Schansweg 26
7788AA Anerveen
KvK 05081951

9,9

Albert Brakel beoordeelde op 2017-11-08

Pellet kachel bij een andere zaak gekocht. Hier geen service. Ik ben in contact gekomen met TrendyPelletkachel door de pellets. Ik kon onze kachel niet voldoende regelen. Besproken met Marleen. Zij gaf onmiddellijk aan, ik kom wel even langs over ca. een uur. Oke. Marleen heeft de kachel anders ingeregeld en de standby gewijzigd. Nu brandt de kachel een stuk beter en verbruikt minder pellets.
De ze service vinden wij uitstekend.

Albert Brakel.

Albert,

Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Belangrijker nog dat je fijn afstelling van je pelletkachel nu prettiger vindt.

Geniet van de warmte.

Mvg Marleen

Dia Oelen beoordeelde op 2017-10-27

Op al mijn vragen kreeg ik van Henk of Marleen snel en duidelijke uitleg, Ook na installatie snelle reactie op vragen. Mensen met verstand van zaken en passie voor het product. Zeker een aanrader. Erg tevreden met het advies en het product.

Dia,

Bedankt voor je review.

Wij hopen dat je veel plezier zult hebben van je aankoop.

Groeten Trendypelletkachel.nl

Bas beoordeelde op 2017-10-26

Wij zijn erg blij met onze nieuwe warmtebron.

Deze kachel is uit voorraad leverbaar. De installatie is super verlopen.
Wij hebben gekozen voor de lia plus. Wat wij helemaal fijn vonden is dat niets te veel wat betreft de service, wij hebben samen met Trendy Eco de subsidie hebben aangevraagd. Kortom een echte aanrader.

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Bas, bedankt voor je reactie.

Fijn dat jullie zo tevreden zijn.

Geniet van de warmte.

Mvg Trendypelletkachel.nl

Fam. Hamberg beoordeelde op 2017-10-26

Na fijn ontvangst en prima uitleg en zelfs een bezoekje aan ons huis om te komen tot de juiste plek voor de kachel. Hebben wij gekozen voor de Flori 90 palletkachel. snelle levering, prima service. Een fijne kachel, waar we erg van genieten...super tevreden.
Trendy Eco b.v. een aanrader!

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Familie Hamberg, bedankt voor jullie mooie review.

Wij verkopen graag maar vinden het juist heel belangrijk dat de klant tevreden is, hier hoort de klantenservice, installatie en onderhoudsservice, maar ook advies op locatie bij "voor ons was dit een kleine moeite, voor jullie nu een groot plezier".

Wij hopen dat jullie nog veel warmte plezier mogen beleven van jullie pelletkachel.

Mvg Trendy Eco

Brent beoordeelde op 2017-10-25

Zeer tevreden. We hebben een kachel aangeschaft via de webshop zonder installatie. Maar na bezorging kwam ik erachter dat dit toch niet mee valt om te doen. Na goed overleg is er een afspraak gemaakt en alles netjes geinstalleerd. Top geregeld!

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Brent, super dat jij je ervaring met ons ook hebt willen delen d.m.v. deze review.
PS wij verwachten eind volgende week de nieuwe pelletkachels uit Duitsland binnen, dit is een aanrader voor bij jullie in de serre. Zie je WhatsApp voor de foto, we houden nog wel even contact.

Bart beoordeelde op 2017-10-25

Ben goed geholpen met de subsidie aanvraag. Daarna ging eigenlijk alles vlekkeloos.

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Bart, bedankt voor je review. Voor ons was het een kleine moeite om je hiermee te helpen. Veel plezier met de aanschaf van je product.

jeroen beoordeelde op 2017-10-24

Wat een goede klantenservice, vriendelijk en correct. Gekozen voor de Flori 90 een iets wat luxere pelletkachel, Siemens software, zelf reinigende vuurkorf, diverse programmeringen mogelijk. Snelle levering en een goede advisering. Aanrader!!!!!!

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Jeroen, bedankt voor je review. Fijn dat je je mening wilt delen met eventuele toekomstige klanten.

John Buddenberg beoordeelde op 2017-10-17

Vandaag het laatste onderdeel binnen gekregen van Trendy Eco BV.
Onderdeel voor een pelletkachel die zij niet in hun arsortiment hebben. Super blij dat zij aan deze onderdelen kunnen komen. Pellet kachel werkt weer super goed.

Bedankt Trendy Eco. ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ˜ƒ Super service!

John,
Bedankt voor je review. Indien je in de toekomst tegen meerdere problemen aanloopt dan weet je ons te vinden. Mocht je een keer in de buurt zijn, dan ben je altijd welkom.

Ruud en Geke Rabbers beoordeelde op 2017-10-09

Nu een jaar de palletkachel. Nog steeds super blij ermee. Vanavond even een bezoekje gehad van Henk en Marleen hoe maak je de pallet kachel intensief schoon. Meteen een super uitleg erbij.... top team. Gr Ruud en Geke.

