www.natuurlicht.nl

www.natuurlicht.nl

Verkoop van biodynamische led, volspectrum daglichtlampen, led lampen en led panelen in de natuurlijke daglicht kleur met een kleurechtheid van CRI 93 tot CRI 98 met bijpassende hoogfrequent armaturen.
9,5
Filter 270 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 178 met beschrijving

• Walter van Dijk
    Geverifieerde klant van www.natuurlicht.nl

Prima geholpen met de vragen die ik voor de aankoop had

Antwoord van www.natuurlicht.nl

Graag gedaan en heel veel lichtplezier!

• Yvonne Koedijker
    Geverifieerde klant van www.natuurlicht.nl

De service is prima, ze geven goede informatie aan de hand van foto's die je maakt en de beschrijving van de ruimte's waar de lampen moeten komen. Ik had ook veel vragen via mail, maar alles wordt snel en duidelijk beantwoord. Verzending ook prima gegaan.

Antwoord van www.natuurlicht.nl

Heel erg bedankt voor je waardering en heel veel lichtplezier van je lampen!

• Hoe beoordeel je www.natuurlicht.nl?

• Emiel Teurfs

Alles ok.

• JJ Heuvel
    Geverifieerde klant van www.natuurlicht.nl

goede service, erg fijn licht. ga er meer kopen

Antwoord van www.natuurlicht.nl

Bedankt voor uw waardering en we zien u graag terug!

• alexandra
    Geverifieerde klant van www.natuurlicht.nl

Fijne winkel, snel geleverd en heel zorgvuldig verpakt. Exact de producten die ik gekocht heb.

Antwoord van www.natuurlicht.nl

Bedankt voor je review en heel veel lichtplezier van de lampen!

• Ageet
    Geverifieerde klant van www.natuurlicht.nl

Extra mail, of ik niet vergeet mijn pakketje bij afhaallocatie op te halen , (wat al opgehaald was maar niet geregristreerd door pakketdienst).

Antwoord van www.natuurlicht.nl

veel lichtplezier van de lampen :)

• Boris Jelenjev
    Geverifieerde klant van www.natuurlicht.nl

Prompte aflevering. Goede kwaliteit.

Antwoord van www.natuurlicht.nl

Veel plezier van uw aankoop en vriendelijk dank voor uw waardering

• Hilde Vercarre

Alles in orde

Antwoord van www.natuurlicht.nl

Bedankt voor uw review en veel lichtplezier van uw lamp!

• Karin Homminga
    Geverifieerde klant van www.natuurlicht.nl

Prima prijs, en een fijne service.
    De levering duurde heel lang maar dat kwam door de bezorging van DPD helaas.

Antwoord van www.natuurlicht.nl

Bedankt voor uw waardering, de koeriers hebben er inderdaad wat langer over gedaan maar gelukkig is het pakket aangekomen! Heel veel lichtplezier van uw lampen:)

• Theo Keizer
    Geverifieerde klant van www.natuurlicht.nl

Mooi product en het werkt naar verwachting. Goede sfeer

Bedankt!

• Iep Fink-Maclaine Pont
    Geverifieerde klant van www.natuurlicht.nl

Ik werd somber van mijn donkere keuken en wou daglicht toevoegen zonder een raam te kunnen maken. De lamp is top. Geeft echt het gevoel van daglicht. Geen flikkeringen!!! (Daar ben ik MEGA gevoelig voor). Het gele licht is prettiger voor de avond en de "tussenstanden" zijn prettig voor wat je maar wilt op elk moment van de dag. Eindelijk zie ik gewoon goed wat ik doe in deze ruimte.

Wat ook super was: ik heb een foto van de ruimte gemaild en mijn vragen gesteld en toen is er echt goed met me mee gedacht. Ik kreeg de foto terug met ingetekend advies. Vervolgens kon ik telefonisch nog vragen stellen en waar ik 4 lampen wilde kopen was ook de eerlijke suggestie: koop er eerst 1, hang hem op en bekijk hoe het bevalt. Kijk, hier houd ik van. No nonsense. Nu kan ik ook beter inschatten waar ik de andere lampen wil hangen en welke maat ik dan wil bestellen. En voor verzending werd ik gebeld: "had u geen armatuur er bij gewild? Of heeft u een systeem plafond?" Oeps! nee dat heb ik niet. Vergeten te bestellen... Nou dat was dus geen punt, ze maakte het snel nog even voor me in orde. Toen bleek er na een paar dagen iets met de afstandsbediening te zijn. Ik mailde en kreeg meteen antwoord: stuur maar terug, gaan we in orde maken!

