Korenpad 10
6534 AS Nijmegen

M.Damen beoordeelde op 2018-06-03

De kruiden afbeeldingen waren wat groter dan gedacht. Door het wegknippen van de namen past alles toch goed. Zeer eenvoudig aan te brengen met meegeleverde lijm

FJ Dekkers beoordeelde op 2018-06-03

Snelle levering en goede service.
Produkt is precies zoals staat beschreven en afgebeeld.

Peter Muller beoordeelde op 2018-06-02

Alles zat er bij, lijm en instructies. Super makkelijk aan te brengen en makkelijk schoon te houden. Topper!!

RJM Wassenaar beoordeelde op 2018-06-02

Levering met voldoende lijm. Om uitsnijden van het behang bij keukenkastjes te voorkomen de keukenkastjes verwijderd. Behang is na een jaar nog even mooi. Makkelijk te reinigen.

Rosa Brouwer beoordeelde op 2018-06-02

Ook na een jaar blijft de achterwand er mooi uitzien. Plakt goed, laat niet los en is heel gemakkelijk schoon te houden.

Susanne beoordeelde op 2018-06-02

Hele mooie achterwand! Krijgen er veel complimenten over! Zelfs spaghettisaus poets je er zo af.

Richard van Leeuwen beoordeelde op 2018-06-02

Carla Willems beoordeelde op 2018-06-02

Ziet er mooi uit, beschrijving duidelijk. Precies zoals verwacht.