Deurkrukken Online

Deurkrukken Online

Deurkrukken online is een webwinkel waar u de bijzondere designers collectie van de gerenommeerde merken Olivari, Valli & Fusital, Formani, Jolie en de stoere serie Schwarzstahl binnen handbereik hebt.

Gratis verzending binnen Nederland en België | Tot wel 10% staffelkorting!
9,4
Filter 91 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 49 met beschrijving

• Tony Willems
    Geverifieerde klant van Deurkrukken Online

Snelle levering en kwalitatief materiaal

• Jan
    Review voor Deurkrukken Online

Geweldige service!! 6 jaar geleden aantal raam espagnoletten gekocht. Door de zon waren er een aantal houten klosjes iets verkleurd en eentje gescheurd. Gevraagd of ik nieuwe klosjes kon bestellen. Worden deze gewoon gratis toegestuurd. Dit maak je eigenlijk nooit meer mee!!!

Beste Jan,

Fijn om te horen dat we de problemen naar tevredenheid op hebben kunnen lossen. We wensen u nog vele jaren plezier met uw producten.

• Hoe beoordeel je Deurkrukken Online?

• Ronny Rutten
    Geverifieerde klant van Deurkrukken Online

Topkwaliteit, snelle levering, sneller dan voorzien zelfs, perfect verpakt en perfect geleverd. Graag tot nog eens.

Beste Ronny,

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze producten en service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken!

• Lucia

Top service!

Beste Lucia,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

• Pieternella van de Bijl
    Review voor Deurkrukken Online

Snelle levering en de juiste kleur!

Beste Pieternella,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de meubelknoppen en de levering daarvan. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

• Hilde De Baerdemaeker

Bereikbaarheid, vriendelijkheid, goede service

Beste Hilde,

Fijn om toe horen dat u tevreden bent over Deurkrukken Online! We wensen u veel plezier met uw aankoop

• Michel Louwers
    Review voor Deurkrukken Online

Keurig netjes geadviseerd en heel betrokken bij zorgvuldige levering. Pro actieve communicatie over de status van de levering en er werden kwaliteitsproducten geleverd! Wat wil een klant meer? Aandachtspuntje zou kunnen zijn wat minder ‘technisch’ te adviseren, de klant is een leek en daardoor zouden misverstanden kunnen ontstaan

Beste Michel,

Hartelijk bedankt voor deze leuke beoordeling. We vinden het fijn om toe horen dat u tevreden bent over onze service. We zijn nou eenmaal een stel vakidioten en kan inderdaad goed begrijpen dat we ooit wat te technische taal gebruiken. We zullen hier proberen rekening mee te houden in het vervolg. Bedankt voor uw melding hierover. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

• Peter B

Goede en snelle service

Beste Peter,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe greep.

• Daniel
    Review voor Deurkrukken Online

Snelle levering en alles zeer netjes verpakt.

Beste Daniel,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering en verpakking van onze producten. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• Christianne de Fijter
    Review voor Deurkrukken Online

Geweldige service en bestelling werd snel verzonden. Erg mooie handgrepen!

Beste Christianne,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling.

• Vincent Volckaert

Beste Vincent,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling

• Anja Bruinsma

prima service, snel geleverd

Beste Anja,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze levering en service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe meubelknopjes.

• Silvan Telgenkamp
    Review voor Deurkrukken Online

Niet iets verkopen on line als je het überhaupt niet op voorraad hebt en mij geen alternatief en of vervagend product kan aan bieden, slechte zaak dit.

Beste Silvan,

Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over onze webshop en dat wij mogelijk de indruk gewekt hebben dat de door u bestelde producten voldoende op voorraad zouden zijn.

De door u bestelde producten zijn door de fabrikant uit de collectie gehaald en kunnen daarom niet meer worden bijbesteld. Wij hebben nog enkele artikelen op voorraad en hebben deze daarom sterk afgeprijsd en er expliciet bij vermeld dat het uitlopende artikelen zijn en dat er contact met ons dient opgenomen te worden om te informeren naar de actuele voorraad.

Helaas heeft u dit mogelijk over het hoofd gezien, geen contact met ons opgenomen en een bestelling geplaatst. Vervolgens hebben wij ons best gedaan om de artikelen elders te bemachtigen maar zijn hier helaas niet in geslaagd. Het spijt ons te horen dat de verschillende oplossingen die wij u geboden hebben niet naar uw wens zijn.

Uiteindelijk heeft u ervoor gekozen de bestelling gedeeltelijk uit te laten leveren en hebben wij het restant van uw aankoop bedrag op uw rekening teruggestort.

Wij hopen dat het geleverde artikel naar wens is.

• Erik Johannes
    Review voor Deurkrukken Online

snel en correct geleverd op locatie.

Beste Erik,

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering. We wensen u veel plezier met uw nieuwe meubelknopjes.

• Giulia
    Review voor Deurkrukken Online

efficient, helpful and very friendly customer service. I have received the item I bought from Italy on time

Dear Giulia,

Thank you for leaving a positive review for us. We are very happy to hear you have received our products in Italy and to hear you had a positive experience with our customers service.

I hope you'll enjoy your new handles

• Bart Milikan

Snelle levering, goed assortiment

Beste Bart,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering en het assortiment dat we bieden. Bedankt voor deze beoordeling!

We wensen u veel plezier met uw nieuwe meubelknopjes

• CARINA DEBLAERE
    Review voor Deurkrukken Online

Goeie kwaliteit ,mooi verpakt ,straalt luxe uit.
    Levering correct .
    Niks op aan te merken.
    absolute aanrader......top...

Beste Carina,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met Deurkrukken Online. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en verpakking van onze Jolie producten. We wensen u veel plezier met uw nieuwe grepen.

• Constance de Rooij

Vriendelijke en goede communicatie

Beste Constance,

Bedankt voor het plaatsen van uw ervaring. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze klantenservice. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• Pascale Van den Branden
    Review voor Deurkrukken Online

Prachtig materiaal, zeer mooi verpakt, super snelle service, zeer vriendelijk, helemaal top !

Beste Pascale,

Bedankt voor deze mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat erg tevreden bent over onze producten en service.

• Anja Greven
    Review voor Deurkrukken Online

Zeer goede service. Je wordt goed op de hoogte gehouden hoe ver er staat met je bestelling.

Beste Anja,

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We wensen u veel plezier met uw aankopen.