www.officemania.nl

www.officemania.nl

De slogan "Gek op inrichten" zegt alles over Office Mania. Met passie voor het inrichten alle kantoor gerelateerde ruimtes zijn we dagelijks actief met mooie en inspirerende projecten. De webshop zorgt ervoor dat klanten zelf hun aankopen kunnen doen, zonder of met persoonlijk advies. Wanneer het gaat om projectinrichting, of advies over kleuren, inrichting, ergonomie en goed zitten, dan komen we graag naar u toe voor een passende invulling. We werken met vele merken en adviseren onafhankelijk.
Filter 52 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 45 met beschrijving

• J. Dongor
    Review voor www.officemania.nl

Uitstekend geholpen bij het bij elkaar shoppen van mijn bestelling, snelle levering en vele betaalmogelijkheden. Al met al heb ik een geweldige ervaring en hoef ik voor kantoormeubelen e.d. niet verder te zoeken dan Office Mania! Bedankt Michel en Mike, m'n kantoorruimte ziet er gelikt uit!

Antwoord van www.officemania.nl

Beste Jeremy, leuk dat je een positieve ervaring hebt en bedankt dat je deze wil delen. We wensen je veel plezier met je nieuw ingerichte kantoor. Team OfficeMania

• Anke
    Review voor www.officemania.nl

Voor ons thuiskantoor hebben wij hier bureau’s en bureaustoelen besteld. Naast een prima prijs was ook de service meer dan uitstekend. Ik kan Office Mania van harte aanbevelen .

Antwoord van www.officemania.nl

Beste Anke, bedankt voor je leuke review. Heel veel plezier met je werkplekken. Team OfficeMania

• Hoe beoordeel je www.officemania.nl?

• Lisanne
    Review voor www.officemania.nl

Goede advisering en gemaakte afspraken over levering & montage zijn precies op tijd nagekomen: TOP!!

Antwoord van www.officemania.nl

Beste Lisanne, bedankt voor je positieve review!

• Jan
    Review voor www.officemania.nl

een bestelling uit 2 delen, deel 1 (een bureau) keurig op tijd geleverd, en helemaal top! deel 2: een monitor arm zou per post rechtstreeks vanaf een leverancier verzonden worden, hierbij ging iets niet helemaal goed.
    Wat WEL goed ging: super klanten service, die na 1 belletje dezelfde dag nog een oplossing verzorgen.
    Bij elk bedrijf kan wel eens wat fout in de logistiek, maar als je dat snel en goed oplost, is dat helemaal niet zo erg.

Antwoord van www.officemania.nl

Beste Jan, bedankt voor je positieve review! Helaas gaat er wel eens wat mis maar we doen er alles aan om dit op te lossen. Heel veel plezier met je werkplek. Team OfficeMania

• Jolanda Ruitenbeek Administratieve Service
    Review voor www.officemania.nl

Uitstekende service, vriendelijke mensen en goede kwaliteit.

Antwoord van www.officemania.nl

Beste Jolanda, bedankt voor je positieve review. Heel veel plezier met je bureau. Team OfficeMania

• Martijn
    Review voor www.officemania.nl

Office Mania heeft een kleine maar nette showroom in Arnhem waar ik mijn nieuwe stoel en Ergom premium zit-sta buro heb gekocht. Ik ben goed geholpen door Mike, en had alles binnen een paar dagen in huis.

Antwoord van www.officemania.nl

Hallo Martijn, Fijn dat je zo tevreden bent. Een tevreden klant is waar we altijd naar streven. Bij jou komt dat weer mooi samen. Veel plezier van je nieuwe Thuiskantoor. Team OfficeMania

• Wil
    Review voor www.officemania.nl

Enkele data bleken niet te kloppen op de website. Ik werd snel teruggebeld en een oplossing werd aangedragen. Later bleek dat er nog een fout stond in de specs. Dit werd ook snel en naar alle tevredenheid opgelost.

Antwoord van www.officemania.nl

Beste Wil, Dank je wel voor je eerlijke beoordeling. Helaas gaat er ook bij ons wel eens iets fout. Maar dat lossen we dan graag en snel op. Fijn dat we je toch snel hebben kunnen helpen met een passende oplossing.

• David
    Review voor www.officemania.nl

Extra goede service. Vastberaden om een tevreden klant te hebben, zelfs al loopt het initieel niet helemaal ok. Artikel werd door leverancier beschadigd afgeleverd. De mensen van Officemania hebben er alles aan gedaan om dit netjes op te lossen met regelmatige updates en opvolging. Hier heb ik maar 1 woord voor: Top!

Antwoord van www.officemania.nl

Beste David, bedankt voor je mooie review. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe bureaustoel. Team OfficeMania

• Ward
    Review voor www.officemania.nl

Goede service en mooie producten. De levering was iets trager dan aangegeven op de website, maar de klantenservice was erg duidelijk en dacht graag mee aan oplossingen.

Antwoord van www.officemania.nl

Beste Ward, helaas hebben we soms te maken met langere levertijden vanwege corona. Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Team OfficeMania

• Renske
    Review voor www.officemania.nl

Goede klantenservice, dacht goed mee en kwam met een prima oplossing.