Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop heeft 664 5 ster reviews 664
www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop heeft 51 4 ster reviews 51
www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop heeft 1 3 ster reviews 1
www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop heeft 0 2 ster reviews 0
www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Maaike

    Ik bestelde online en werd super attent, persoonlijk en vriendelijk geholpen door Jellie. Ze maakt een feestje van het geven van een cadeautje. En houdt je perfect op de hoogte van elke stap in het bestelproces.

  2. Sue Stolze-Beland

    Ik ben er super blij met mijn 3 nieuwe Cabanz gele schalen wat passen met een theeset en een paar andere objecten van hetzelfde merk. Jammer dat er is steeds minder geel te vinden - het is zo'n vriendelijke kleur!! Waanzinnigleuk.nl hebben alles netjes en met zorg verpakt en snel verzonden. Ik

  3. Hoe zou je www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop beoordelen?

  4. Marijke Mulder

    Super service!

  5. Ria Hermens

    In een woord geweldig, snelle levering, erg leuk verpakt, zeer persoonlijk, vriendelijk, erg blij mee, GEWELDIG

    Reageer
  6. TS

    Snelle service met een lief handgeschreven kaartje. 👍

    Reageer
  7. Leene

    Ik kocht diverse kaarsen van Sirius. Super snel verzonden, met een vriendelijk kaartje en mooi ingepakt. Koop liever hier dan bij vage buitenlandse webshops waar je vaak lang op je spullen moet wachten.

    Reageer