Franekerstraat 50
8913AP Leeuwarden

Marja Hess beoordeelde op 2019-05-15

Levering kwam goed op tijd aan en was met zorg ingepakt.

Hoi Marja,

Dankjewel voor jouw beoordeling en nog heel veel plezier met de schommel.

Angela Koster beoordeelde op 2019-05-15

Het product heeft een lange levertijd van maximaal 14 werkdagen en was alsnog ruim een week te laat.

De eigenares reageerde onvriendelijk op mijn vraag of er een vergoeding tegenover de vertraging stond. Problemen met invoeren van mijn adres en goede intenties om het product te versturen na mijn vakantie pas toen ik mailde waren haar redenen hiervoor.

Hoi Angela,

Dankjewel voor jouw beoordeling.

Zoals ik eerder in ons mailverkeer had aangegeven vind ik het echt heel jammer dat onze communicatie niet goed is verlopen.

Wat betreft de bestelling. Bij het product staat aangegeven dat er een maximale levertijd is van 14 werkdagen. Of dit een lange levertijd is, laat ik aan de klant over. Het is uiteindelijk de klant zijn of haar beslissing of ze het product willen kopen en deze levertijd willen afwachten.

Wat betreft de levering van jouw babygym kan ik zeggen dat deze op tijd klaar was voor verzending. Echter kreeg ik toen een foutmelding bij het aanmaken van het verzendlabel. Om er zeker van te zijn dat de babygym naar het juiste adres zou gaan, heb ik jou direct proberen te bellen en jouw voicemail ingesproken of je me terug wilde bellen. Omdat ik hier geen reactie op kreeg, heb ik jouw een paar dagen later een mail gestuurd waar jij een aantal dagen later op reageerde dat het adres wel correct was en dat jij op dat moment met vakantie was. Het leek mij toen beter om geen pakket naar je te sturen, terwijl je op vakantie was. Dit in verband met pakketjes die dan misschien kwijtraken of weer terugkomen. Ik begreep later uit een mail van jou (die ik van jou kreeg toen jij alweer een paar dagen thuis was) dat anderen in jouw huis hadden gezeten en dat zij het pakket ook in ontvangst hadden kunnen nemen. Ik wist dat tijdens ons eerdere mailverkeer niet, maar als ik dat eerder had geweten dan had ik de babygym natuurlijk eerder verstuurd.

Bij mijn weten heb ik er echt alles aan gedaan om de babygym op tijd afgeleverd te krijgen en ben ik altijd vriendelijk gebleven. Een vergoeding voor de vertraging vond en vind ik nog steeds niet van toepassing, omdat ik alles in het werk heb gesteld om de babygym op tijd afgeleverd te krijgen.

Edwina Tromp beoordeelde op 2019-05-14

Zeer klantvriendelijke en betrouwbare webshop. Snelle levering en wanneer er iets is ontvang je heel snel een reactie van de eigenaresse.

Hoi Edwina,

Dankjewel voor je fijne beoordeling.

Dat de kindjes maar veel plezier zullen hebben van de koekjes ;-)

Angela Bulthuis beoordeelde op 2019-05-13

Lieke Verstegen beoordeelde op 2019-05-04

Goede service, duidelijk over de levering en goede kwalitieit

Hoi Lieke,

Dankjewel voor jouw beoordeling. Nog heel veel plezier met de haarknipjes.

Britt Buscher beoordeelde op 2019-05-04

Heel tevreden, haarspeldjes waren niet op voorraad. Kreeg dit tijdig te horen en kreeg een mailtje toen ze binnen waren en verstuurd werden. De speldjes waren daarbij ook nog eens super leuk! 😍 Moeite waard om eventjes te wachten!

Hoi Britt,

Dankjewel voor jouw fijne beoordeling en wat super leuk om te horen dat je zo enorm blij bent met de haarspeldjes. Nog heel veel plezier ermee en wie weet tot een volgende keer.

Myrthe Hamminga beoordeelde op 2019-05-01

Erg persoonlijk en goede service!

Hoi Myrthe,

Dankjewel voor je beoordeling daar ben ik erg blij mee. Heel veel plezier met de schommel en de mooie haarknipjes.

