www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Wij verkopen waanzinnig mooi servies, het prachtige merk Rรคder met o.a. porseleinen lichthuisjes, woonaccessoires, sieraden, tassen shawls. En als we andere leuke hebbedingen vinden voor jezelf of in jouw huis, dan vind je ook die terug in onze webshop. Kortom, een kadootjeswinkel voor jezelf of om te geven.

Naast de webwinkel hebben we ook nog een kleine, fysieke winkel in de oude gevangenis in Leeuwarden De Blokhuispoort. Dit is ook ons bezoekadres. Wil je onze mooie artikelen dus liever in het echt zien? Dan ben je van harte welkom aan het Blokhuisplein 40 in Leeuwarden (aangrenzend aan het centrum van de stad)
Filter 460 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 459 met beschrijving

• Hanneke Gerritsen

Goede service

• Mel Gorgels
    Geverifieerde klant van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Bestelling in goede orde ontvangen. Feestelijk verpakt met een leuke attentie. Complimenten aan de eigenaresse.

• Hoe beoordeel je www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop?

• Wina Klaver
    Geverifieerde klant van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

De figuurtjes van de kerssttal zijn prachtig, maar de groeven in de plank zijn te diep en net te breed. De figuurtjes blijven niet rechtop staan en zakken te diep weg. Zelf een nood oplossing bedacht.

Antwoord van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Dank je wel voor je beoordeling. We hebben inmiddels via de mail contact gehad. Hartelijke groet, Jellie Dalstra

• Henk Fopma
    Geverifieerde klant van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Werd goed op de hoogte gehouden

• Lia
    Geverifieerde klant van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Leuke artikelen en een persoonlijke benadering!

• Els Vos
    Geverifieerde klant van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Bestelling voldeed volledig aan de verwachting. Mooi product.

• M.A Linneman
    Geverifieerde klant van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Goede service en snelle levering

Dank u wel voor deze prachtige beoordeling! Hartelijke groet, Jellie Dalstra

• Erika Noorlandt

Snel geleverd en leuk in gepakt en geschreven kaartje erbij heel leuk๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ

• Tommy
    Geverifieerde klant van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Omdat de bezorgdienst door drukte niet erg meewerkt in Black Friday- en Sinterklaastijd, wordt alles, maar dan ook echt alles gedaan om ervoor te zorgen dat mijn bestelling zo snel mogelijk komt. Een superservice die ook nog heel persoonlijk is. Het kerstgevoel in Sinterklaastijd!

Antwoord van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Dank je wel voor deze prachtige beoordeling! We hebben erg fijn contact gehad. Ik ben blij dat het allemaal goed is gekomen. Hartelijke groet, Jellie Dalstra

• Nicole
    Geverifieerde klant van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Fijn contact, mooi keurig ingepakt en snelle levering. Een ontzettend lieve attentie erbij gekregen.

• B. Visscher
    Geverifieerde klant van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Snelle levering,mooi verpakt, aardig bedankje.

Dank u wel voor deze prachtige beoordeling! Hartelijke groet, Jellie Dalstra

• Jan Bongers

Top service & levering

• Julie Mooren

Snel,en goed

Antwoord van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Dank je wel voor deze mooie beoordeling, ik ben er blij mee! Hartelijke groet, Jellie Dalstra

• Corine Kralemann
    Geverifieerde klant van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Leuk assortiment. Goede service!

Antwoord van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Dank je wel voor deze geweldige beoordeling, ik ben er blij mee! Hartelijke groet, Jellie Dalstra

• Lidewei
    Geverifieerde klant van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Zeer netjes en veilig verpakt, zelfs nog een extra presentje erbij met een klein kaartje, geweldig! Zeer tevreden dus.

• Anne-Marie Van Dam - Meijerink
    Geverifieerde klant van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Leuke artikelen, goede prijs, snelle verzending el leuke mail en mooi ingepakt ๐Ÿ‘๐Ÿป

• Henk van der sman
    Geverifieerde klant van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Vriendelijk, zeer verzorgd en zorgvuldig van 1e contact tot ontvangst van de bestelling

Dank je wel voor deze geweldige beoordeling! Hartelijke groet, Jellie Dalstra

• Kees van Velzen
    Geverifieerde klant van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Zeer kwestbare dingen besteld die perfect professioneel waren verpakt, met als speciale verrassing fraai ingepakt. En ook nog eens binnen notime opgestuurd. Dat maakte het bijzondere mooie kado's om te geven.

Dank je wel voor je geweldige beoordeling! Hartelijke groet, Jellie Dalstra

• Angelique Boksman
    Geverifieerde klant van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Snelle levering, en erg goed verpakt tegen breken. het was echt 'n kadootje om uit te pakken het zat in mooi pakpapier en kreeg 2 theelichtjes in een lief zakje erbij zadat het huisje savonds meteen kon branden. Lieve correspondentie met de eigenaresse, echt een aanrader.

Antwoord van www.waanzinnigleuk.nl, winkel en webshop

Wat fijn dat je zo'n blije ervaring hebt en dat je mij zo goed beoordeelt, dank je wel! Hartelijke groet, Jellie Dalstra

• A Gerritsma

Goede service