Pien
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij www.officemania.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Geweldige stoel
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Geweldige stoel
Snel en klantvriendelijk
Goede prijzen en goed en snel geholpen met m'n vraag
Altijd goede service. Denken mee in oplossingen en het aanbod is groot. De levering geschiedt ook altijd netjes. Kortom, zeer tevreden en zeker aan te bevelen!
Vandaag heb ik het vierde bureau besteld bij Officemania. Hiervoor had ik een verkeerde accessoire besteld, uitstekend en snel opgelost. De geboden service en aandacht is uniek. Zeer tevreden.
Keurig geholpen, zeer tevreden! Een aanrader! Gr Chris AVC Gras en Beregening