Anneloes Blok beoordeelde op 2019-04-30

Enorm leuke speel gym! Ziet eruit zoals op de foto met een hele nette afwerking! Heel erg blij mee om dit leuks kado te kunnen gaan geven!

Hoi Anneloes,

Dankjewel voor jouw beoordeling en heel veel plezier met het geven van de babygym.

Anthony Schuurman beoordeelde op 2019-04-30

Ik had een ballenbak besteld met o.a. roze ballen. De bestelling is uiterst zorgvuldig ingepakt ,verstuurd en aangekomen. Echter bij het uitpakken, bleek dat er genoeg ballen aanwezig waren, maar niet de roze ballen. Na een telefoontje naar sassefras, werd er direct actie ondernomen door de vriendelijke eigenaresse zelf. Binnen korte tijd werd er een zak met roze ballen kosteloos afgeleverd . Wat een goede service ! Mijn kleindochter is erg blij met de ballenbak waarin ze naar hartelust kan spelen. En wat is hij zacht en mooi.

Hoi hoi,

Wat een enorm fijne en uitgebreide beoordeling, heel erg bedankt daarvoor. Gelukkig kon het probleem met de ballen snel opgelost worden en is je kleindochter er enorm blij mee.

Anja Zwanenburg beoordeelde op 2019-04-08

Sariana Cremers beoordeelde op 2019-04-08

Snelle levering en mooi product

Hoi Sariana,

Dankjewel voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de babygym. Mocht er nog iets zijn dan weet je me te vinden.

Joke Klink beoordeelde op 2019-03-30

Het speelgoed, spullen voor in een keukentje, zien er goed uit.
Nadat de bestelling geplaatst was kwam het de volgende dag al bij mij thuis.
Het was goed verpakt. Nu nog even wachten wat de jarige er van vindt.

Hoi Joke,

Dankjewel voor je beoordeling. Hele leuke spulletjes voor in het speelkeukentje dus volgens mij is dit een top cadeau hoor ;-)

Joyce Van mechelen beoordeelde op 2019-03-26

Jeanine Moerkerk beoordeelde op 2019-03-25

Geweldige service! En zo leuk om samen met haar te overleggen/dingen te vragen op Instagram! Liefs Jeanine

Hoi Jeanine,

Wat lief en leuk om te horen dat je het zo goed hebt ervaren. Ik doe m'n best en een babbeltje is altijd leuk en gezellig ;-)

Airen Noa Faber beoordeelde op 2019-03-24

Super! Hele mooie haar clipjes ontvangen!!

Hoi hoi,

Dankjewel voor jouw beoordeling. Super leuk om te horen dat je de haarknipjes zo mooi vindt. Heel veel plezier ermee en wie weet tot een volgende keer.

Rhiannon Sonneveld beoordeelde op 2019-03-17

Hele mooie baby gym kleur is ook echt mooi stone green hadden we

Hoi Rhiannon,

Dankjewel voor je beoordeling. Super leuk om te horen dat je zo blij bent met de babygym en stone green is ook een erg mooie kleur. Heel veel plezier ermee!

Karin Groenen beoordeelde op 2019-03-12

Bestelling netjes en op tijd afgeleverd. Telefonisch super vriendelijk en snel geholpen!

Hoi Karin,

Dankjewel voor je beoordeling. De babygym is mooi op tijd binnen en ik denk dat het een super leuk cadeau is. Alvast heel veel plezier.

Kim-Manou Brockhoff beoordeelde op 2019-03-08

Birgit Donkers beoordeelde op 2019-03-08

Heel mooi speelgoed, en een super service

Hoi Birgit,

Dankjewel voor je beoordeling. Altijd erg fijn als iemand de moeite neemt om dat te doen. Mocht er nog iets zijn dan kan je altijd contact met me opnemen en wie weet tot een volgende keer.

Janet beoordeelde op 2019-02-27

ziet er goed uit ,nog niet in elkaar gezet aangezien het een kraamkado is

Hoi Janet,

Heel veel plezier als je op kraamvisite gaat en ze vindt het vast een geweldig leuk cadeau. Mocht er nog iets zijn dan weet je me te vinden.