www.zachtepootjes.nl

www.zachtepootjes.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van www.zachtepootjes.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,6
  • Karoline
    Review voor www.zachtepootjes.nl

Ik heb de xxl klara krabpaal voor mijn kitten besteld en ze vindt het geweldig!! Ik vond het ook fijn dat het snel verzonden was, kon mijn kitten gelijk van haar krabpaal genieten :)

• Nola
    Review voor www.zachtepootjes.nl

Hele leuke/mooie 😻 krabpaal (Trixie krabpaal Santo Hout Crème) gewonnen bij een winactie van Cattery Better Together en Zachtepootjes. SUPER snelle levering, de krabpaal was de volgende dag al in huis. Nola is er MEGA blij mee!!!

• Hoe beoordeel je www.zachtepootjes.nl?

• Bep en Bommel

Wat een fijne webwinkel.
    Ruim assortiment voor honden en katten, in verschillende prijscategorieën, voor ieder wat wils.
    Wij zijn zeer tevreden en blij met onze Trixie fluffy meubelbeschermer voor op de bank.
    Netjes verpakt en een snelle service.
    Wij raden zachtepootjes zeker aan!

• Cattery Better Together
    Review voor www.zachtepootjes.nl

Fantastisch ruim assortiment! Van luxueuze producten tot mooie budget producten, voor ieder wat wils. Fijne service en super snelle verzending. Ik ga hier vaker bestellen!

• Mendy & Walt

Nina Ottoson Multipuzzle.
    Zeer mooie puzzel hij moet er echt over nadenken, hij is lekker bezig en daarna lekker moe

• Ponieri
    Review voor www.zachtepootjes.nl

Snel en netjes geleverd. Erg tevreden met de nieuwe spullen voor onze hond!

• Richard
    Review voor www.zachtepootjes.nl

Voor het eerst hier besteld, de levering was snel. Blij met mijn hondenmanden. Kwaliteit is goed.