www.makkelijkfeestje.nl

www.makkelijkfeestje.nl

webwinkel in feestdecoratie
We zijn bezig met het maken van een nieuwe webwinkel in Seoshop. Daar willen we dan een koppeling in.

Lidmaatschap per 19-07-2018 stopgezet

8,8

• Marieke Van brussel

Goede service.

• Melanie Oosterbaan

Snelle en goeie levering

• Buijs
    Geverifieerde klant van www.makkelijkfeestje.nl

Duidelijke communicatie. Snelle levering. Netjes verpakt. Dikke 10 voor het totaal plaatje

• T. Rochester
    Geverifieerde klant van www.makkelijkfeestje.nl

Heel snelle levering. Makkelijk te bestellen en producten van qualieit. Mijn Dochter zal blij zijn voor haar bv verjaardag.

• Vriesema
    Review voor www.makkelijkfeestje.nl

13 mei artikelen besteld. De ideal optie lukte niet. Geen probleem ik kreeg meteen een mail met als status in afwachting van betaling en de verdere gegevens hoe ik dit kon doen. 15 mei was de betaling gedaan. Twee dagen later kreeg ik nog steeds een mail met de status in afwachting van uw betaling. Heb twee mails gestuurd om te vragen hoe het met de bestelling op dit moment is en om nog aan te geven dat ik al betaald heb. Geen reacties dus heb ik maar telefonisch contact opgenomen.
    Er werd aangegeven dat omdat ik verkeerd betaald heb de bestelling er nog niet is. Toen ik vroeg na de 0 respons werd er aangegeven dat ze ziek zijn geweest. Dat kan natuurlijk. Het probleem werd in ieder geval bij de klant gelegd. Ze gaven aan het "probleem??" zo snel mogelijk te op te lossen dus daar hebben we maar vertrouwen in. Ben in ieder geval optijd niet last minute de versiering voor de verjaardag van mijn zoontje te hebben besteld want die 1-2 werkdagen na ontvangst van betaling zoals op de website vernoemd zijn sowieso al voorbij.

Antwoord van www.makkelijkfeestje.nl

Goedemiddag,
    Helaas zijn er een aantal zaken anders gelopen bij je bestelling dan normaal gaat. Je wilde betalen met IDeal maar dat lukte je niet. Helaas was je bestelling wel zo bij ons binnen gekomen. Betalen met IDeal is inderdaad de garantie dat het de volgende dag bij je thuis is. Vervolgens heb je het bedrag over gemaakt, dat is natuurlijk heel fijn alleen daar gaat altijd een dag overheen met de bank. Maar omdat je bestelling op Ideal stond kon het webwinkel systeem je betaling niet verwerken en bleef het op onbetaald staan. Helaas door de griep en een operatie van mijn zoon hebben we je mails niet direct kunnen beantwoorden.

Zoals telefonisch afgesproken hebben we de eerst volgende moment dat mogelijk was je bestelling verzonden. Deze heb je vandaag ontvangen, ik hoop dat je tevreden bent met de inhoud. Mocht dit niet zo zijn mag je het gratis naar ons terug sturen en ontvang je je aankoop bedrag en verzendkosten van ons terug. Mvg Lenny

• Sanne Lammers
    Geverifieerde klant van www.makkelijkfeestje.nl

Goede service, had het snel in huis

• L Van voorst
    Geverifieerde klant van www.makkelijkfeestje.nl

Op tijd en keurig verpakt ontvangen.

• Dewi Casavola
    Geverifieerde klant van www.makkelijkfeestje.nl

Eenvoudig bestellen, genoeg keuze in het assortiment, snelle levering.

• Jerry Jasper
    Geverifieerde klant van www.makkelijkfeestje.nl

Duidelijk, snel en keurig verpakt!

• Suzy Schildwacht-martina
    Geverifieerde klant van www.makkelijkfeestje.nl

Heel erg tevreden. Eerste keer ontbraken er 2 spullen, na telefonische contact alles geregeld. Heel erg meewerkend en nu heb ik voor de tweede keer besteld en is mijn bestelling compleet thuis bezorgd. Dank je wel

• Jurgen mulder / Muco machines

snel in huis

• francina

Heel tevreden! Snelle behandeling en levering! Super👍🏼

• Caroline van Poorten
    Geverifieerde klant van www.makkelijkfeestje.nl

De schildpad ballonnen zijn bedrukt maar zoals je altijd de ballonnen ophangt komt de schildpad ondersteboven dat vinden we wel echt super jammer.

• Ingrid Van de Belt

Tevreden.

• Stefany Payano

Heel erg tevreden

• Mihrap Uludag
    Review voor www.makkelijkfeestje.nl

Snelle levering en goed kwaliteut

• Sabrina Feldkamp
    Review voor www.makkelijkfeestje.nl

Duidelijke website, weinig verzendkosten en makkelijk in gebruik. Het pakketje is ook snel geleverd. Vandaar de beoordeling goed, ik mis alleen een artikel wat ik er gratis bij zou krijgen en heb al twee keer een bericht hierover achtergelaten maar ik heb nog niks vernomen. Jammer"

• Maren van den Bulck-Posthumus
    Review voor www.makkelijkfeestje.nl

Zelfs na de bestelling nog iets toe kunnen voegen aan de verzending. Heel Fijn want ik was wat vergeten. Hele fijne afhandeling. En goede producten. Prima verpakking die de producten goed heeft beschermd

• Natasja van Gameren
    Review voor www.makkelijkfeestje.nl

Heel te tevreden ballon was na lek gaan toen waren ze op gauw een andere gemaakt en nog voor de 15de geleverd ze vond 'm erg leuk

• Wilma van Hemert
    Review voor www.makkelijkfeestje.nl

Goede terugkoppeling op mijn vraag via WhatsApp. Toen de bezorging wat tegen zat wegens de Sinterklaas drukte werd ik daar gelijk over geïnformeerd.