Grachtweg 53B

Tom Cuppen beoordeelde op 2019-06-11

Sjaak Batenburg de Jong beoordeelde op 2019-06-05

Michael van de Hoef beoordeelde op 2019-05-31

Precies zoals afgesproken,
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Patrick Bisselink beoordeelde op 2019-05-31

Deurklinken compleet geleverd, levertijd was wat langer als verwacht.

Robbert Haak beoordeelde op 2019-05-26

Deur met kozijn besteld met levertijd 4-5 weken. Op tijd besteld want pas 1 juli nodig ivm verhuizing. Tot mijn verbazing na 1.5 week al geleverd. Gebeld door koeriersbedrijf om afspraak te maken voor levering.

Irma Grunwald beoordeelde op 2019-05-24

Rails was krom, bouten voor de deur aan de korte kant, moeren van wiel te dik en lopen bijna tegen de muur aan, geen stelmogelijkheid voor de deur aanwezig

Reactie van www.mijndeurenwinkel.nl:
Goedemiddag Irma,

Bedankt voor uw beoordeling, spijtig te zien dat u niet helemaal tevreden bent over het geleverde schuifdeursysteem. U geeft aan dat de moeren van het wiel de muur bijna raken en de bouten aan de korte kant zijn. Het schuifdeursysteem is geschikt voor een deur tot 40 mm dik. Ik vermoed dat u een dikkere deur heeft waardoor de klachten zouden kunnen ontstaan. De kromme rails is natuurlijk niet de bedoeling. Graag wil ik u vragen een aantal foto's te sturen waardoor wij de rails eens kunnen bekijken. Mochten wij tot dezelfde conclusie komen willen wij u graag een nieuw systeem leveren.

Ik hoor graag van u.

Vriendelijke groet,
Ruud

Merkus beoordeelde op 2019-05-17

Aanrader voor als je deuren en kozijnen nodig hebt. Denken mee, zijn zeer flexibel en hebben zeer korte lijntjes naar transporteur. Klantenservice bellen terug zonder dat je een terugbelverzoek hebt gedaan! Waar kom je dat nog tegen.

Ed Rijper beoordeelde op 2019-05-15

Vakbekwaam! Goed afhandeling van order en hulp bij keuze.

Paul Pashley beoordeelde op 2019-05-15

Zeer tevreden. De deur kon direct de volgende dag bezorgd worden. Werd goed meegedacht voor een oplossing. Snelle en correcte levering.

Jeroen beoordeelde op 2019-05-15

Arjan Naaijen beoordeelde op 2019-05-13

Tony Dijksterhuis beoordeelde op 2019-05-12

Jan Aarts beoordeelde op 2019-05-12

Maarten Tromp beoordeelde op 2019-05-11

Scherpe prijzen, prettig contact. Komen afspraken na. Aanrader!

Karin beoordeelde op 2019-05-09

Goed advies en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling!

A.J. Hogeslag beoordeelde op 2019-05-08

André beoordeelde op 2019-05-08

Prima service, heel geduldig en veel kennis. Daardoor de juiste deuren gekregen. Ook het leveren op een later tijdstip dat mij beter uitkwam was geen enkel probleem. Ook fijn dat er een showroom is (al is deze niet mega groot, kan je wel face to face doorspreken wat de wensen zijn)
Aan te raden (heb ik al gedaan bij een aantal mensen ;) )

Peter Kersbergen beoordeelde op 2019-05-04

Goed advies, vriendelijk en bellen even als iets niet klopt om zeker te stellen dat de bestelling goed is. Bezorging was ook uitstekend. Alles in perfecte staat bezorgd. Aanrader!

Valerie Hordijk beoordeelde op 2019-05-02

Heel tevreden! Mijn deuren winkel is goed bereikbaar en ik kreeg duidelijk advies en informatie over de levering.
Ook de levering van de deur liep duidelijk en toch in overleg.

R van Exter beoordeelde op 2019-04-30