Pastoor van Arsplein 24
085 โ€“ 06 09 203

8,1

saddy khadje beoordeelde op 2019-01-24

M Bergman beoordeelde op 2019-01-24

Ik had een bestelling geplaatst, maar de bestelling is niet volledig ontvangen.
Ik heb onmiddellijk een e-mail gestuurd, echter tot op heden geen antwoord gekregen.
Bij eerde email contact ook erg lang op antwoord moeten wachten. Ik wilde de artikelen meenemen naar het buitenland, dus ruim op tijd besteld. Dit gaat duaarom helaas niet meer lukken door het ontbrekende artikel. Teleurstellend.

Julia Van der Horst beoordeelde op 2019-01-18

arnold witlox beoordeelde op 2019-01-18

Maurien Felicia beoordeelde op 2019-01-12

Mariette Verborgt beoordeelde op 2019-01-12

Rowen Bakkeren beoordeelde op 2019-01-11

Geweldig! Slijm was erg groot en erg mooi levering wat langzaam maar het was het wachten waard!!!๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ ik speelde uren met dat slijm ik had een fluffy slijm ik raad deze slime shop zeker aan als je slijm wilt maken

liam de plukker beoordeelde op 2019-01-11

Noor Groen beoordeelde op 2019-01-11

Rowen Bakkeren beoordeelde op 2019-01-10

Kut pakketje is nog steeds niet binnen ik had het besteld op 21 december heel irritant

Brook Cuden beoordeelde op 2019-01-08

De bestelling was op tijd maar, de activator werkte niet en er zaten stukjes in. Ik heb goed de instructies op het flesje gevolgd maar die hielpen ook niet, alhoewel de instant snow het wel deed was hij erg duur. Dat kan natuurlijk ook door her bestellen komen.

kiki van spronsen beoordeelde op 2019-01-07

Ongeveer 3 weken geleden bestelling gedaan en tot op heden nog niets ontvangen !

Judith Dam beoordeelde op 2019-01-07

Houd hier eigenlijk niet van, maar ik probeer reeds sinds 25 december jl contact te krijgen met Fluf Slime Shop. Helaas tot op heden niet gelukt via email, niet via Messenger van Facebook en niet telefonisch.

Wij hebben een DIY pakket aangeschaft en mogen ontvangen. Helaas is het maken van het slijm niet gelukt, hoewel wij ons exact aan de handleiding hebben gehouden. Schriftelijk over deze order een klacht ingediend en vervolgens dus geen enkele reactie. Communicatief gezien niet heel sterk. Hoop dat ze me nog een reactie zullen geven, maar een tweede aankoop of iemand deze shop aanraden, zal ik niet zo 1-2-3 doen...

Nikki Herreveld beoordeelde op 2019-01-07

P Voorburg beoordeelde op 2019-01-07

Beloofd voor 16.00 uur besteld volgende dag bezorgd. Het waren werkdagen. Maar duurde twee dagen.

Fenne van Gewl beoordeelde op 2019-01-06

Roos en Pleun In ‘t Veld beoordeelde op 2019-01-06

Elin Respen beoordeelde op 2019-01-06

Sterre van Glabbeek beoordeelde op 2019-01-06

Matige kwaliteit

Nynke Sieben beoordeelde op 2019-01-05

ik vind het idee super leuk, er is goede verzendingstijd enzo. maar het zou fijn zijn als er een stappen plan zou bijzitten die WEL klopt. ze zeiden dat je het halve flesje activator er bij moest gooien. gelukkig weet ik beter en deed ik beetje bij beetje... het slijm werd heel hard en totaal niet rekbaar. ik heb er water en douche gel bij gedaan. nu is het slijm weer normaal maar ik zou het stappenplan veranderen...