Kortebrandstaat 7A 7 A
+31 (0) 10 741 07 77

8,7

Bol.com 145 8,5

R.j. Schipper beoordeelde op 2019-08-17

Uiterst snelle levering. Bij installatie bleek e.e.a. niet te werken. Na telefonisch contact werd ander onderdeel gratis opgezonden,resultaat bleef negatief. Na nieuw ( lang ) telefonisch contact werd de redenen van het niet werken ontdekt, nu alles OK.Zeer goede after sales service.

H.J. Boer beoordeelde op 2019-08-16

supersnel geleverd

K.H.A van ’t Hoog beoordeelde op 2019-08-15

Volgens afspraak geleverd. Ook de vragen naar tevredenheid beantwoord.

Lammert Herssenberg beoordeelde op 2019-08-15

Deze week een muurbeugel besteld, deze bleek scheef en de regendop zat er niet op.
Gebeld met de zaak, hebben gelijk een nieuwe toegestuurd kosteloos keurig opgelost !

Jan de vries beoordeelde op 2019-08-12

Ben tevreden had er graag een antenne bij gehad

Maxim Steijn beoordeelde op 2019-08-10

Duidelijke site, vlotte levering. Goede klantenservice.

Anton van Rijn beoordeelde op 2019-08-10

Snel en goed

Henk Kikkert beoordeelde op 2019-08-10

de nieuwe digitenne ontvanger doet het prima

C.W. Spierenburg beoordeelde op 2019-08-10

Snelle levering en produkt goed verpakt geleverd.

L Buijert beoordeelde op 2019-08-09

Het product voldoet geheel aan de verwachting, was snel geleverd met goede handleiding.

Ben beoordeelde op 2019-08-09

Goed en snel.

Dhr. H. DE GROOT beoordeelde op 2019-08-09

snel geleverd, de Strong HD Receiver werkt goed, prima beeld en je kunt de digitenne antenne van de KPN gebruiken, een plus punt.

H.G. PLASMANS beoordeelde op 2019-08-08

De levering was snel. Alleen de levering door GLS was minder. Ik ontving een mailtje dat we afwezig zouden zijn geweest (ben ons appartement die dag niet uit geweest). Mijn bestelling zou zijn afgeleverd bij de buren (met omschrijving BUREN250). Wij wonen zelf op nr. 262 dus we hebben contact gezocht met de bewoners van nr. 250. Deze hadden echter niets in ontvangst genomen. Later bleek mijn bestelling gewoon in onze brievenbus te liggen. Ik vind de afhandeling van GLS beneden alle peil en verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Over de levering van het bestelde en de snelheid waarmee Schotelzaak dit heeft afgehandeld niets dan lof !

Jack Peter Godlieb beoordeelde op 2019-08-08

Ook deze 2e bestelling was weer top geleverd.

NF vd Hatert beoordeelde op 2019-08-08

Alles netjes afgehandeld
Lof voorde verkoper

Danny beoordeelde op 2019-08-05

Netjes geleverd

Ed Renssen beoordeelde op 2019-08-05

Supergoed. Op tijd geleverd. Netjes gebelt van tevoren. Dus supergoed

Johan Zeegers beoordeelde op 2019-08-04

Bestelde lnb werd ongevraagd vervangen door een andere lnb, waarvan de verpakking duidelijk sporen liet zien van eerdere openingen

Mia Smit-Visser beoordeelde op 2019-08-03

Op tijd geleverd.

JHDJ van Kollenburg beoordeelde op 2019-08-01

Het artikel bestellen is overzichtelijk, betalen simpel en de bezorging is snel.