kinderplanborden.nl

kinderplanborden.nl

Kinderplanborden.nl is specialist en leverancier op het gebied van planborden en pictogrammen voor kinderen. Wij ontwikkelen en ontwerpen aantrekkelijke en overzichtelijke planborden en pictogrammen die kinderen structuur en overzicht geven en daarnaast gewoon leuk en educatief speelgoed zijn.
1.039 klantbeoordelingen
Filter 1039 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 994 met beschrijving

• Monalisa Lee
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Goeie product, er is ook mogelijkheid zelf DIY te werk te gaan. Levering zoals verwacht. Weinig vertragingen.

• jeroen eleveld
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Super goede service! Zeer snel verzonden En toen we nog wat extra aan de bestelling wilde toevoegen werd dat gratis na gezonden. Borden zijn van uitstekende kwaliteit en de magneten zijn duidelijk en ook kwalitatief zeer goed.

• Hoe beoordeel je kinderplanborden.nl?

• Daniëlle Westerhuis
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Erg goede service en snelle levering. Onze bestelde planbord kwam beschadigd aan,mail gestuurd met foto's en dezelfde dag nog werd er een nieuwe verzonden.

• Lucien Maat
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Snelle levering. De planborden zijn zeer geschikt voor alle kinderen geschikt, om de dagen inzichtelijk te maken, af hankelijk van de behoefte van het kind, om de pictogrammen uit te breiden.

• Brigitta Kiss
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Ja hele mooie magneet en bord!Echt leuk voor mijn zoontje!Dank je wel

• Astrid Lucassen
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Het is super leuk . en duidelijk en je bouwt structuur op bij je kinderen

• Colinda
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Snelle verwerking en goed ontvangen. Hopelijk gaat het onze zoon goed helpen. Hij is nog niet heel enthousiast 🙈 maar het geeft een goed overzicht over hoe zijn dag eruit ziet.

• Elyssa Splinter

Snel geleverd