SoWhat-design
Verkoop van keuken achterwanden met unieke afbeeldingen, voordelig en makkelijk aan te brengen! SoWhat-design is een website van fotograaf John Kraft die in 2007 de "fotografische keuken achterwand" als eerste ontwikkelde. Inmiddels zijn zijn foto's in duizenden huishoudens wereldwijd te bewonderen.
Filter 30 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 22 met beschrijving

• Tine Desomer
    Geverifieerde klant van SoWhat-design

Ik ben zeer tevreden! Ik kon mijn bestelling nog snel wijzigen naar een ander formaat. Wand is behangen en het ziet er super uit! Bedankt!

• Marleen Graas
    Geverifieerde klant van SoWhat-design

Heel blij met de aankoop; de keuken is ontzettend opgefrist!
    Met minimale middelen en de achterwand is het effect groot.

• Hoe beoordeel je SoWhat-design?

• Anet Broekhuizen
    Geverifieerde klant van SoWhat-design

Snelle levering. Prima kwaliteit product. Duidelijke handleiding.

• Jolande Goddijn
    Geverifieerde klant van SoWhat-design

Prima service. Past precies bij de keuken. Keurig op tijd geleverd met alle toebehoren. Ziet er chique en strak uit!

• Ringo van der Linden
    Geverifieerde klant van SoWhat-design

Geweldig goed, prima service.

• Wilco Numan
    Geverifieerde klant van SoWhat-design

Een prachtig produkt wat zeer eenvoudig en vlot te bevestigen is. Wij hebben een keuken zoals wij het wilden!

• Jolanda Nijboer
    Geverifieerde klant van SoWhat-design

Erg leuk design en tot nu toe is de achterwand inderdaad hittebestendig en waterafstotend gebleken. Je kunt vlekken er gewoon afvegen met een doekje. Het aanbrengen was wel wat lastig. Dat heeft misschien te maken met het feit dat het een erg warme dag was, de lijm op de muur droogde (te) snel op. Handig om dit met meerdere mensen te doen!

• Gerda de Daas
    Geverifieerde klant van SoWhat-design

Prima contact met verkoper, op tijd geleverd, Makkelijk aan te brengen en het staat zoooooo mooi

• Eric Keizers
    Geverifieerde klant van SoWhat-design

Een mooie, kwalitatief goede print met een heldere beschrijving hoe te monteren

• Rhea
    Geverifieerde klant van SoWhat-design

Super service! Omdat we het materiaal van tevoren wilden zien zijn we eerst in de studio in Nijmegen ontvangen. Daarnaast zaten we met het 'probleem' dat in onze hoekkeuken de 2 achterwanden mooi moesten matchen. Ons is geadviseerd om 1 achterwand gespiegeld te bestellen, zodat de afbeeldingen in de hoek mooi aansluiten. Dit is zonder extra kosten voor ons geregeld.