Sweelinckplein 1

9,0

Delphine Stein beoordeelde op 2019-02-03

So far so good

Maria van Rhee beoordeelde op 2019-01-29

Het oefenboek bevat veel verschillende opgaven. Ze zijn fijn per categorie bij elkaar gezet.
Daardoor hebben we gericht en doelmatig kunnen oefenen.
Heel fijn. Een boek zonder poespas.

Owen beoordeelde op 2019-01-27

in eerste instantie hebben wij aandacht voor rekenen aangeschaft om het rekenen extra te oefenen. De leerkracht was het er niet mee eens, omdat het niet uit hun lesmethode kwam. Na het a deel doorgewerkt te hebben zijn zowel de leerkracht als ikzelf overtuigd. De opdrachten in het boek zijn duidelijk en de pagina's overzichtelijk. Dat er enkel een afbeelding is bijgevoegd als dit meerwaarde heeft, maakt dat afleiding minimaal is. Alle onderdelen van het rekenen komen aan bod, waardoor her voor mij inzichtelijk wordt bij welk onderdeel er extra uitleg of oefening nodig is. En het grootste pluspunt is toch wel dat mijn kind heel trots is dat hij het rekenen nu snapt

Diana Vermeere beoordeelde op 2019-01-22

Erg tevreden, maken dagelijks 2 bladzijde's huiswerk uit het boek, zoontje zegt dat het aansluit bij wat ze op school krijgen.

Leila Mouzoune beoordeelde op 2019-01-18

Dank u wel voor deze boek hij heeft mijn kind goed geholpen voor de training van de citotoets

Lisa Bergenhenegouwen beoordeelde op 2019-01-16

Mijn zoon heeft heel veel voorruitgang geboekt met de boeken rekenen en spelling. Ik ga de boeken voor de tweede helft van het schooljaar zeker weer bestellen. Top!

r.dasilvasantos@xs4all.nl Da Silva Santos beoordeelde op 2019-01-09

Geweldig! Mijn kinderen hebben meer zelfvertrouwen gekregen.

patricia Gajic beoordeelde op 2019-01-04

zeer tevreden. mijn dochter begrijpt het nu veel beter

Euridice Leyequien beoordeelde op 2019-01-01

het oefenboek rekening Groep 5 heeft mijn zoon geholpen zijn kennis te bevorderen

Monique beoordeelde op 2018-12-16

Goeie opbouw en niet zo hapsnap als in schoolmethodes. Van makkelijk naar moeilijk en daarna in verhaaltjessommen. Wat een gemis, dat het onderwijs dit zelf niet gebruikt. Ga zo door! Tip: verschillende oplosmethodes laten zien, zou helemaal geweldig zijn.

Esther Mac Gillavry beoordeelde op 2018-12-14

Het werkt echt! Rekenen is erg vooruit gegaan.

Marieke Damen beoordeelde op 2018-12-02

Super fijne boeken. Dochter vind het fijn om hierin te oefenen. Ze behaald steeds kleine successen waardoor ze steeds meer plezier in het rekenen krijgt.

ifra Van der steen beoordeelde op 2018-11-28

fijne boeken om mee te oefenen

Duco Wondergem beoordeelde op 2018-11-26

Erg eenvoudig allemaal. Weinig verrassend.

Channa De Vries beoordeelde op 2018-11-19

Mijn dochter is de jongste van de klas en heeft altijd moeite met rekenen ivm concentratie. Sinds we 10 minuten per dag oefenen met het rekenen gaat ze vooruit als een speer. Het geeft jaar zelfvertrouwen waardoor ze het leuk gaat vinden, missie geslaagd!

Oxana Pleshko beoordeelde op 2018-11-14

Heel blij met de oefenboeken: mijn dochter (gr.6) kan nu in eigen tempo en in rustige sfeer leeropdrachten oefenen, ik ben nu op de hoogte wat voor soort opdrachten ze op school krijgen. Ze werkt nu veel sneller in de klas, we zijn heel benieuwd naar resultaten van komende toetsen.

kamel mejri beoordeelde op 2018-11-13

het was een goed boek

Polina Hristova beoordeelde op 2018-11-09

Good selection

T.R.O Verwijs beoordeelde op 2018-11-06

Prima boek met voldoende oefeningen

Swathi Gunda beoordeelde op 2018-11-05

We do not speak Dutch at home and the exercise books helped a lot for my kid. She is improving.