Ik bestelde online en werd super attent, persoonlijk en vriendelijk geholpen door Jellie. Ze maakt een feestje van het geven van een cadeautje. En houdt je perfect op de hoogte van elke stap in het bestelproces.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maaike
- Sue Stolze-Beland
Ik ben er super blij met mijn 3 nieuwe Cabanz gele schalen wat passen met een theeset en een paar andere objecten van hetzelfde merk. Jammer dat er is steeds minder geel te vinden - het is zo'n vriendelijke kleur!! Waanzinnigleuk.nl hebben alles netjes en met zorg verpakt en snel verzonden. Ik
Hoe zou je www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop beoordelen?
- Marijke Mulder
Super service!
- Ria Hermens
In een woord geweldig, snelle levering, erg leuk verpakt, zeer persoonlijk, vriendelijk, erg blij mee, GEWELDIG
- TS
Snelle service met een lief handgeschreven kaartje. 👍
- Leene
Ik kocht diverse kaarsen van Sirius. Super snel verzonden, met een vriendelijk kaartje en mooi ingepakt. Koop liever hier dan bij vage buitenlandse webshops waar je vaak lang op je spullen moet wachten.