www.obibouwmarkt.nl

www.obibouwmarkt.nl

Online bouwmarkt
Snel makkelijk en veilig dhz artikelen kopen
Voor 16.30 besteld de volgende dag in huis

Lidmaatschap per 03-04-2018 stopgezet

9,2

• een tevreden klant
    Review voor www.obibouwmarkt.nl

goed product, snelle levering, uitstekend verpakt. bedankt.

mvg ,een tevreden klant

• W. van Zon
    Review voor www.obibouwmarkt.nl

Mijn bestelling is keurig verlopen en mooi op tijd binnen een dag! Bestel vast weer iets, bedankt

• Jildau
    Review voor www.obibouwmarkt.nl

Snelle levering en goedkope prijzen. Mooi product geleverd gekregen!

• Joop
    Review voor www.obibouwmarkt.nl

Juiste product tegen vooraf bekende prijs geleverd op de toegezegde dag. Bezorging via tracker te volgen (bezorgtijd PostNL klopte niet helemaal, echter kwam in de buurt).

• Lester
    Review voor www.obibouwmarkt.nl

Juiste product geleverd gekregen tegen scherpe prijs(20% goedkoper dan standaard gamma prijs). Levertijd was zoals aangegeven. Ga er vaker bestellen.

• Johan
    Review voor www.obibouwmarkt.nl

Gewoon goed!! verder weinig over te zeggen.

• Sebastiaan Smit
    Review voor www.obibouwmarkt.nl

De deurkruk voldoet aan de beschrijving en is mooi snel geleverd. Ik heb geen ervaring met de nazorg en garantie van obi bouwmarkt maar ik wou het gemiddelde voor obi bouwmarkt daarom niet naar beneden halen. Ik wil het Obo bouwmarkt niet aanrekenen dat ik nog geen nazorg nodig heb gehad van ze. Vandaar toch sterren.

• Theo van de Vorst
    Review voor www.obibouwmarkt.nl

Onze bestelde toiletrolhouder was snel geleverd. Helaas zat er een kleine beschadiging op maar dankzij Robert van OBIBouwmarkt kreeg ik direct een nieuwe toegestuurd en een portvrije retoursticker. AL MET AL EEN GOEDE PRIJS MAAR VOORAL EEN PRIMA SERVICE

• Anouk
    Review voor www.obibouwmarkt.nl

Scherpe prijzen, snelle levering, netjes verpakt, goede webshop!

• Rob Tromp
    Review voor www.obibouwmarkt.nl

Prima ervaring, had mij niet gerealiseerd dat huisnummer niet was ingevuld (geen apart veld maar deel van straatnaam) en kreeg een belletje. Heel attent.
    Bestelling is snel en naar behoren uitgevoerd.

• Sven

Snelle levering, makkelijk bestellen
    Bezorgkosten duur voor kleine bestelling

• W. Yzelman
    Review voor www.obibouwmarkt.nl

De bestelling is goed en snel verlopen. En ik heb mijn bestelling de volgende dag goed en onbeschadigd ontvangen. Ik ben zeer tevreden. En kan Obi Bouwmarkt.nl aan iedereen aanbevelen.
    W. Yzelman.

• P. Doggen
    Review voor www.obibouwmarkt.nl

prima afhandeling van de bestelling en snel afgeleverd

• Karel Tan
    Review voor www.obibouwmarkt.nl

Artikel goed te vinden op site. Prompte levering. goed verpakt

• Fanny
    Review voor www.obibouwmarkt.nl

Super snelle levering. Ik had een vraag over een kraan en deze werd zeer snel en zeer professioneel beantwoord. Was er erg blij mee. Top shop !

• A.Stigter

Goede afhandeling

• siebevisser

• Ivar B
    Review voor www.obibouwmarkt.nl

Supersnelle levering, bij een garantiegeval zeer vriendelijke en snelle afwikkeling. Een absolute aanrader!

• Jhm .kolsteren
    Review voor www.obibouwmarkt.nl

Ik vond het heel fijn dat ik gebeld werd omdat ik twee verschillende materialen deurbeslag besteld had daardoor kon de juiste bestelling gestuurd worden

• Kelly
    Review voor www.obibouwmarkt.nl

Scherpe prijs, snelle levering, netjes verpakt. Helemaal prima dus! Over nazorg en garantie kan ik (nog) niets vertellen want ik heb hier nog geen aanspraak op hoeven maken.