Sassefras

Sassefras

Ben jij op zoek naar een (kraam)cadeautje voor een speciaal meisje? Of wil jij gewoon je meisje eens lekker verwennen? Sassefras is dé specialist in speelgoed voor meisjes van 0 tot 6 jaar. Meisjes speelgoed gemaakt van hout en andere natuurlijke materialen, zodat jouw meisje veilig spelend kan leren en de wereld kan ontdekken. Speelgoed hoeft helemaal niet lawaaierig en van plastic te zijn om uitdagend en leuk te zijn voor je meisje. Dat speelgoed ontneemt je meisje juist de kans om haar fantasie te ontwikkelen. Wil jij weten hoe leuk spelen en leren kan zijn zonder dat lawaaierige plastic speelgoed? Neem dan maar eens een kijkje bij de verschillende leuke producten in de shop.

Poppen, Houten Speelgoed, bunny Schommels, Kinderkamer Decoratie, ballenbakken, Haaraccessoires en meer

De zekerheden van https://sassefras.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018