Jaargetijdenweg 41-C
7532SX Enschede

Erik Jansen beoordeelde op 2019-07-19

Super service, binnen 1 werkdag had ik de bestelling in huis!

Jan Van Den Bos beoordeelde op 2019-07-18

Ze doen wat ze beloven

Jan De Vreese beoordeelde op 2019-07-18

Snelle levering, voldoet volledig aan verwachtingen.

Ruud Van Gils beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering en goede service

Pieter Barink beoordeelde op 2019-07-16

Heb de dak dragers ter plekke opgehaald, en ben prettig geholpen met een instructie hoe te monteren.

Nick Bultinck beoordeelde op 2019-07-15

correcte service en super service na verkoop.

Bert de Jong beoordeelde op 2019-07-14

Drie jaar geleden heb ik Farad-dakdragers gekocht en deze bevielen zeer goed. Met een nieuwe auto met andere dakrails was de keuze niet moeilijk waar ik moest zijn voor nieuwe dakdragers. Topkwaliteit voor een superprijs. Echte aanrader.

Erik Leonard beoordeelde op 2019-07-12

Zeer snel advies gekregen via de website, product direct besteld, een dag later al binnen en voldoet prima aan de verwachting.

Pedro LABAERE beoordeelde op 2019-07-11

Vlotte service.. woensdagavond besteld en vrijdagnamiddag bij mij thuis in België keurig geleverd.

Gwenny Haazebroek beoordeelde op 2019-07-10

Super goede service.

Joyce Brouwer-Kooiman beoordeelde op 2019-07-10

Super service! Veel hulp gekregen zodat we zeker wisten dat we wel het juiste model zouden bestellen. We gingen op vakantie en hadden de dakdrager last minute nodig maar dankzij de service op maat hadden we en het juiste model en het op tijd binnen!

Siebe Boiten beoordeelde op 2019-07-09

Heel tevreden, de volgende dag al in huis.

Patrick Schimmel beoordeelde op 2019-07-08

Uitstekend

Bart Veenstra beoordeelde op 2019-07-08

alles geleverd volgens afspraak

Anton Molema beoordeelde op 2019-07-06

Heel tevreden. Bezorgt op de aangewezen tijdsblok. Goed verpakt en een duidelijke gebruiksaanwijzing.

Pieter Cailliau beoordeelde op 2019-07-05

Heel tevreden. Snelle levering.

Tom Houkema beoordeelde op 2019-07-04

Snelle en keurige levering van een prima product!

Remco Stolp beoordeelde op 2019-07-02

Vooraf contact gehad over de hoogte van de dragers, ivm de maximaal toegestane hoogte op de ferry. Daarna snel geleverd en goed contact gehad over de levering. Top!

PASCAL DE RYCK beoordeelde op 2019-07-02

Erg goede kwaliteit.

Iris Gibbon beoordeelde op 2019-07-02

Goed advies. Leuk contact, snelle levering.