weverstraat 53
6921 GB Duiven

Marina piter beoordeelde op 2019-07-27

Alles super, top Ware und schnell geliefert.

Henk S. beoordeelde op 2019-07-26

Ze bellen je zelfs in het buitenland(Op 'n buitenlands nummer €€€€€€) om te zeggen dat 'n deel van de bestelling niet op voorraad is en 'n dagje later komt. En dát op een kleine bestelling van 2 shirtjes. Buiten dat hoefde ik geen verzendkosten te betalen en kreeg óók nog eens €2.80 zomerkorting. Zending inmiddels ontvangen, prijs/kwaliteit/service = SUPER
CHAPEAU!!

Sandra beoordeelde op 2019-07-22

Uitstekende service, snelle levering.

Marieke beoordeelde op 2019-07-22

Fantastisch! Meedenkend, snel en een geweldige service! Daarnaast blij met de producten. Goede kwaliteit voor een prima prijs.

p jorissen beoordeelde op 2019-07-21

mooie web site ,snelle levering

Maaike beoordeelde op 2019-07-18

Tevreden. Pakketje goed ontvangen, binnen de afgesproken tijd, maat op website aangehouden en helemaal blij

Marleen beoordeelde op 2019-07-17

Super snelle levering en mooie setje.

Guido Meijer beoordeelde op 2019-07-15

Heel tevreden, snelle levering. Makkelijke site

Paula Van Sterkenburg beoordeelde op 2019-07-13

Heel klantgericht!!! Top!

Petra beoordeelde op 2019-07-12

Zeer tevreden, problemen met b.v bestelling worden snel en correct opgelost.

Joost beoordeelde op 2019-07-12

Heel snel in huis . Mooi product

Hilco beoordeelde op 2019-07-12

Goeie levering goed verpakt

Diana beoordeelde op 2019-07-11

Zeer goede ervaring. Goede communicatie en top service

Kasim beoordeelde op 2019-07-11

Zeer snel geleverd. Voldoet aan de verwachtingen

Fenno beoordeelde op 2019-07-09

Ik vind het fijn dat u terug belde over de maat dit heeft ons allebei een hoop gedoe bespaard
ik ben erg blij met het pakje

met vriendelijke groet Fenno

Rob beoordeelde op 2019-07-09

Snel geleverd

marco wiesen beoordeelde op 2019-07-06

Energie Cap bestel voor mijn zoontje stond op de site vanaf 8 jaar echter pet is voor volwassenen zelfs op de kleinste stand is deze nog te groot.
maw foute vermelding op site

Reactie van www.devoetbalkraam.nl:
Geachte heer ,
Jammer dat u geen contact met ons gezocht heeft over dit probleem , hadden wij kunnen kijken of we het hadden kunnen oplossen .
wij hebben zaterdag nog geprobeerd telefonisch contact te maken helaas werd deze niet aangenomen.
Wat betreft de vermelding van de leeftijd deze is juist vermeldt op onze webshop.
wij verkopen deze al meer dan 5 jaar met deze maat vermelding op onze webshop en ook op diverse markten waar wij in het jaar staan. en onder vinden geen problemen daarbij.
.wat zou kunnen is dat u kind wat klein is voor zijn leeftijd of zijn hoofd wat smal
dan zou de kindermaat misschien beter zijn geweest.
wat U natuurlijk altijd mag doen als u niet tevreden bent is het artikel retour zenden .
ontvangt u per omgaande U betaalde bedrag terug op uw rekening.
wij gaan nog contact met u opnemen om het probleem op te lossen
met vriendelijke groet Fred

Imke beoordeelde op 2019-06-28

Hele goede service, direct en vriendelijk contact en meedenken in bestelling .

Rabina beoordeelde op 2019-06-16

Had donderdag middag besteld en vrijdag al binnen. Super!!!!

Natasja beoordeelde op 2019-06-14

Geweldige service! Zal zeker hier vaker bestellen.