Hofstade 48
5131ZL alphen

Dorian van der Meer beoordeelde op 2018-05-07

Mijn zoon gebruikt de ketting als alternatief voor z'n duim

Roxanne Humme beoordeelde op 2018-05-07

Gewoon goed.

Mick Renes beoordeelde op 2018-05-07

Ruime keuze, snel in huis, makkelijk achteraf betalen. Perfect voor mij

Irene beoordeelde op 2018-05-07

Snelle levering en een prima product!

Matthias Bakker beoordeelde op 2018-05-05

Wij hadden de donut gekocht. Hier stond ook bij dat het voor matige kauwers was. Mijn zoon blijkt een stevige kauwer te zijn want hij heeft er al wat stukjes af gebeten. Nu op zoek naar en ketting voor stevige kauwers. Het ligt dus niet aan de ketting maar aan minn zoon zijn kauwbehoefte. Groeten matthias zijn moeder. Jaukje Bakker.

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Bedankt voor je beoordeling. Wel zonde dat de donut zo snel kapot was, gelukkig hebben we ook heel wat leuke sieraden in huis voor kinderen met een stevige kauwbehoefte. En als je advies wil dan kan je altijd even contact met mij opnemen. Groetjes Wendy

Anita beoordeelde op 2018-04-26

Ik heb de Mytimingcards besteld voor onze 10 jarige zoon. Ik vind ze super prettig werken. Eindelijk geen gekibbel meer over het gamen. Hij en wij weten precies waar we aan toe zijn. Hij mag de kaartjes zelf verdelen. Op=op.
Enige kleine minpuntje voor onze tiener is dat er erg weinig game kaartjes in zitten. Niet genoeg voor de 4 uur gamen per week die hij van ons mag doordeweeks. Wij hebben dit nu opgelost door de tv kaartjes erbij te betrekken. Dan lukt het wel.

De bestelling was snel binnen en leuk verpakt.

Truus Rake-Nordkamp beoordeelde op 2018-04-26

Geef het popppetje dat ik heb besteld aan mijn kleinzoon(8). Ik vind hem erg mooi en prima kwaliteit. Ik hoop dat zijn kleding nu iets langer mooi blijft !

David Van Groezen beoordeelde op 2018-04-25

Is prima ontvangen en tevreden over het sieraad .

Natasja beoordeelde op 2018-04-24

Volop keuze, vlot in huis, gratis en leuk ingepakt.

Brenda beoordeelde op 2018-04-24

Leuke ketting, dochter is er helemaal blij mee in een poging om een alternatief te bieden tegen het nagelbijten. Dit is een stoere ketting die naast functioneel ook nog eens erg leuk is. Verzending nam iets langer met zich mee dan de genoemde 1/2 werkdagen, maar reactie op vragen/ verzoek op meedenken is prettig snel

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met de ketting! Groetjes Wendy

mascha casteelen beoordeelde op 2018-04-21

snelle - en goede service

Corriene Vijver beoordeelde op 2018-04-17

Super snelle actie en mooi ingepakt met zelfs een klein briefje wat in welk cadeautje zat.

Marco van Weel beoordeelde op 2018-04-16

Webshop met uitstekende service, zeer klantgericht en uitgebreid assortiment voor bijzondere doelgroep. Gunstig geprijsd, zeer snelle levering. Eigenaresse denkt actief mee en rijkt goede oplossingen aan. Zeer zeker voor herhaling vatbaar, absolute aanrader.

Marjoleine van der Waal beoordeelde op 2018-04-12

Heel tevreden, mijn bestellingen was een dag later in huis, netjes ingepakt

Marije van Duyvendijk beoordeelde op 2018-04-11

Supergoede webwinkel. Op de site een chatfunctie waarmee je snel contact maakt en deskundig advies krijgt. Bestelling de volgende dag in huis en prima retourservice. Niets dan complimenten!

Petra Vleugel beoordeelde op 2018-04-06

Het bestelde puzzelstuk is erg dik en groot. Totaal niet fijn om op te kauwen. En omdat het zo groot, en dik is is het zwaar en niet fijn om om je nek te hebben. Ik heb echter geen contact gezocht met de klantenservice van de winkel. Ik heb aangenomen dat er geen retourrecht was uit hygienisch oogpunt (er is wel op gekauwt! )

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Hoi Petra, Ik zou het toch heel fijn vinden als je even contact op neemt met de klantenservice door een mail te sturen naar info@kauwsieradenenmeer.nl Groetjes Wendy

Candy Jacobs beoordeelde op 2018-04-03

Ik ben tevreden over de snelle levering en de kwaliteit van het product.

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Heel veel plezier met je bestelling en bedankt voor je beoordeling. Groetjes Wendy

Anoniem beoordeelde op 2018-04-02

Snel in huis, het zijn cadeaus jammer dat ze niet allemaal dezelfde verpakking hadden.

Reactie van Kauwsieraden & meer:
Bedankt voor je beoordeling en tip daar ga ik mee aan de slag. Groetjes Wendy

Jacqueline Snoeij beoordeelde op 2018-03-31

Snelle levering en goede kwaliteit

Bedankt voor je beoordeling. Groetjes Wendy

Lieke Brants beoordeelde op 2018-03-29