Kerkstraat 18b
5076AW Haaren

8,5

Shauny Hansen beoordeelde op 2019-08-26

Vrijdagochtend om 9 uur besteld en maandagavond nog steeds niks binnen, voor 17:00 besteld morgen in huis is dus niet waar.

Hoi Shauny,

Bedankt voor je review. De standaard levertijd is 1-3 werkdagen. Indien je voor een pakket levering hebt gekozen is dit 1-2 werkdagen. Zou je ons een mail kunnen sturen met je ordernummer zodat we na kunnen kijken wat er mis is gegaan? Dit kan naar: support@festivalsupply.nl

Patricia Driegen beoordeelde op 2019-08-25

Party doppen besteld voor op een flesje. Deze lekte dezelfde dag al

Hoi Marcel,

Bedankt voor je review. We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de Partydop. Weet je zeker dat je de dop goed om het flesje gedrukt hebt? Zou je ons een mail kunnen sturen met je ordernummer en meer informatie zodat we kunnen kijken naar een oplossing? Dit kan naar: support@festivalsupply.nl. Alvast bedankt. Groeten Team Festival Supply

Pim Langhorst beoordeelde op 2019-08-24

Alle bestelde producten waren geleverd. Echter kreeg ik een berichtje dat ik er gratis earplugs bij zou krijgen. Deze earplugs zijn niet meegeleverd. Nou heb ik hier niet voor betaald en vind ik het dus verder niet heel erg.

Naraysca Cecilia beoordeelde op 2019-08-24

1 dag na mijn bestelling zie ik dat er een flinke aanbieding is voor het product die ik heb besteld.. berichtje gestuurd maar geen reactie ontvangen! Jammer!

Hoi Marcel,

Bedankt voor je review. We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze diensten. We antwoorden alle berichten normaal gesproken binnen 24 uur. Zou je ons een mail kunnen sturen met je ordernummer zodat we kunnen kijken naar een oplossing? Dit kan naar: support@festivalsupply.nl. Alvast bedankt. Groeten Team Festival Supply

Vera Peters beoordeelde op 2019-08-23

Snelle levering, binnen een dag in huis en netjes verpakt.

🥳 beoordeelde op 2019-08-22

Netjes verpakt en snel geleverd. Toppie!

Desire Boddeman beoordeelde op 2019-08-22

Kwam een dag eerder dan verwacht! Goede kwaliteit en duidelijke webshop

Isabella v Gerdingen beoordeelde op 2019-08-22

Tof en handig dopje binnen handbereik. Ideaal voor op festivals of op het strand. Snelle levering en goede service waarvan je een glimlach krijgt. 👍🏻

Melissa De reus beoordeelde op 2019-08-22

Snelle levering en blij met mijn bestelling.

An beoordeelde op 2019-08-19

Erg tevreden. Product op vrijdag besteld en zaterdag in huis.

Koen Van de Wetering beoordeelde op 2019-08-19

Erg tevreden, makkelijk en snel!

Lisa beoordeelde op 2019-08-18

De dop werkt goed alleen niet met prik drinken. Dat wordt het een doppenwerper best grappog 🤣

Niels Teseling beoordeelde op 2019-08-16

Op tijd aangekomen, prima kwaliteit

Annet Riemsdijk beoordeelde op 2019-08-15

Zeer tevreden. Leuk extraatje met de lolly en de earplugs. Goede en snelle service.

Henri van den Hatert beoordeelde op 2019-08-15

snelle levering, product niet goed beschreven dat het groot valt, en dus heb ik nu een masker waar ik niks aan heb

Reactie van FestivalSupply:
Hoi Henri, Bedankt voor je beoordeling. Uiteraard is het altijd mogelijk om je bestellen te retourneren. Meer informatie hierover vind je hier: https://www.festivalsupply.nl/retourneren/

Graag zouden we ook in contact komen over hoe we dit probleem kunnen verbeteren. Zou je ons kunnen mailen naar support@festivalsupply.nl?

Alvast bedankt.

Team Festival Supply

Antje Indestege beoordeelde op 2019-08-12

Ik heb mijn pakketje nog niet aangekregen dus kan ik niets beoordelen.

Hoi Antja,

Spijtig om te horen dat je bestelling niet is ontvangen. we hebben deze op tijd verstuurd. Helaas komt het soms voor dat een pakketje vertraging oploopt of kwijt raakt. Uiteraard gaan we dit netjes oplossen. Zou je ons kunnen mailen naar: support@festivalsupply.nl? Alvast bedankt. Team Festival Supply

Bart Den Dekker beoordeelde op 2019-08-12

Heel tevreden, netjes op vrijdag bezorgd, woensdag avond laat besteld. Het was dus lekker op tijd voor het festival zaterdag 🙌

Tristan Rohner beoordeelde op 2019-08-12

Makkelijk bestelproces en snelle verzending. Keurig verpakt helemaal niks te klagen.

Bram Verkooijen beoordeelde op 2019-08-11

Leuke hebben dingetjes en een snelle levering.

Lysanne Plugge beoordeelde op 2019-08-11

Past goed