Hofstade 48
5131ZL alphen

M Volger beoordeelde op 2018-12-20

snelle service en een top product. Bedankt

Jeroen van Geem beoordeelde op 2018-12-20

Goede en snelle levering. Alles keurig en goed. Zeker aan te raden.

Godelief beoordeelde op 2018-12-19

Heel erg tevreden, aan telefoon goed geholpen, goede prijs, super kwaliteit en andere dag in huis!

Marieke Van de Sande beoordeelde op 2018-12-19

Mijn dochter is helemaal blij met haar Unicorn kauwketting. Ze maakt we goed gebruik van. Haar vriendinnetjes willen er ook allemaal 1 😊

Anke Widdershoven beoordeelde op 2018-12-18

Zeer tevreden. Het product was snel in huis en zeer netjes ingepakt!

Marit Heijs beoordeelde op 2018-12-18

Bestelling was snel in huis, keurig verpakt en onze dochter is erg blij met haar kettingen! En geen gebijt en gesabbel meer op kleding of knuffels...

Petra Wanink beoordeelde op 2018-12-17

Zeer tevreden, vlot in huis

Diana Kramer beoordeelde op 2018-12-17

Heel tevreden, ik had de bestelling maandagmiddag gedaan en dinsdagochtend kwam het met de post binnen. Verder zijn de kauwkettingen een uitkomst voor mijn zoontje.

Daisy beoordeelde op 2018-12-13

Coco Geurtsen beoordeelde op 2018-12-12

Jammer dat ik niet eerder wist van t bestaan van deze vrolijke kauwdingen had heel wat truien en jassen bespaard geef nu met kleinkinderen op de peuterspeelzaal en school door dat t er is snelle levering ook en niet te duur top product

P van Lieshout beoordeelde op 2018-12-10

Zeer tevreden. Snel antwoord op gestelde vragen per mail en snelle levering. (weekend besteld, dinsdag geleverd)

Angelique Zijlstra beoordeelde op 2018-12-09

Er komen stukjes van de kauwketting af.

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Hoi Angelique, dat een kauwsieraad kapot gaat is heel normaal, hoelang een sieraad meegaat is afhankelijk van het soort kauwbehoefte dat het kind heeft en of het sieraad hierbij past. Normaal gesproken zal een sieraad ongeveer 4 weken meegaan. Ik zag dat jullie een sieraad hebben gekozen voor een gemiddelde kauwbehoefte als deze al na een korte tijd kapot gegaan is zal de kauwbehoefte waarschijnlijk een stuk groter zijn. Misschien wil je contact opnemen met mij zodat ik samen met jullie kan kijken welk sieraad beter bij haar behoefte past. Groetjes Wendy

Miriam Jansen of lorkeers beoordeelde op 2018-12-07

Onze dochter heeft als ze gespannen is flinke behoefte aan bijten. Heb hier haar bijtketting besteld en ze is er heel erg blij mee! Mama ook scheelt een hoop kapotte kleding😉

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Hoi Miriam, wat fijn om te horen dat de ketting haar zo goed bevalt. Groetjes Wendy

Maaike Willard beoordeelde op 2018-12-06

Prettige website
Mooi matriaal

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met je bestelling. Groetjes Wendy

pascale van der Erve beoordeelde op 2018-12-04

Ik wilde graag een vorm en die was uitverkocht, ik heb gemaild kreeg erg snel een mail dat ze er binnenkort zoudeb zijn, dag erna dat ze er al waren. Super service, en snel geleverd! Ketting nog niet in gebruik maar zal zeker bevallen.

hannie agelink beoordeelde op 2018-12-04

Keurig verzorgd en geleverd

Miranda beoordeelde op 2018-12-03

Zeer goede service en fijne producten!!

Annemieke beoordeelde op 2018-12-03

Twee kettingen besteld. Fijn zacht materiaal.

Annelies Dammers beoordeelde op 2018-12-03

Geen bestelbevestiging gekregen en. Er stonden geen maten bij de kauwsieraden daarom zijn we ontevreden omdat deze veel groter uitviel en hij nu niet kan gebruiken.

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Hoi Annelies, bedankt voor je beoordeling. Bij alle kauwsieraden staan de maten aangegeven deze kan je onder de kenmerken vinden. Mocht je dan toch niet helemaal tevreden zijn over het sieraad kan je deze mits ongebruikt retourneren. Als je geen bestelbevestiging ontvangen heb dan zal deze in de spam terecht gekomen zijn, helaas komt dat vaker voor. Met vriendelijke groet, Wendy

Irene van Twillert beoordeelde op 2018-12-03

Ik ben heel tevreden!
Goede producten, leuke acties en snelle verzending. Mooi verpakt.
Een kadootje om te ontvangen.

Bedankt voor je beoordeling en veel plezier ermee! Groetjes Wendy