www. taxwijn.nl

www. taxwijn.nl

Taxwijn.nl is dé overzichtelijke wijn en whiskywebsite. Gebaseerd op productinformatie met niet alleen maar verkoop gelieerde acties. Onder het motto Less is More verwennen wij graag de aankopers.

Onze assortiment is geselecteerd op basis van kwaliteit, waarbij wij steeds zeer kritisch
kijken om u altijd van een goed glas wijn te kunnen voorzien.

Met meer dan 200 soorten wijn en 100 soorten whisky's, misschien niet het grootse aanbieder echter wel het "lekkerste" assortiment.

U ontvangt b.v. dinergasten bij u thuis? Wat is er leuker om samen met u een scala aan bijpassende wijnen
te selecteren voor het perfecte diner?
Succes verzekerd en wij denken dan ook graag met u mee.
Een aantal voorbeelden hiervan vindt u op onze wijn & spijsadvies pagina.
Tevens staan er elk weekend tevens een aantal (nieuwe) wijnen open ter beoordeling op
onze proeftafel. U bent van harte welkom.

Naast wijnen bieden wij een mooi scala aan gedistilleerde dranken, waaronder een prachtig
assortiment whisky's waarvan de meeste gelimiteerde uitgave zijn.

U geeft de fles(sen) weg als cadeau?
Wij verpakken uw aankoop niet, echter creëren hiervan een mooi geschenk, ook bij uw online aankoop.!
Tezamen met een full colour informatieblad voorzien van uw tekst e/o huislogo geeft u hiermee het perfecte geschenk.
Gemakkelijker geregeld online, inclusief de tekst voor de bij te voegen cadeaukaart.
Filter 113 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 78 met beschrijving

• Wim
    Review voor www. taxwijn.nl

Snelle levering, bezorgd door wijnzaak zelf.

• Ivo
    Review voor www. taxwijn.nl

Supergoede service - er was iets misgegaan tijdens het bestellen, maar keurig opgelost! Aanrader!

Dank je wel Ivo, daar zijn we dus beide blij mee! Proost! Publiek E-mail

• Hoe beoordeel je www. taxwijn.nl?

• Peer W
    Review voor www. taxwijn.nl

In alle opzichten formidabel.

• Arian Lam
    Review voor www. taxwijn.nl

Binnen een paar uur thuisbezorgd en altijd kwaliteit onder de kurk. Uitstekende wijn-spijsadviezen van een passievolle winkelier!

• Sonja den Duijn
    Review voor www. taxwijn.nl

Snelle Levering, ondernemer met passie!

Antwoord van www. taxwijn.nl

Dank je wel Sonja, wat een prachtige waardering. Daar doen we het (ook) voor!

• Hannie
    Review voor www. taxwijn.nl

Goede service en snelle afhandeling

• Eva
    Review voor www. taxwijn.nl

Goede producten en snel geleverd!

Antwoord van www. taxwijn.nl

Dank je wel Eva. 5 sterren? Daar doen we het voor. Graag tot een volgende keer!

• Kees
    Review voor www. taxwijn.nl

Persoonlijke touch. Bijzonder assortiment. Uitgebreide informatie en achtergrond bij de wijnen.

Antwoord van www. taxwijn.nl

Hartelijk dank Kees, fijn dat je content met ons bent! Geniet van de wijnen!
    Erik Tax

• Nannette
    Review voor www. taxwijn.nl

Last minute bestelling gedaan, razendsnel geholpen, alles thuisbezorgd en prachtig ingepakt. Dank Erik!

Antwoord van www. taxwijn.nl

Dank je wel Nannette, dat vinden we het leukste: echt ontzorgen anno 2021!

• Christel Slot
    Review voor www. taxwijn.nl

Super snelle en goede levering, en heerlijke wijnen voor een goede prijs.