Driesweg 10
5455 RB Wilbertoord

9,1

johan peeters beoordeelde op 2019-05-16

alie boekelo beoordeelde op 2019-05-09

Er was iets mis gegaan met de betaling. Daarom was het pakket iets langer onderweg.

Linda Spittje beoordeelde op 2019-05-07

Kim T. Nielsen beoordeelde op 2019-04-29

Super, heeft vandaag 6 stuks paardenriemen ontvangen, 29-4-2019. Het zou prima zijn als u zonder BTW kunt factureren. (EU)
Bedankt en vriendelijke groet, Kim www.auls.dk

Monique Moor beoordeelde op 2019-04-28

Super snelle service!

Ilse beoordeelde op 2019-04-21

De hartslagmeter die ik heb gekocht is niet stabiel in meting en heeft geen goede app voor Apple gebruikers. Ik kreeg het toegestuurd in een doosje met wat plastic zakjes. Geen gebruiksaanwijzing, m.a.w.: zoek maar uit. Het extensie stukje voor de singel kost €4,95 terwijl je dit voor €1 bij een naai/stoffen winkel kan kopen. Retourkosten zijn voor eigen rekening en er wordt op aangedrongen op hun website dat je dit beste aangetekend kan doen. Kosten €8,95 Nee geen Equilog meer voor mij.

Reactie van Equilog:
Beste Ilse,

Jammer dat het product u niet beviel. Waarschijnlijk was de vacht van het paard niet nat genoeg, in dat geval is het niet mogelijk een stabiele meting te geven. U kunt altijd contact opnemen voor advies hierover. Zoals op de productpagina genoemd wordt, kan de Polar Beat app gebruikt worden op de iPhone. Daarnaast staat daar een uitgebreide instructievideo.

Vriendelijke groeten,
Suzanne

Henny van der Moere-Markusse beoordeelde op 2019-04-11

Heel tevreden. Persoonlijk bericht gehad. Snelle levering.

Baukje van den Broek beoordeelde op 2019-04-08

R. Damman beoordeelde op 2019-04-05

Hele snelle, prima levering.

Kim T. Nielsen beoordeelde op 2019-04-01

Zou graag nog eens willen winkelen ...

Bo Hopmans beoordeelde op 2019-03-18

Kim Regtop beoordeelde op 2019-03-17

Goed product werkt goed.Goede services

Marieke de Hoogh-van Tol beoordeelde op 2019-03-08

Christ Lannoo beoordeelde op 2019-02-28

Carine Wöstmann beoordeelde op 2019-02-22

12 dagen na de bestelling bleek dat het niet goed in het systeem stond en het geld dus wel bij hen lag maar de bestelling niet bekend. Bleek fout in hun systeem. Na excuses werd het snel geleverd.

Marloes Smant beoordeelde op 2019-02-14

Ton van der Velden beoordeelde op 2019-01-21

Jan Bogers beoordeelde op 2018-11-26

Astrid Noordhoek beoordeelde op 2018-11-16

Ik had vragen en belde Equilog op. Omdat ze niet bereikbaar waren, boodschap achter gelaten en netjes terug gebeld. Nam alle tijd mij te informeren, prettig. Toen heb ik uiteindelijk besteld. Een deel van mijn bestelling was niet voorradig. Ik werd daar keurig en op tijd over geïnformeerd. Ook liep er een actie, waar ik niets van wist. Dat werd me verteld en ik kreeg mijn geld alsnog. Toen het pakket eenmaal onderweg was, werd ik daar ook netjes over op de hoogte gehouden. Volgens het boekje dus!

alain vyvey beoordeelde op 2018-11-13

Via mail eerst info gekregen en gevraagd welk toestel ze mij zou aanbevelen.
Nadien haar aanbeveling gevolgd.
Kon me geen beter toestel aanschaffen.
Ook een goede dienst na verkoop.