Rijksstraatweg 42 42
3631AD Nieuwersluis

8,7

Sebyha Parham beoordeelde op 2018-11-30

De maaltijden zijn zeer goed van smaak. De maaltijden worden soms door Post.nl niet op de afgesproken tijd geleverd. Soms te vroeg (terwijl ik nog niet thuis ben). Verder zou het een mooie verbetering zijn, indien je bij je bestelling kunt aangeven binnen welk tijdvak je de bestelling geleverd wilt hebben. Bijvoorbeeld tussen 17:00-19:00 en 19:00-22:00 uur. Nu is er maar 1 keuze mogelijkheid, tussen 17;00-22:00 uur.

Paul Tas beoordeelde op 2018-11-29

Betalling voor vast klanten kan per. maand inplaatst dat het iedere keer op bestelling. Aar verder is het een top bedrijf en de smaak van ‘t voedsel is wel top

Dick de Kievit beoordeelde op 2018-11-29

Beste mensen van kant en klaarmaaltijden ik ben zeer tevreden over jullie maaltijden en ook dat ik een mailtje krijg over de tijd van de bezorging er is een keer een storring geweest bij het bezorgen maar daar wert ik via de mail van de bezorging netjes van op hoogte gehouden prima service met viendelijke groet Dick de Kievit

Ineke pijl beoordeelde op 2018-11-29

Goede site om te bestellen. Levering altijd goed. Bij telefonisch contact goede afhandeling.

Herman van Kessel beoordeelde op 2018-11-29

Goed eten goed van smaak en genoeg voor een bejaarde per maaltijd.
Komen altijd hun beloftes na kwa bezorging. Kort om een dikke uistekend

Emmy Audenaerd - Hemelsoet beoordeelde op 2018-10-24

Na lang zoeken eindelijk heerlijke maaltijden gevonden voor mijn ouders van 90 en 92 jaar. Daar zij na 6 jaar geen gebruik meer mogen maken van de maaltijden bij het zorgcentrum. Ruim voldoende hoeveelheid, heerlijke menu's en wordt iedere week netjes op tijd bezorgd. Hele duidelijke gebruiksaanwijzingen. Fantastische verse maaltijden en overheerlijke verse soep. Ze genieten weer van hun warme maaltijden. Super!

A Eckhardt beoordeelde op 2018-06-17

De bezorging van de twee proefpakketten verliep prima. Mijn vader heeft nu één van de 8 maaltijden gegeten en vond de zalm- spinazie- kruimige aardappel niet lekker. Terwijl hij toch een makkelijke eter is. De spinazie leek op draderige snijbiet, de zalm weinig smaak en de aardappelen te doorgekookt. Hopelijk zijn de volgende 7 beter. Wordt vervolgd

G. Burger beoordeelde op 2018-01-23

Omdat de kant-en-klaarmaaltijden uit de supermarkt vaak erg zout zijn had ik 2 proefpakketten met 4 natriumarme maaltijden besteld. Het bestellen ging zonder problemen, en de bezorging was precies op de aangekondigde tijd. Zeven verschillende maaltijden (er waren 2 dezelfde) die stuk voor stuk best lekker waren. Een paar minpuntjes: Datum van bereiding was bij sommige 3-4 maanden terug, dus van de vermelde 6 maanden houdbaarheid was al meer dan de helft om. Hoewel er op de website staat: "ambachtelijk bereid zonder kunstmatige smaakstoffen", trof ik bij de ingrediënten helaas toch conserveermiddelen, kleurstoffen én smaakversterkers aan. Voor mij redenen om iets anders te zoeken, maar voor wie dit alles niet erg vindt zijn de maaltijden zeker aan te raden. Makkelijk en lekker.

Miranda van Aartsen beoordeelde op 2018-01-10

Ik hebben een proefpakket besteld voor mijn moeder, die ook een moeilijker eter is.
Ze vind de maaltijden heerlijk, dus zojuist weer een nieuwe bestelling voor haar gedaan.

ETK beoordeelde op 2017-12-13

Ben heel tevreden over de maaltijden van kkm. De spruitjes smaken naar spruitjes; de witlof naar witlof enz. heerlijk. Ik geniet al tegen etenstijd en het idee: ik eet weer zoals ik gewend was toen ik zelf nog kookte. In de verpakking ziet het er al fris uit. Wordt keurig bezorgd. Op de tijd die je aangereikt krijgt. Is voldoende. Ook de buitenlandse maaltijden zijn naar smaak. Zeker indisch. Die smaak ken ik maar al te goed. Nu heb ik 1 negatief punt. De chili concarne moest ik weggooien omdat deze veel te pittig (pedis) was. Eet nu 3 maanden van kant en klaar maaltijden en blijf dat zeker doen.

Renate van Iperen beoordeelde op 2017-03-02

De gerechten van kantenklaarmaaltijden.nl vind ik erg lekker en gemakkelijk. Na een dag hard werken, hoef ik alleen maar een maaltijd uit de vriezer te halen en in de magnetron te verwarmen. Dat gaat super snel. Ik hoef geen boodschappen te doen, heb geen vuile vaat, maar wel een heerlijke en gezonde maaltijd op mijn bord! De bezorgservice werkt ook prima. Via een sms-je en een e-mail weet ik precies hoe laat ik de bezorger kan verwachten. Ik kan deze maaltijdservice dus aan iedereen aanraden.

Han beoordeelde op 2017-02-23

Zeer tevreden. Mijn moeder van bijna 90 jaar heeft diverse thuis-maaltijd-services geprobeerd, maar er was altijd wel iets op aan te merken. Sinds een maand of vier eet zij de maaltijden van Kant en Klaar, en sindsdien eet ze weer met plezier. Lijkt alsof het uit eigen keuken komt. Zeer smakelijk, goede porties, ruime keuze uit verschillende maaltijden. De instructies om het eten op te warmen zijn duidelijk. We zijn er erg blij mee.

Marlies Ponsioen . beoordeelde op 2017-02-22

Heerlijk om een goede en lekkere maaltijd in huis te hebben . Prima service en heel , ja heel veel keuze . Ook in niet nederlandse maaltijden. Een aanrader !

Wouter beoordeelde op 2017-02-21

Heel tevreden, was opzoek naar een mooie oplossing voor mijn vader omdat hij niet meer goed kan koken. De maaltijden zijn van goeie kwaliteit en ze smaken ook erg lekker (ik heb ze zelf getest). Echt een aanrader!