www.officemania.nl

www.officemania.nl

De slogan "Gek op inrichten" zegt alles over Office Mania. Met passie voor het inrichten alle kantoor gerelateerde ruimtes zijn we dagelijks actief met mooie en inspirerende projecten. De webshop zorgt ervoor dat klanten zelf hun aankopen kunnen doen, zonder of met persoonlijk advies. Wanneer het gaat om projectinrichting, of advies over kleuren, inrichting, ergonomie en goed zitten, dan komen we graag naar u toe voor een passende invulling. We werken met vele merken en adviseren onafhankelijk.
Filter 22 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 16 met beschrijving

• Boy van Bergen
    Review voor www.officemania.nl

Top webwinkel, overzichtelijke site, prima prijs/kwaliteit verhouding, goede service en snelle levering. Wat wil je nog meer.

• Sarita
    Geverifieerde klant van www.officemania.nl

Top service, snelle reactie en meedenkend personeel. De bureaus zijn betaalbaar en van goede kwaliteit.

• Hoe beoordeel je www.officemania.nl?

• Robin
    Review voor www.officemania.nl

Erg goed geholpen door Mike, denkt met je mee en geeft goede adviezen. Duidelijke website, ruim aanbod. Snelle levering en mijn stoel werd ergonomisch ingesteld.

Antwoord van www.officemania.nl

Hallo Robin, Bedankt voor je mooie review. Veel plezier gewenst van je mooie RH Mereo 300.

• Mike van der Will
    Geverifieerde klant van www.officemania.nl

Duidelijke website, eerlijke prijs, snelle levering. Voordat mijn bestelling geleverd werdt, kreeg ik een telefoontje van office mania, dat een deel van mijn bestelde hoekburo was beschadigd. Het werdt wel meegeleverd zodat ik het buro kon gaan gebruiken, en er was al nieuw besteld. Deze wordt nageleverd. Fijn bedrijf, en eerlijke communicatie. Ik raadt office mania aan iedereen aan. Telefonisch ook zeer makkelijk te bereiken, en je wordt ook herkend door de medewerker. Helemaal geweldig 👍👍👏👏.

Antwoord van www.officemania.nl

Beste Mike. Wat een leuke beoordeling heb je geschreven. Hier zijn we blij mee. Veel plezier gewenst van je nieuwe bureau! En dank je wel.

• Paul de Wit
    Geverifieerde klant van www.officemania.nl

Snel, alles in één keer goed en uitstekende communicatie

• Elles Steeghs
    Geverifieerde klant van www.officemania.nl

Goede communicatie, goede service en komen afspraken na. Willen echt dat je 100% tevreden bent.

Antwoord van www.officemania.nl

Hallo Elles, Fijn dat je onze service weet te waarderen! Geniet van de mooie stoelen.

• Emma Marije
    Geverifieerde klant van www.officemania.nl

Goede service. Via de mail en over de telefoon. En alles netjes op tijd afgeleverd.

Antwoord van www.officemania.nl

Bedankt Emma Marije, veel succes gewenst met jullie nieuwe werkplekken.

• Pieter
    Review voor www.officemania.nl

Persoonlijke en snelle service. Denkt graag mee om de beste keuze te maken

Antwoord van www.officemania.nl

Beste Pieter, Erg leuk om deze positieve beoordeling van je te krijgen. Veel plezier van je nieuwe bureaustoel. Een goede keuze!

• Ronny

Prijs / kwaliteit : prima. Service : uitstekend

Antwoord van www.officemania.nl

Hallo Ronnie, Bedankt voor je positieve reactie. We wensen je veel plezier van de meubels.

• Mindy
    Review voor www.officemania.nl

Er wordt goed meegedacht. Bellen terug als ze dat zeggen. Uitstekende service!! Kunnen veel bedrijven wat van leren.