Voortsweg 23
7661PD vasse
0541-700-233

7,9

henny van bruggen beoordeelde op 2019-08-07

Er is een montageset bij te bestellen.
Had ook verwacht dat hier nieuwe ophangrubbers bij waren aangezien deze ook behoren tot de montageset.
Dus graag bij de montageset vermelden dat er geen ophangrubbers bij zitten anders had ik deze er bij besteld.
Verder een goed product.

Chris Vuijk beoordeelde op 2019-08-02

Uitlaat voor me opel zafira besteld de volgende in huis top maar dan ook echt super snel en goed spul

Jurgen Elsendoorn beoordeelde op 2019-07-31

Henok Gebrehiwot beoordeelde op 2019-07-30

john Kruijer beoordeelde op 2019-07-30

Frances Van den berg beoordeelde op 2019-07-30

Ik had een einddemper besteld voor mijn Citroën c1 later bleek er nog nog een onderdeel bij te moeten. Gelijk gebeld toen ik er achter kwam en keurig geholpen het correcte onderdeel er bij te bestellen.

Yosief Estifanos beoordeelde op 2019-07-29

So snel en top

Delano Achong beoordeelde op 2019-07-29

Marco Muetstege beoordeelde op 2019-07-26

Goed passende onderdelen en snelle levering

Duane Kamp beoordeelde op 2019-07-26

Brombo beoordeelde op 2019-07-26

Snelle levering, prima afhandeling.
Foto van de toebehorenset trof ik niet aan.
Dit had nog wat aanvullende info kunnen geven.

Verder niets dan lof.

René Hielkema beoordeelde op 2019-07-25

MG min beoordeelde op 2019-07-24

De dag daarna was het er al

Jimmy beoordeelde op 2019-07-23

Bestelling ontvangen. Echter voor vragen en of advies geen gehoor . Diverse malen en dagen getracht te bellen tevergeefs.

Stefan Knol beoordeelde op 2019-07-22

Een uitlaatset voor een leuke prijs. Het enige nadeel is, dat het verzonden was zonder track en trace .

jos de laat beoordeelde op 2019-07-22

Ronald Smissen beoordeelde op 2019-07-19

Donderdag besteld en was dinsdag binnen, moet hem nog monteren dus over hoe het past weet ik nog niks... Maar ziet er goed uit en netjes alle bevestigingsmaterialen er bij... Top!!!

Lucas Budding beoordeelde op 2019-07-19

Wat een dramatisch bedrijf, zowel Uitlaataanbiedingen.nl als topautoparts.nl. Never nooit hier bestellen! Zijn letterlijk nooit te bereiken, tenzij je aangeeft dat je langskomt. Product komt veel en veel te laat aan, als die uberhaupt aankomt. Ik heb met meerdere mensen gesproken en die hadden allemaal hetzelfde probleem. Ik zou iets meer geld uitgeven, zodat je zeker weet dat je het binnenkrijgt. Nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt!!

ramon van den dungen beoordeelde op 2019-07-18

Samir Dahouchi beoordeelde op 2019-07-18