaliseren, daarbij gelooft Krexs oprecht in een excellente klantenservice. Krexs hecht veel waarde aan duurzaamheid, een betere wereld begint bij jezelf. De Krexs visie is daarom ook, zo duurzaam mogelijk ondernemen, en hierbij de klantbeleving centraal zetten. Niks maakt Krexs blijer als een leuke review van een klant, dit geeft ons energie en kracht!
9,2

• Marc
    Review voor www.krexs.nl

Waardeloze service. Product is rommel, vervangende product ook na 2 weken defect en daar moest ik het mee doen… Klantenservice zwaar onder de maat en kortzichtig. De nieuwe AliExpress deze webshop. Eén keer en nooit weer…

• erik de Vries
    Geverifieerde klant van www.krexs.nl

Webwinkel doet wat het beloofd. Alhoewel het bestelde product vierwekelijkse waterfilter voor drinkfontein voor katten van meer dan twee euro per stuk aan de dure kant ligt.

• Hoe beoordeel je www.krexs.nl?

• Kaylee Hartman

Blij met de

• Andre Bruyninckx
    Geverifieerde klant van www.krexs.nl

Snel geleverd en prima product.

• S.

Werkt als beloofd.

• Elisa Jochims

Snel geleverd. Werkt efficiënt

• BB
    Geverifieerde klant van www.krexs.nl

Goede service, fijn shirt mbt transpiratie.

• Pascal
    Review voor www.krexs.nl

Een zeer goede service. Artikel was goed en mocht je problemen hebben met je levering dan helpen ze je heel graag. Top!

• Astrid
    Geverifieerde klant van www.krexs.nl

Snelle levering. Product voldoet aan de beschrijving

• Ronald De Boer
    Geverifieerde klant van www.krexs.nl

Mooi product voor een zachte prijs

• Astrid Van Loopik
    Geverifieerde klant van www.krexs.nl

De kattenfontein is van hele goede kwaliteit en snel geleverd. Top!

• Guus
    Geverifieerde klant van www.krexs.nl

Het product an sich is wat ik besteld heb. Het is tijdig verzonden, daarover niks te klagen.

Wel had ik graag wat duidelijker geweten dat het om een dropship product gaat uit China. Dat is namelijk precies de reden dat ik niet op bol.com koop. Voor wat betreft het product zelf, het apparaat lekt als een mandje en de druk is mij te laag. Ook is lastig te achterhalen of het product aan Europese eisen voldoet. Een deel van de opzetstukken is compleet nutteloos. Sorry, meer kan ik er helaas niet van maken. Wel stoer dat je alsnog een klanttevredenheid enquête durft te verzenden!

Antwoord van www.krexs.nl

Beste Guus,

Al onze producten voldoen aan de Europese eisen, anders mogen ze niet worden verkocht in Nederland. Onze producten worden uit eigen voorraad verzonden dus het is ook geen ''dropship'' product, wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de waterflosser. Je kunt ons altijd mailen, we kunnen samen zoeken naar een oplossing.

Robin
    Krexs

• Anton van der Zijden
    Geverifieerde klant van www.krexs.nl

Zeer snelle levering. Prima product.

• Anoniem

Mooi product

• Deborah Rodriguez

Snel en

• John Den boer

Netjes

• Judith
    Geverifieerde klant van www.krexs.nl

Prachtig apparaat, snelle levering. Zit in mooie opbergerpakking.

• Ivo

Prima shirt,snel geleverd

• Sven
    Geverifieerde klant van www.krexs.nl

Prima service en levering!

• Dennis de Visser

Snelle service en levering