Livornostraat 29 H
1055ZW Amsterdam
+683911150

Petra Backaert beoordeelde op 2019-03-27

zeer snelle levering - mooie en degelijke kwaliteit !

Sofie Eerlings beoordeelde op 2019-03-25

Snelle levering, heel mooie producten netjes ingepakt.

Emma Kesgin beoordeelde op 2019-03-25

Mooi product, alleen kwaliteit van de stof matig. Na een middagje rondkruipen op z’n knietjes was de stof al behoorlijk versleten...

Reactie van Noddles:
Hi Emma,

Jammer dat je niet tevreden bent. Zou je ons via email of Facebook een foto kunnen sturen van wat je bedoelt met behoorlijk versleten?

Overigens worden de meeste stoffen, van een middagje rondkruipen, er natuurlijk niet mooier van.

We horen graag van je!
Lieve groet,
Karin & Nienke

Cindy Immens beoordeelde op 2019-03-21

Snel in huis

Carola Van den eng beoordeelde op 2019-03-21

Besteld en de volgende dag al binnen!
In brievenbus pakketje dus niet verplicht thuisblijven. Leuk ook de ballon voor de kleine erbij.

Kendra Cerpentier beoordeelde op 2019-03-21

Supermooie spullen en heel leuk ingepakt. Een aanrader!

Daphne Becquet beoordeelde op 2019-03-18

Super mooie en goede kwaliteit. Snelle levering.
Steun je kleine zelfstandige en maak een verschil ๐Ÿ’“๐Ÿ’“๐Ÿ’“

Shaantje beoordeelde op 2019-03-15

Altijd heel tevreden + altijd snelle levering!! Bestel ik door de week heb ik het de volgende dag al thuis ;-)
M'n laatste bestelling had ik op zondag gedaan en had het op dinsdag ook al in huis! Daarbij komt nog eens dat ik een bestelling had waarbij ik een gratis slab met neushoorntjes kreeg, nadat mijn bestelling geplaatst was, was ik nog wat aan het rondneuzen op de site en zag ik dat het broekje met de neushoorntjes er ook nog was, heb deze apart nog besteld waardoor ik normaal een bestelling met verzendkosten had.. Heb de volgende dag een mailtje van hun ontvangen waarin stond dat ze het neushoornbroekje samen met m'n eerste bestelling zouden opsturen en dat m'n verzendkosten terug betaald werden..LEUK toch!?! Bij deze nog bedankt daarvoor Noddles!!

Reactie van Noddles:
Heel graag gedaan! Veel plezier van je bestelling! :)

Ilona Sanders beoordeelde op 2019-03-15

Heel tevreden! De kleding heeft een mooie kwaliteit! Ook na wassen blijft de stof mooi. Tevens weer een snelle levering.

Nelly Van der plas beoordeelde op 2019-03-14

Had al goede en super snelle ervaring met noddles! Maar nu had k perongeluk bij 1broekje verkeerde maat aangeklikt en kwam er pas Savonds achter! Geen probleem hoor, ik kreeg de volgende dag gewoon de hele bestelling ( in juiste maten) binnen
Super service en heerlijke broekjes! loooove Noddles

Michelle Stukart beoordeelde op 2019-03-14

Volgende dag in huis, keurig verpakt, producten zien er goed uit.

Nele Eeraerts beoordeelde op 2019-03-14

Super leuke broekjes en een super goeie service!

Christine Kleissen beoordeelde op 2019-03-08

Snel geleverd

Marike Fokker beoordeelde op 2019-03-08

Snelle levering en geweldige producten van super kwaliteit

Joyca Nibbeling beoordeelde op 2019-03-08

Heel tevreden, dag later werd het al bezorgd. Netjes ingepakt zoals gevraagd.

Edith Van den Berghe beoordeelde op 2019-03-08

Heel tevreden. Ik heb maar 2 werkdagen moeten wachten op mijn bestelling.
Ik had ook iets zelf fout besteld en ze hebben gezocht naar een goed alternatief! Top!

Trudy Maas beoordeelde op 2019-03-07

Mijn bestelling is op tijd bezorgd, Toen ik belde om het bezorgadres te wijzigen ben ik supervriendelijk te woord gestaan, heel fijn!

Lotte De Meester beoordeelde op 2019-03-07

Snelle verzending en levering, goede communicatie, mooi ingepakt en supervriendelijk. Ook geweldig goede kwaliteit en mooi afgewerkt

Karen Caglar beoordeelde op 2019-03-04

Heel tevreden! Super snelle levering en hele mooie broekjes

Joyce Versteeg beoordeelde op 2019-03-04

Mooie kwaliteit,snelle en correcte levering