Peerdsbroek 17

Geert Fonteyne beoordeelde op 2019-03-31

Snelle service
SuperšŸ‘

Jan Bloemendal beoordeelde op 2019-03-30

Top service, snelheid en betrokkenheid..niet twijfelen mensen, gewoon hier bestellen! Jan Bloemendal

tjeerd harder beoordeelde op 2019-03-26

alles ging zoals afgesproken toppie

Mark Bakker beoordeelde op 2019-03-13

Een hele fijne service! ‘S ochtends besteld en de volgende dag 2 pakketten binnen met uitleg. Vooral voor mij als beginnend brouwer/stoker heel toegankelijk. Na een vraag over de mail ook direct antwoord met professioneel advies. Zeer geïnteresseerd en vriendelijk allemaal. Echt een aanrader!

Marcel Flaman beoordeelde op 2019-03-10

Persoonlijk contact met goede adviezen. Reageert snel op vragen. Houden zo!!

Jan beoordeelde op 2019-02-22

Wederom een super ervaring! Bij vragen direct perfect geholpen. Mout perfect geschroot en gevacumeerd de volgende dag ontvangen.

Marius erkelens beoordeelde op 2019-02-02

Hallo bio-brouwmaat, Erik ik ben blij jou te hebben leren kennen via het forum een snelle en prachtige levering van hard moncha whisky bio en dan mijn kleine kennis van stoken en brouwen en jou Erik geweldige paraatheid en zeer snelle reaktie,s ik ben er trots op dat door jou snelle reacties er een prachtig emmer bio massa staat te pruttelen en wij in afwachting van onze eerste stook hard moncha whisky bio wij zijn zeer dankbaar voor je adviezen en wijze raad
Marius weserbergland.marius erkelens

Geert beoordeelde op 2019-01-31

goed verpakt, snelle levering naar Belgie

Bart beoordeelde op 2019-01-26

Snelle levering. Vraag over levering adequaat beantwoord

Paul Gils beoordeelde op 2019-01-24

Duidelijke site, fijne verkoper die snel reageert!

Lummel beoordeelde op 2019-01-13

Perfect verpakt en uitstekende handleiding om pils te brouwen. Zelfs ik snapte het allemaal en ik heb nog nooit wat gebrouwen. Maar heb er wel vertrouwen in met deze handleiding. Nu het resultaat nog. Maar dat duurt nog een paar weken.

Mikaela beoordeelde op 2019-01-07

Snelle levering en exact wat ik verwachte voor een goede prijs, absolute aanrader!

Anne Bosch beoordeelde op 2018-12-17

Super service, antwoordt direct op vragen, snelle levering, echt heel goed! Helemaal perfect.

Steve Herzog beoordeelde op 2018-12-14

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Jan beoordeelde op 2018-12-07

Wat een top service. Bio Brouwmaat heeft mij uitstekend geholpen toen ik het idee kreeg een pilsener te gaan brouwen. De bestelling was perfect geseald, voorzien van de juiste gist en hop en een duidelijke handleiding. Vragen werden snel en deskundig beantwoord. Erik van Bio Brouwmaat doet zijn werk met liefde voor de hobby. Dat merk je in alles! Voortaan weet ik waar ik moet zijn als ik weer ga brouwen. Hier kunnen andere webshops een voorbeeld aan nemen.

Erik mutsaers beoordeelde op 2018-11-30

Alles perfect verpakt ontvangen, binnen de 3 dagen, ondanks black Friday drukte.

Bas Danen beoordeelde op 2018-11-23

Heel tevreden. Maandagmiddag besteld, snel antwoord en maandagavond kon ik mijn bestelling al ophalen. Super service!

Mike beoordeelde op 2018-11-21

Erg goeie service ervaren en kon zeer snel terecht bij de shop voor een zakje "nood" gist. Reactie tijd op emails is super, hier kunnen andere winkels van leren

Martin Demeester beoordeelde op 2018-11-14

Prima aanbod artikelen, gebruiksvriendelijke website, goede opvolging aankoop - levering