Het is toch geweldig dat ze zo actief mee denken? Het gaf het gevoel van een degelijke dorpswinkel, maar dan online.

Antwoord van www.natuurlicht.nl

We blozen ervan, bedankt voor de waardering! De bioritme led lampen geven inderdaad de 98% daglicht kleur in verschillende daglicht tinten. Dat maakt deze lampen zo uniek. Flikkervrij en makkelijk te bedienen met de afstandsbediening:)

• Ycha Van Diermen

Ze belden mij om

Antwoord van www.natuurlicht.nl

We stemmen altijd van te voren even af als een bestelling niet lijkt te kloppen :) Veel lichtplezier!

• M. Boucherie
    Geverifieerde klant van www.natuurlicht.nl

Mooie lamp met goed af te stellen licht...
    Ik ben er blij mee. Het maakt een deel van de kamer waar het door ontbreken van daglicht vrij donker is weer goed helder.
    We gaan er vast nog enkele bij aanschaffen. Zo kunnen we een lijn trekken kwa armatuur en lichtsterkte.

Antwoord van www.natuurlicht.nl

Bedankt voor uw waardering en veel lichtplezier van uw aankoop!

• Ronald de Ruijter
    Geverifieerde klant van www.natuurlicht.nl

Prima advisering en snelle afhandeling

Antwoord van www.natuurlicht.nl

Dank u wel en veel lichtplezier van de lamp!

• F. Mastboom
    Geverifieerde klant van www.natuurlicht.nl

Goeie vriendelijke service en snelle bezorging. Toch twee minpuntjes: de afstandsbediening lijkt van onderaf niet goed te werken. Dat is onhandig in het trapgat. Als ik de afstandsbediening er vanaf ongeveer dezelfde hoogte boven in het trapgat op richt gaat het prima, maar beneden aan de trap heb ik hem ook nodig. Verder vind ik het jammer dat het nachtlampje niet kan dimmen : mijn ogen vinden het nog behoorlijk veel licht.

Beste heer Mastboom,
    Fijn dat u tevreden bent over onze service, het lijkt erop dat de afstandbediening niet goed werkt. U kunt hem omwisselen voor een andere, dan weten we zeker dat het goed is. Het nachtlampje is 1 watt; minder kan niet :). We wensen u toch veel lichtplezier van uw lamp en mocht u vragen hebben kunt u ons altijd e-mailen of bellen.

• Map Leer
    Geverifieerde klant van www.natuurlicht.nl

Snelle verzending, goed product.

Antwoord van www.natuurlicht.nl

Vriendelijk dank voor uw waardering en veel lichtplezier!

• Jos Horst
    Geverifieerde klant van www.natuurlicht.nl

De website was niet zo heel duidelijk over het gratis verzenden van bestellingen boven de € 200,00 Wij bestelden een lamp van € 199,00
    Goede en snelle verzending.

• Eduard Van Loopik
    Geverifieerde klant van www.natuurlicht.nl

Bestelling duurde even, ivm vakantie, maar mijn vogeltjes hebben weer licht !

Antwoord van www.natuurlicht.nl

Wederom heel veel lichtplezier en bedankt voor uw waardering!

• Tiny Burm
    Geverifieerde klant van www.natuurlicht.nl

Ontvangen via een afhaalpunt. Het afhaalpunt had niet correct gehandeld door mij niet te informeren dat het daar aanwezig was. Dus zelf gebeld.

Antwoord van www.natuurlicht.nl

Gelukkig is het goed gekomen, fijn dat we het op tijd konden regelen. Heel veel lichtplezier!

• Frits
    Geverifieerde klant van www.natuurlicht.nl

Ik vind ze wel erg duur maar de werking is fantastisch

Antwoord van www.natuurlicht.nl

Bedankt voor uw waardering en erg veel lichtplezier van uw lampen!