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Familie Rabbers, bedankt voor jullie review. Geniet van de warmte.

John Buddenberg beoordeelde op 2017-10-09

Bij Trendy Eco B.V. De vraag gesteld of Zij aan onderdelen kunnen komen van een pellet kachel doe zij niet in het assortiment hebben.
Ik ben dan ook zeer goed geholpen. Zij hebben de onderdelen kunnen leveren op een hele korte termijn.

Service en klantvriendelijkheid super goed. ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ˜ƒ

John,

Bij ons is de klant altijd koning, als wij problemen kunnen oplossen doen wij dit graag ongeacht de pelletkachel wel of niet bij ons is aangeschaft. Ook dit valt onder service. Wij hopen dat jullie pelletkachel door de nieuwe onderdelen nog lang mag blijven branden.

Fam. Meijer beoordeelde op 2017-10-08

Goede ervaringen met de familie Doldersum. Erg blij met de kachel. Scheelt enorm in de stookkosten. Prima service zowel bij aanschaf als bij de bestelling van pellets. Leuk om steeds weer nieuwe tips te krijgen over het onderhoud e.d.

Gr. Arthur en Ina

Familie Meijer,

Bedankt voor jullie leuke review.

Veltink beoordeelde op 2017-10-07

Erg tevreden over onze Pelletkachel, deze gebruiken we als hoofdverwarming, wat een dikke pluim verdient is de service na aanschaf.

Familie Veltink,

Top dat je na een jaar nog zo'n leuke review hebt willen plaatsen.

Wim en Wilma Pouls beoordeelde op 2017-10-04

Heel tevreden, prettig ontvangst en goede service, snelle levering.

Familie Pouls,

Geweldig om jullie review te lezen, het eerste wat er bij ons binnen schiet, snelle verkoop. Inmiddels zijn wij een verkooppunt geworden voor de meltwax. Mochten jullie nog interesse hebben dan zien wij de mail graag tegemoet.

Henk Boes beoordeelde op 2017-10-03

een snelle en correcte afhandeling en we warmen ons er al lekker aan

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Familie Boes, Bedankt voor jullie positieve review.
Inmiddels zitten jullie er nog iets warmer bij. Fijn om te horen dat het zo goed bevalt. Veel warmte plezier met jullie aanschafte pelletkachels.

Freek beoordeelde op 2017-10-03

Snelle levering en service, goede uitleg

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Freek, bedankt voor je review.

Ilse beoordeelde op 2017-10-03

Via de website kwamen wij bij deze mensen terecht. We hadden toen nog niet door dat het 1,5 uur rijden was. Maar wat zijn we blij dat we hiervoor de moeite hebben genomen, wat een mooie producten en wat een leuke mensen, ze verkopen de producten uit hun hart. We werden goed voorgelicht en wat genieten wij nu van de warmte.

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Ilse bedankt voor je leuke review, wij hopen dat je nog veel plezier van jullie aangeschafte product zullen hebben. Mocht je nog interesse hebben in accessoires, zoals de meltwax en de branders, neem dan even contact op.

Bram beoordeelde op 2017-10-02

Deskundig advies, ze komen de afspraken na en praten met veel passie en enthousiasme over hun producten, de levering ging heel vlot. Echt een aanrader.

Bram,

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent.

Veel plezier met je aankoop.

Denk je nog even aan de melt wax kaarsen, ze liggen voor je klaar.

Groeten Henk en Marleen

Manon beoordeelde op 2017-10-02

Super tevreden! Aardige mensen en erg behulpzaam. Ik wist dat ik het wilde maar hoe of wat had ik geen verstand van. Het is mij heel goed uitgelegd en samen zijn we er uit gekomen wat het beste bij mij past.

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Manon bedankt voor je review, wij hopen dat jullie nog veel warmte plezier zullen beleven met de aangeschafte pelletkachel. We hebben sinds kort ook de meltwax in ons assortiment, dit verspreid de geur door de woonkamer wellicht een goede tip. De reacties hierop zijn super.

Johan en Anja Effink beoordeelde op 2017-08-30

Wij hebben 2 palletkachels gekocht. Super service. De mensen van Trendypallet zijn deskundig en hebben zichtbaar passie voor het verkopen van hun kachels! Toppers!

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Fam. Effink, ontzettend bedankt voor jullie positieve review.

Wat betreft de 3de pelletkachel we hebben wat moois voor jullie gezien, we nemen gauw contact op.

H.Grendelman beoordeelde op 2017-08-25

Goed alleen een klein minpuntje. De muren worden een beetje zwart.
Maar dat werd er wel bij verteld.
Verder geen problemen.

Reactie van TrendyPelletkachel.nl:
Geachte heer Grendelman, bedankt voor het plaatsen van uw review. Het is natuurlijk altijd mogelijk om een langer tussenstuk te plaatsen zodat de rookgasafvoer verder van de "witte" muur komt.

Trendy Eco